נראה לי שהתאהבת בהה..וחזקק..
אז אולי תנסה שתהיו חברים..תראה מה היא מרגישה כלפייך..בהצלחה...
אוהבת מלאאאאאאאא
*שרוני*
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי