פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

מהי אהבה מושלמת?

✍️ DarK AnGeL 88 📅 27/04/2005 21:46 👁️ 451 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אהבה, מושג גדול, שכולל בתוכו המון תהיות, שאלות, ומחשבות שרודפות אותנו.
מהי אהבה בעצם?
לפי דעתי אהבה אי אפשר להגדיר, אי אפשר למתוח קוים מדויקים ולתת חוקים לאהבה, אחרי הכל אהבה נתנת ללא תנאים. אבל אם כבר חושבים על הגדרה מסוימת, אני חושב שאהבה זה בעצם, לתת מעצמך, להקדיש את כל כולך, לבן\בת הזוג, או לאהבה הנסתרת.
לדעתי, אהבה לא יכולה להתקיים בלי אמון הדדי אחד בשניה, אם אנחנו לא נאמין בצד השני, אם אנחנו לא נבטח בו, אז מה הטעם להמשיך את הקשר? אין שום סיבות להמשיך קשר, שתלוי באויר.
ובאהבה, כמו באהבה, אנחנו מחפשים אהבה מושלמת, אנחנו מחפשים אהבה מהסרטים, כזו שלא נתקלים בה כל יום. אתה מחפש שלמות בצד השני, מחפש שלמות בעצמך, אבל לדעתי, אין דבר כזה. אין דבר כזה אהבה מושלמת, אין דבר כזה קשר מושלם, ואין דבר כזה בן אדם מושלם. אם היה דבר כזה - אז מה הטעם להמשיך ולחיות אם הכל כ"כ מושלם? אם הכל כ"כ טוב? אם אתה יודע שלא יהיו מכשולים? אם זה יהיה ככה אתה תקח את עצמך, את הצד השני ואת האהבה שלך כמובן מאליו. והנה, זה כבר הופך את זה לבלתי מושלם.
כדי שהקשר שלך יהיה בדרך הנכונה, לא מושלם אבל קשר נכון, את\ה צריך\ה לבנות מערכת יחסים בריאה, זאת אומרת שהצד השני במערכת היחסים שלכם, צריך להיות איתך, גם מבחינת מגע פיזי. לדעתי, קשר אהבה באינטרנט, שמתנהל דרך תוכנות צ'ט קרות, דרך מילים כתובות, ולא דרך קול אמיתי, נוכחות אמיתית אף פעם לא יהיה קשר נכון ובריא. את/ה צריך/ה לדעת הכל על הצד השני,
אסור להסתיר דברים,לשקר,להתחמק משאלות.

אין תחליף למה שהזמן ביחד עושה. אין דין קשר בן שנה, כדין קשר בן שנתיים. אין דין קשר בן 5 שנים, כדין קשר בן 10 שנים. וככל שהזמן עובר, עם נכונות והשקעה, הקשר שלך ושל בן\בת זוגך מעמיק והרגשת האינטימיות גוברת. תמיד אנחנו מחפשים למצוא את האדם, אתו תהיה לנו את האינטימיות הזו, אבל מה שיוצר אותה הוא הזמן המשותף שלכם ביחד.
כאשר באים לבחון שותף לחיים, כדאי לשים דגש על התכונות העקרוניות כמו טוב לב, פתיחות, יכולת הקשבה, נכונות להשקעה. האינטימיות והקרבה יגיעו עם הזמן. צריך רק קצת (או המון) אומץ לקפוץ למים. ואם בחרתם אדם טוב (ולאו דווקא אחד שעונה על רשימת התכונות שלכם), עם נכונות להשקיע, מובטח לכם שתצליחו לבנות את החבילה שלכם, ושהקרבה ותחושת השותפות לחיים, אכן תשרה במעונכם.
זכרו. האהבה האמיתית והקרבה, נוצרות לאחר יצירת ה"חבילה" ולא לפני. את מה שמחפשים אף פעם לא מוצאים - את מה שמחפשים יוצרים בעבודה קשה. הזיקוקים יבואו אחר כך - אבל הם אף פעם לא יבואו כלכך בקלות.

לכם כבר יש אהבה מושלמת? אם כן, ספרו לנו איך זה מרגיש...

מקור: http://www.boom.co.il/newsite/page.php?mai...&cat_id=&type2=
אחרי שקראתי את זה אני מבינה שזה באמת נכון
שאין אדם או דבר מושלם
תודה שהבאת לנו את זה מאמי
ולצערי אין לי אהבה מושלמת אבל תגיעה בעזרת השם אהבה טובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ולמי מוקדשים הגליטרים? 😊
עידנו'ש זה מי שאני אוהבת והוא גם אוהב אותי אבל האהבה לא כל כך טובה
כי זה לא הולך בגלל המרחק וצריך להשלים עם זה
ונירו'ש זה ידיד שלי 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה כל כך נכון!!,
ת' נישמתי,
ובצדק,
אין דבר כזה "מושלם"
QUOTE (נאפי @ 27/04/2005) עידנו'ש זה מי שאני אוהבת והוא גם אוהב אותי אבל האהבה לא כל כך טובה
כי זה לא הולך בגלל המרחק וצריך להשלים עם זה
חח אבל מותק, אין דבר כזה מושלם 😊
אז מה מרחק?
זה לא שהופך קשר לפחות טוב...
יש כאלה שמתראים כל יום ולא מפסיקים לריב..

חח והודיה, אין על מה 😊
המרחק גורם לריחוק ולפעמים לניתוק
וזה גרם לנו עכשיו ממש להתרחק
אנחנו לא מדברים בכלל בזמן האחרון
אבל מה שצריך להיות יקרה או כבר קרה
וצריך לדעת לקבל את זה גם אם זה כואב עצוב וקשה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/04/2005) המרחק גורם לריחוק ולפעמים לניתוק
וזה גרם לנו עכשיו ממש להתרחק
אנחנו לא מדברים בכלל בזמן האחרון
אבל מה שצריך להיות יקרה או כבר קרה
וצריך לדעת לקבל את זה גם אם זה כואב עצוב וקשה...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😛
האמת מורן אני מעדיפה לא להגיב על מה שכתבת... 😢
גלו'ש למה חיוך מאמי?
ולודה למה את מעדיפה לא להגיב על זה נשמה? זה מה שקרה או קורה לך?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לי י=ש אהבה מושלמתתת=]]]
נטע שמחה בשבילך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 27/04/2005) ולודה למה את מעדיפה לא להגיב על זה נשמה? זה מה שקרה או קורה לך?!

עזבי.. אולי בפעם אחרת..
אין לי כח להיכנס לזה עכשיו.. =\
QUOTE (NETA900 @ 27/04/2005) לי י=ש אהבה מושלמתתת=]]]
בהצלחה יפתי 😉
QUOTE (NETA900 @ 27/04/2005) לי י=ש אהבה מושלמתתת=]]]
מצטערת לפוצץ לך את הבועה..
אבל...........
לא קיים כזה דבר מושלם!
😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך