וואי לודה ממש אהבתי
תודה שהעלת את זה,כתבה כ"כ נכונה,ואין כזה דבר אהבה מושלמת אבל יש תקופות באהבה שמרגישים שהכל מושלם.
לודה סבבה מאמי 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה באמת נכון שאין דבר כזה מושלם לא רק באהבה אלא בכלל
אבל אנחנו עדיין נמשיך לחפש אהבה כזאת
אנחנו לא צריכים אהבה מושלמת
אנחנו צריכים אהבה שתראה לנו מושלמת
כי גם מי שחושב שיש לו אהבה מושלמת היא בעצם לא
בקיצור כל מה שחשוב הוא שנהיה מאושרים
QUOTE (הדס18 @ 27/04/2005) ואין כזה דבר אהבה מושלמת אבל יש תקופות באהבה שמרגישים שהכל מושלם.
בדיוק 😊
וענבל, מסכימה גם איתך 😊
לא רק באהבה...אין שומדבר מושלם בעולם...באמת....תמיד..לכל דבר יש חסרון..
פשוט עדיף לשכוח מהחסרונות ולחיות עם היתרונות..
צריך להתייחס פחות לכל הרע ולשים לב לטוב שבדברים..
נכון גם אין דבר כזה אהבה מושלמת ויש פה מישי שאמרה שלה יש...אולי זאת רק תקופה שטוב לה..או שפשוט היא לא שמה לב לחסרונות שבאהבה שלה...וזה טוב...😊
ובאמת אחיות שלי נצלו תטוב...
אל תתיחסו לכל הרוע...
תנסו להיות טובים יותר לעולם..והעולם יהיה טוב אליכם בחזרה...
תנו 😊 הכל לטובה..=>זה באמת משפט נכון...כי החיים כמו זברה...תמיד אחרי לבן יבוא שחור ואחרי שחור יבוא לבן...~
אוהבת אותכםםם המוןן..
-מרינו'ש 😊
חח נכון.. 😊
אבל צריך גם להסתכל על החסרונות כדי להעריך את היתרונות, כדי לא לתפוס הכל כמובן מאליו!
ואללה לודה צודקת אבל לפעמים זה ממש לא ככה..
לפעמים פשוט מתחילים לראות רק חסרונות..
וזה נורא מעצבן אז אני מציעה לחפש בכל דבר קודם כל תיתרון..~
אני חושבת שצריך להיות הכל חצי חצי..
אבל בפרופורציות..
לא לחשוב שזה מושלם מידי ולא לחשוב שזה גרוע מידי