אוקה...
א. שלום לכם נכיר כ2ר 2המשך..
2. רציתי להראות לכם שיר שכת2תי 2עת מש2ר (הח2ר אחי טו2 שלי..פגע 2י עם אה2ת חיי)...כת2תי אותו והלחנתי אותו משהו פצצה.. 3 2תים ראפ..פזמון רגיל..
אוקה הנה הוא...
ה2נות וה2נים
פזמון: ה2נות וה2נים, כך נסתדר לעולמים?!
אז אולי,אולי נמצא; איזו גישה חדישה...
2ית ראשון: 2עולם הזה אין צדק, וזה לא משפט מצוץ.
ושמישהו ינסה להוציא איזה ציוץ.
הכל פתאום נראה על הפנים, ה2נות האלה משגעות את ה2נים.
השיר הזה הוא גם טיפה סיפור אישי,
אך למה הדבר הזה קורה גם 2כללי?!
מהצד רועי חושב שיהיה טו2 יותר אם נקשיב נד2ר ונדע גם לוותר..
פזמון: ה2נות וה2נים..
2ית שני: כל עוד 2ל22 פנימה,
אז אולי נמצא ת'דרך ונלך קדימה...
כולנו אחים, כולנו ח2רים,
אך למה מק2לים אנו ת'2וקס לפנים?!
החיים הם כמו סינפוניה...
צריך גם ת'הרמוניה...
ו2יש2יל לשרוד וחיות, צריך ת' fucking פון...
יא עולה, יא מסכן, יא חולה, יא 2רנש;
למה הקללות הם חוזרות כאן מחדש..
פזמון: ה2נות וה2נים..
2ית שלישי: השיר נראה הר2ה יותר טו2 אחרי ה2ית השני,
ואולי נראה אותו זוכה מקום ראשון 2ניצנים.
אז הרימו ת'ידיים קצ2 2רגליים,
כאילו אתם רואים את ישו מהלך לו על המים...
אז ה2נים וה2נות גם התחילו להתסתדר,
אני התחלתי 2לאט ופה סיימתי מהר...
השיר הזה מעלה ת'חיוך לפנים,
רק ששירי מימון לא ת2וא אליי מלפנים..
פזמון: ה2נות וה2נים 2x
© 2005 רועי דראי..*^*{R.B.D}*^*
מה אתם אומרים על השיר..? ותנו 22רוך ה2א חח..





