אין בעד מה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח..אליווושש ירא2ק חח..כמה זמן לא התכת2נוו חח..כההה פה נוח..
שיר מושלם!!,
אהבתי,
תמשיך לכתוב מאמי,
ומצטערת על מה שקרה לך עם החבר והחברה,
ברוך הבא מאמי
QUOTE (רועיקושש @ 26/04/2005) חחח..אליווושש ירא2ק חח..כמה זמן לא התכת2נוו חח..כההה פה נוח..
חח נוח?..
מה זה בית קפה?.. 😕
ואם לא התכתבנו הרבה אתה יכול לישלוח לי הודעה.. לא עולה כסף.. 😛
חח..פנאני 2כייף..נוח= הרגשה נעימה..חח..עכשיו גם לזה תתחכמי אני לא מכיר אותך?! חחחח..
בבקשה מאמי
ושוב השיר שחל מהמםםם
QUOTE (רועיקושש @ 26/04/2005) חח..מאמי כ2ר מצאתי..
וואלה שמחה בשבילך נשמה
תמשיך להעלות שירים! יש לך את זה!
וואי איזה שיר מגניב
ברוך הבא לאתר
חח..אוקה חח..2הזדמנות ח'2רה אני יעלה פוולל...ותודה לכל המחמיאים..חח
חחח רועיקוש שיר מדהים 2אמת !!
QUOTE (רועיקושש @ 26/04/2005) חח..פנאני 2כייף..נוח= הרגשה נעימה..חח..עכשיו גם לזה תתחכמי אני לא מכיר אותך?! חחחח..
אל תדאג.. אני ישתוק הפעם.. 🙄
ויאללה רוצים עוד שירים!! 😁
חח..אוקה שיר חדש אני יעלה או היום 2לילה או מחר...יש 3 2תים א2ל פיזמון אין..גררר
אהבתי ת'שיר....
וואי מאמי,יש לך כישרון.....
תמשיך לכתוב.....
אתה כותב מדהים!!
אני ממש מקווה שהכל הסתדר לך
ושתשכח אותם!!
הם לא שווים אותך!!
אתה כותבב ממש יפהה!!!
יש לך כישרון ברמות!!
אוהבת מלאאא
בתאלוששש