כשעליתי הבייתה התקשרתי לליאור (הידיד הכי טוב שלי) וסיפרתי לו מה שקרה.. וואי הוא כל כך התעצבן על עומר!!!! הוא אמר לי שהוא רוצה לדבר איתו.. אבל אמרתי לו שלא יעשה כלום כי זה ביני לבינו.. הוא אמר לי שעומר סתם מניאק שהוא לא שווה אותי.. סגרתי תשיחה למה לא היה לי עצבים לדבר על עומר...
******************
הלכתי לישון.. ובערב.. ככה 7 כשקמתי.. ראיתי שעומר שלח לי הודעה.. היה כתוב בהודעה ........
הוא שלח לי :
לילוש חיים שלי... אין לך מה לחתוךבגלל שטות כזאת.. אני יודע שלא הייתי בסדר.. אבל תני לי לפחות להסביר לך.. מחר סילבטר.. בואי ניפגש.. ונדבר.. בבקשה..
דברי איתי שאת פה רואה את זה.. ביייי
ההודעה הייתה שעה ככה לפני שראיתי אותה.. אבל הוא לא היה מחובר.. אבל בכל זאת שלחתי לו הודעה.. אמרתי לו שטוב.. אבל אני לא רוצה לצאת לאנשהו..
2 דקות אחרי זה הוא התחבר.. ואמר לי שאני יבוא אליו מחר בערב.. ונדבר..
בגלל שהיום יום חמישי.. ומחר חופש.. (אני לא לומדת שישי) הלכתי לליאור.. לא דיברנו על עומר לא כלום.. רק ראינו טלויזיה... אבל הוא ידע שאני עצובה בגלל זה.. אז הוא שאל אותי אם הכול טוב.. ואמרתי לו שלא.. ואז התחלתי לבכות.. בכיתי כי עד שאני התאהבתי בו.. עד שאני מצליחה לאהוב מישהו.. אנחנו נפרדים.. ואני יודעת שזה דיי בגלל שטות.. אבל זה עיצבן אותי.. הייתי חייבת לשאול.. והוא עוד משקר לי וזה עוד יותר הרתיח אותי..
הכול פרקתי לליאור... והוא כמו תמיד עזר לי.. חיבק אותי.. ואמר לי שהכול יהיה טוב.. ושהוא איתי לעד...
אני וליאור נרדמנו.. וב2 ככה קמתי.. הערתי אותו ואמרתי לו שילווה אותי קצת.. איך שהגעתי הביתה נרדמתי..
יום אחרי זה.. ב12 ככה.. העיר אותי הטלפון.. מיזה היה!? עומר..
הוא אמר לי לבוא אליו בעשר ככה...
אמרתי לו טוב.. ואז ביי.. הוא אמר אוהב אותך.. וביי
בערב.. התארגנתי.. ניסיתי להסוות את זה שאני עצובה.. התלבשתי הכי יפה שיכולתי.. התאפרתי הכי יפה שיכולתי.. אבל עדיין ראו את העצב על הפנים שלי..
כשהגעתי לעומר.. אחרי 20 דקות ככה.. (הוא לא גר בשכונה שלי)
נכנסתי לבית שלו.. והוא לקח אותי לחדר.. כל החדר היה נרות.. והיה רשום כזה בגדול מנרות קטנים כאלה אוהב אותך.. ממש רומנטי.. אבל לא היה לי ראש להתייחס לרומנטיות שבזה.. הייתי ממש בדיכאון..
הוא הושיב אותי על המיטה.. ואמר שהוא נורא נורא מצטער.. ושהוא ממש אוהב אותי.. ושאני החיים שלו.. ועוד דברים דומים.. אני לא יודעת באיזה שלב.. ואיך.. פתאום התחלתי לבכות.. לא יודעת ממה.. הוא ממש נבהל.. כי כל הזמן שהייתי אצלו לא הוצאתי מילה מהפה.. ופתאום אני בוכה.. הוא חיבק אותי ממש חזק.. ואמר לי שהוא מצטער.. ושהוא רוצה שאני אסלח לו.. אמרתי לו שאני יכולה לסלוח.. אבל לא נראה לי שאני יכולה לשכוח..
הוא אמר לי שזה בסדר.. העיקר שנחזור.. והוא יעשה הכול כדי שנחזור.. אמרתי לו שאני לא יודעת.. כי ממש פגע בי כלמה שקרה.. וממש פגם בי שהוא שיקר לי..
הוא אמר לי שהוא יודע.. שזה היה פוגע גם בו.. אבל הוא לא סיפר לי רק בשביל שאני לא ייפגע.. ושממש רע לו שאנחנו לא יחד..
לא ידעתי מה להגיד לו. פחדתי שנחזור ואז נריב שוב, ואז שוב אני יהיה פגועה.. וגם הוא.
אמרתי לו שאני צריכה לחשוב על זה.. הוא הסכים והלכנו לסלון לראות סרט..
הסרט היה נורא עצוב.. וכל הסרט בכיתי - לא בגלל הסרט אבל כן?!
עומר שם לב לזה.. וחיבק אותי כל כך חזק.. וכל הזמן אמר לי שהוא אוהב אותי
בסוף הסרט נרדמנו.. ב2 וחצי ככה הערתי אותו ואמרתי לו שילווה אותי הביתה..
כל הדרך הוא ניסה לשכנע אותי שנחזור.. והבטיח לי הבטחות.
לבסוף הסכמתי.. אהבתי אותו יותר מידי..
כשהגענו לבית שלי הוא נתן לי מכתב.. ואמר לי לקרוא אותו בבית
הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.. והלך..
תגיבו אנשיםםםם... לאב יו אולללל..





