פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי האהבה שלי.. האהבה ה-כ-י גדולה שלי...

האהבה שלי.. האהבה ה-כ-י גדולה שלי

✍️ me-myself-and-i 📅 26/04/2005 16:00 👁️ 628 צפיות 💬 37 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 3
כשעליתי הבייתה התקשרתי לליאור (הידיד הכי טוב שלי) וסיפרתי לו מה שקרה.. וואי הוא כל כך התעצבן על עומר!!!! הוא אמר לי שהוא רוצה לדבר איתו.. אבל אמרתי לו שלא יעשה כלום כי זה ביני לבינו.. הוא אמר לי שעומר סתם מניאק שהוא לא שווה אותי.. סגרתי תשיחה למה לא היה לי עצבים לדבר על עומר...

******************

הלכתי לישון.. ובערב.. ככה 7 כשקמתי.. ראיתי שעומר שלח לי הודעה.. היה כתוב בהודעה ........

הוא שלח לי :
לילוש חיים שלי... אין לך מה לחתוךבגלל שטות כזאת.. אני יודע שלא הייתי בסדר.. אבל תני לי לפחות להסביר לך.. מחר סילבטר.. בואי ניפגש.. ונדבר.. בבקשה..
דברי איתי שאת פה רואה את זה.. ביייי

ההודעה הייתה שעה ככה לפני שראיתי אותה.. אבל הוא לא היה מחובר.. אבל בכל זאת שלחתי לו הודעה.. אמרתי לו שטוב.. אבל אני לא רוצה לצאת לאנשהו..
2 דקות אחרי זה הוא התחבר.. ואמר לי שאני יבוא אליו מחר בערב.. ונדבר..
בגלל שהיום יום חמישי.. ומחר חופש.. (אני לא לומדת שישי) הלכתי לליאור.. לא דיברנו על עומר לא כלום.. רק ראינו טלויזיה... אבל הוא ידע שאני עצובה בגלל זה.. אז הוא שאל אותי אם הכול טוב.. ואמרתי לו שלא.. ואז התחלתי לבכות.. בכיתי כי עד שאני התאהבתי בו.. עד שאני מצליחה לאהוב מישהו.. אנחנו נפרדים.. ואני יודעת שזה דיי בגלל שטות.. אבל זה עיצבן אותי.. הייתי חייבת לשאול.. והוא עוד משקר לי וזה עוד יותר הרתיח אותי..
הכול פרקתי לליאור... והוא כמו תמיד עזר לי.. חיבק אותי.. ואמר לי שהכול יהיה טוב.. ושהוא איתי לעד...
אני וליאור נרדמנו.. וב2 ככה קמתי.. הערתי אותו ואמרתי לו שילווה אותי קצת.. איך שהגעתי הביתה נרדמתי..

יום אחרי זה.. ב12 ככה.. העיר אותי הטלפון.. מיזה היה!? עומר..
הוא אמר לי לבוא אליו בעשר ככה...
אמרתי לו טוב.. ואז ביי.. הוא אמר אוהב אותך.. וביי

בערב.. התארגנתי.. ניסיתי להסוות את זה שאני עצובה.. התלבשתי הכי יפה שיכולתי.. התאפרתי הכי יפה שיכולתי.. אבל עדיין ראו את העצב על הפנים שלי..

כשהגעתי לעומר.. אחרי 20 דקות ככה.. (הוא לא גר בשכונה שלי)
נכנסתי לבית שלו.. והוא לקח אותי לחדר.. כל החדר היה נרות.. והיה רשום כזה בגדול מנרות קטנים כאלה אוהב אותך.. ממש רומנטי.. אבל לא היה לי ראש להתייחס לרומנטיות שבזה.. הייתי ממש בדיכאון..

הוא הושיב אותי על המיטה.. ואמר שהוא נורא נורא מצטער.. ושהוא ממש אוהב אותי.. ושאני החיים שלו.. ועוד דברים דומים.. אני לא יודעת באיזה שלב.. ואיך.. פתאום התחלתי לבכות.. לא יודעת ממה.. הוא ממש נבהל.. כי כל הזמן שהייתי אצלו לא הוצאתי מילה מהפה.. ופתאום אני בוכה.. הוא חיבק אותי ממש חזק.. ואמר לי שהוא מצטער.. ושהוא רוצה שאני אסלח לו.. אמרתי לו שאני יכולה לסלוח.. אבל לא נראה לי שאני יכולה לשכוח..
הוא אמר לי שזה בסדר.. העיקר שנחזור.. והוא יעשה הכול כדי שנחזור.. אמרתי לו שאני לא יודעת.. כי ממש פגע בי כלמה שקרה.. וממש פגם בי שהוא שיקר לי..
הוא אמר לי שהוא יודע.. שזה היה פוגע גם בו.. אבל הוא לא סיפר לי רק בשביל שאני לא ייפגע.. ושממש רע לו שאנחנו לא יחד..
לא ידעתי מה להגיד לו. פחדתי שנחזור ואז נריב שוב, ואז שוב אני יהיה פגועה.. וגם הוא.
אמרתי לו שאני צריכה לחשוב על זה.. הוא הסכים והלכנו לסלון לראות סרט..
הסרט היה נורא עצוב.. וכל הסרט בכיתי - לא בגלל הסרט אבל כן?!
עומר שם לב לזה.. וחיבק אותי כל כך חזק.. וכל הזמן אמר לי שהוא אוהב אותי
בסוף הסרט נרדמנו.. ב2 וחצי ככה הערתי אותו ואמרתי לו שילווה אותי הביתה..
כל הדרך הוא ניסה לשכנע אותי שנחזור.. והבטיח לי הבטחות.
לבסוף הסכמתי.. אהבתי אותו יותר מידי..
כשהגענו לבית שלי הוא נתן לי מכתב.. ואמר לי לקרוא אותו בבית
הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.. והלך..


תגיבו אנשיםםםם... לאב יו אולללל..
מהמם כמו תמידד

זה אמיתי??


המשךךך
מדהיםםם
תכתבי המשךךךךך

אוהבתת
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
איזה מדהייייים... פשוט מעלףףף
המשךךךךךך
יפהה המשך
כשהגענו לבית שלי הוא נתן לי מכתב.. ואמר לי לקרוא אותו בבית
הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים.. והלך..

**********

נכנסתי הבייתה.. החלפתי בגדים.. ופתחתי את המכתב..
במכתב היה כתוב:

"לילוש מלאך שלי מתי תביני שאני לא יכול בלעדייך??
מתי תביני שאת כל החיים שלי? האוויר שלי.. החצי השני שלי
דייי נמאס לי מכל הריבים האלה! אני מבטיח לך שבחיים אני לא יגרום לך לבכות שוב!! אני תמיד יהיה פה בשבילך.. בכל מצב שבעולםםם..!!!
יפה שלי את הדבר הכי חשוב שיש לי בעולם הזה!
תזכרי שאני אוהב אותך תמיד.. ותשמרי את המכתב הזה
בבקשה בבקשה תאמיני לי.. ותחזרי אליי..
אוהב אותך תמיד תמיד תמיד - עומר."

כל כך התרגשתי שקראתי את המכתב הזההה..!!! ישר התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני אוהבת אותו.. אחרי השיחה התעייפתי.. כנראה שדמעות זה דבר מעייף.. חחח.. אז הלכתי לישון..

בבוקר שקמתי ראיתי שקיבלתי ממנו הודעה - חיים שלי אוהב אותך
איזה חמוד נכון??? על הבוקר הודעה ממנו.. אשקרה עשה לי תבוקר.. חחחח

נכנסתי לאיסיקיו.. וכתבתי אוואי
בוקר טוב אנשיםםם..!!
אחחח איזה בוקר מושלם -> אחרי לילה מ-ו-ש-ל-ם
עומר נסיך שלי אני אוהבת אותך!!! ל=נ=צ=ח!!!
לא פה- - > > ביי ביי יקופים

התכוונתי לשלוח לעומר הודעה.. אבל ראיתי שהוא במשחק {מסכן היה ער עד 3 בלילה ווצריך לקום מוקדם למשחק.. אואואואו}...
חיכיתי שייגמר המשחק {כפרע עליו ניצח 2-0} והתקשרתי אליו
ב6 ככה הוא בא אליי.. ובערב יצאנו לסרט..

ככה עבר הזמן.. והפסקנו לריב..
טוב נווו.. רבנו.. בטח שרבנו.. אבל כל זוג רב.. פשוט הריבים היו פחות מפחידים כמו הריבים שהיו לנו בהתחלה.. וברוך ה' הריבים האלה נגמרו.. חחח

ב9.2 היה לנו 3 חודשים.. ובגלל שלא יצא לנו להיות ביחד בחודש הראשון ובשני.. החלטנו שאת החודש הזה אנחנו חוגגים כמו שצריך
אז יצאנו.. הוא לקח אותי למסעדה שנמצאת על הים.. ישבנו במרפסת והסתכלנו כל הזמן על הים.. הוא קנה לי 2 ורדים מ-ה-מ-מ-י-ם {ורדים לבנים זה ה-דבר...!!!!}
אח"כ.. ב12 בלילה ככה חזרנו אליו.. כל החדר היה נרות.. והתנגן במערכת השיר שלנו - שבועת הנצח {חחח השיר שלי יותר נכון 😊}.. ואז הוא הביא לי 3 שקיות.. {כמו ה3 חודשים שלנו.. חחח איזה חמודי???}
פתחתי את המתנה ה1- והיה שם דובי גדול שהחזיק לב והיה רשום עליו - למושלמת שלי
במתנה ה2 היה שעון בתוך מסגרת בתוך המסגרת היה תמונה שלי ושלו מתנשקים.. ובצד הייתה הקדשה :
מושלמת שלי אני אוהבת אותך הכי בעולם!! ולנצח!!! שלך, עומר
והמתנה ה3 הייתה ג'ינס של ליקופר.. שהוא ידע שרציתי..
יוואוו בחיים שלי לא קיבלתי כאלו מתנות יפות...!!! אחח כפרע אני עליווו..!!!
אח"כ אני הבאתי לו את המתנה שלו.. צמיד יפה כזה שרשום עליו L&O לנצח.. וקניתי לו חולצה יפה מקרוקר.. ועשיתי לו בוקסר על תמונה שלנו מתנשקים {חחח זו הייתה אותה תמונה} ובצד רשמתי - בזכותי זה הקטן - גדול יהיה
חחחחח איך הוא התלהב שיהיה לי בריאאא... חרמןןןן..!!!

התחלנו להתנשק.. התנשקנו לפחות איזה חצי שעה.. ואז הוא הוריד לי את החולצה...
איי איי איי...שובבים!
המשךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך