רוצה רק אותך
אוהבת אותך
נאמנה רק בישבילך
תמיד לידך
בשעת צרה
עוזרת לך
מפנקת אותך
ואתה לא לידה
שברת לה תלב
ולא הבנת עד כמה זה כואב
לשבור אהבה חזקה כזאת
במקום להמשיך לקוות
שהריב יסתדר
ולא לימצוא מישהיא אחרת
הרי על מה רבתם?
על שטות על
שהיא עשתה איזה טעות
אז מה ?
אנשים לא מושלמים
תן יזדמנות
ותיראה איך החיים ביניכם יהיו יפים
בקלות רבה
אם קצת אהבה
שמגיע מהלב
ברגשות חזקים
שלפעמים זה יכול להרוס לך את החיים
אז מה?
אז קחי עצה
החיים לא מושלמים
קחי אביר על סוס
לבן אחר
ותגידי לבוגד
שיטוס לך מהחיים
תגיבו זה השיר הראשון שלי ואני רוצה לדעת אם לכתוב עוד שירים בסגנון הזה
תגיבו עוד אנשים אני חייב את התגבות האלו לדעת אם לכתוב עוד שירים כאלו כי יש לי כמה רעיונות
שיר מדהים מאמי!!,
תמשיך לכתוב
תודה ילדונת 17 יש לי כמה שירים אבל הם לא שירי האבה אז ניראה לי אני יכתוב עוד אחד
ואני יפרסם את זה היום
עניך הכחולות מזכירות לי אתה הים
שהן נפכחות הם מעלות בי נשכחות
עכשיו זה הזמן להמשיך את אהבה הזאת מכאן
לעוד עשור ולהקים פה דור
הגיע הזמן להתמסד ולהגשים את משאלת הלב
רוצה לומר לך שאותך אני אוהב
אוהב מכל הלב
התישמרי לי אמונים זה לא כמו
שכולם אומרים
שהאהבה ממשיכה
מספר שנים
האהבה חזקה יותר מאלף מילים
זה של דוד שלי זכרונו לברכה
עוד תגובות על שני השירים
דוד שלי זכרונו לברכה היה מלחין אני יפרסם בהמשך עוד שרי אהבה שלו
יש לי שיר שהוא לא אהבה של בן לבת
זה אהבה של אבא ובן אבל זה עדיין אהבה
והשיר הוא אמתי :גדלתי איתך
בבית שלך
את השקל הראשון שלי קיבלתי ממך
תמיד איתך
חיי בישבילך
אני תמיד יעשה את הכל למענך
ונכון שליפעמים אני עושה טעות
אבל זה רק שטות
תמיד אותך בליבי
אוהב ותמיד רוצה שניהיה יחדיו
כי אהבה כזאת של אב ובן
לא משיגים כזאת
בכל מקום
זה דבר שניתן ליבנות
ולא לשבת ולחכות לאהבה כזאת
כי זה אהבה שבחלומות
כזאת היתה לי
רק של בן ודוד
אבל הוא מת לי ביגלל טימתום
של בן אדם סתום
שלא יודע לישלוט בעצמו
והוא הרס אהבה שכזאת
שלקחה 13 שנה לבנות
מאמי השיר הראשון ממש יפה אבל גם עצוב
תמשיך לכתוב כי יש לך כישרון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=purple][B]
עדן מאמי תמשיך לכתוב
אתה בסוף תיהיה משורר 😁
אוהבת המונים
-בר-