עדן מאמי זה מהמםם..וברור שתמשיך לכתובבב....יש לך את זה..😉 ..חיחיחי...
מתה עליך אח שליי...
למרות שזה עצוב זה מושלםם..!!
תודה נשמה אני אוהב לכתוב שירים כאלו
עדן כפרע זה מהמםםם דייי איזה כישרוןןןן חיחי
ברור שתמשיך לכתוב מאמי אל תפסיק אף פעם יש לך את זה ובגדוללל
איזה יפה ועצוב...
כל הכבוד.. תמשיך לכתוב..
תודה כפרות חולה עיליכן
עוד תגובות
עדן נשמה השירים מ=ה=מ=מ=י=םםם
תמשיך לכתוב כפרה
מוואה ענקיתתת 😛
עדןן יאפפה שלי!!!! שירים מושלמים!! עדן&ניב... אתם כותביםפ שירים הכי יאפפה שרק יש!!!!!! אל תפסיק לכתוב יש לך כישרון!!!!