תודה על התגובות בננות איזה חמודות אתןןןןןןןןןן
נאפי: אני ימסור יש שיר שהוא הלחין וכתב ושר עם חבר שלו אני יראה איך אני יעלה את זה וישלח לכם/ן
ביוש
מור. 😊
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

