יצאת אל הקרב ולא חזרת
האם אתה שבוי או נפלת?
כולנו מחכים שתחזור הביתה
יצאת אל הקרב ולא חזרת
האם אתה בוכה או שנדמת?
ואמא מחכה שתחזור הביתה
שמרת עלינו אבל לא חזרת
נילחמת בשבילנו ואוליי נהרגת?
פזמון: חייל יקר כולנו מחכים
ובדמעות אנחנו מתעטפים
נרות תקווה אנחנו מדליקים
שתחזור עם כול האחרים...
יצאת אל הקרב ולא חזרת
האם אתה זוכר מה הבטחת?
הבטחת שתחזור תחזור הביתה
יצאת אל הקרב ולא חזרת
האם אתה שואל לאין הגעת?
אולי יבוא היום ותחזור הביתה
שמרת עלינו אבל לא חזרת
נלחמת בשבילנו ואוליי נהרגת?
פזמון: חייל יקר כולנו מחכים
ובדמעות אנחנו מתעטפים
נרות תקווה אנחנו מדליקים
שתחזור עם כול האחרים
ואם אתה עדיין בחיים
תכתוב לאמא כמה מכתבים
כולנו אוהבים ומחכים
שתחזור הביתה!
וואיייייייייי
שיר מהמםםםםםםםם
שיר ליגה הכי מרגש בארץץץץץץץץץץץץץ
עצוב..לחשוב שכל יום הולכים לנו חיילים...
איזה עצוב...
מסכימה עם התגובה מעליי....
לאה 😕
יואוווווווו איזה מהמםםםםםםם ועצובייי רצחח 😢
מסכנים החיילים באמא שלי מגנים עלינו ובעצמם לא חוזרים יותר אוףף 😢
מאמי יש לך כישרון ענקייי תמשיכי לכתוב לנו תמידדדד מוואההה חולה עלייך
אמאאא איזה יפה ומרגש זהה
עם את כתבת
אז יש לך כישרון ענקיייי
תמשיכייי לכתוב לנו...
לא אני כתבתייייי אבל ידיד שלי אביייי הכישרון מהלךךךךךךךךך
כתב הלחין וישיר את זה ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראלללל
עצוב ויפה גם אני מסכימהההההה
תודה על התגובות חמודותתתתתתתת
ביוש
מור.
QUOTE (2ר2ית_מאוה2ת @ 24/04/2005) יואוווווווו איזה מהמםםםםםםם ועצובייי רצחח 😢
מסכנים החיילים באמא שלי מגנים עלינו ובעצמם לא חוזרים יותר אוףף 😢
מאמי יש לך כישרון ענקייי תמשיכי לכתוב לנו תמידדדד מוואההה חולה עלייך
😢
יו אני פה עם דמעות בעינים.
אני נזכרת באח שלי, שהוא יצא מהצבא טפו טפו טפו בלי שום פגע. עברו כמה שנתיים בערך והוא באוסטרליה חי את החיים שלו עם חברה שלו.
אומנם אח שלי יצא בלי שום פגע אבל באחת הפעולות הייתה חוליית מחבלים (אח שלי היה קרבי) והם הרגו את חבר שלו, אח שלי היה לידו. ואני רק נזכרת ביום הזה שאני רואה את אמא שלי בוכה והיא מספרת לי שהוא נהרג. (חבר שלו)
עצוב.
😢
וואי באמת עצוב!!
חבל שזה אמיתי ושכל יום כמעט נהרגים חיילים.. 😢
זה עצוב ומרגש,
אבל חבל שזה גם אמיתי!,
וזה מה שקורה לחיילים שלנו!!
מאמי תמסרי לידיד שלך שיש לו כישרון ענקי
ושימשיך לכתוב תמיד
יש לי דמעות בעיניים יצא עצוב אבל מושלם
בלא בתקווה ואמונהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*