מה הקשר דברים מעליבים?!?!?! אמרתי תאמתת
היא שאלה אני עניתי!
אבל מה שבאמתת קרה בסוף?! אני שיראל ואליאן השלמנוו היא לא רצתה לקנאותת יותר בחברות שלה או לדרדר בנות אחרותת אז היא ביקשהה שכל פעםם שעולה לא בראש רעיוןן רעע שנעזורר להה לשכוחח.. אבל ת'כלסס אליאןן לא ילדהה רעהה אבל יש לה קטעיםם כאלהה שהיא קנאיתת, מה באמת....?! לכולנו יש קטעיםם כאלהה בכולנוו יש שטן קטןן כזהה מה לא?!אז מאותו יום ה7 בספטמברר אני שיראל ואליאןן נהיינו החברותת הכי טופפות..!! עכשיוו התחילל כבר סיפורר אחרר שליי שובב לא משוו רעע אני מבטיחהה הפעםם זה בקשרר לבןן ילדד משוו מהמם!! אני רק אפתח אשכולל חדשש ואני אכתוב את כל הסיפורר אבל אתן בטוחות שאתן רוצותת לקרואא?! זה משוו רצחניי סיפור יאפפה משוו משו ... רוצות?
מאמוש..הסיפור שלך נחמד והכל...אבל את כותבת ממש לא ברור...תכתבי לאט לאט קטע קטע אל תקפצי ישר לקטע אחר בלי לסגור ולהסביר מה קרה בקטע שלפניו...
את לא ברורה ויוצרת מן בלאגן שלם גדול כזה...הסיפור עצמו כלומר התוכן שלו יפה ומענין...אבל תסבירי את עצמך טוב יותר את ממש בלבלת אותי לא הבנתי ממש מה הקטע עם החברה הכי טובה שלך..
הרי אמרת שאתם חברות טובות ואליאן פגעה בך...אז מה כל זה קשור לשיראל?
מושלמתת שליי יו איפהה ההמשךך?!?!?!??!
יאללה תתחילי תתחילי לכתובב..!!
עם לא יהיה ר=צ=ח 😨