פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חברות מאכזבב...תגיבוו בבקשהה...

סיפור חברות מאכזבב...תגיבוו בבקשהה

✍️ אודליתההה 📅 23/04/2005 00:21 👁️ 399 צפיות 💬 19 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 2
אז ככה זה התחיל...
לי היתי חברה הכי אבל הכי טוטפפה שיכולתי להקריבב את החיים שלי למענהה.. קראו לה שיראלל מאז החופש הגדולל שעבר אנחנו לא מדברותת ואני כל כךך מתגעגעת אלייה... אני לא מתחברת עם אף ילדה מהשכונה אני מחכה רק שנשלים.. אתם בטח תוהים למה אנחנו לא מדברותת אז ככה זה התחילל..
הינו החברות הכי טופפות..ויום אחדד בשיא החוםם ב4 ליוני.. יומיים לפני היומולדת של אימא שלהה קבענו ללכת לבריכהה...ואח"כ לשופינגג הדברר הכי אהובב על שנינו.. חח.. וברךך כמובןן לקנות לאמה שלה מתנהה ליומולדת...קבענו להפגש בבריכה שנמצאת בשדרת העירייה שבעירר.. אני חיכית לה שעה שעתיים כבר שעתיים וחציי והיא לא באהה ואני בחיים לא עושה שופינג לבד... אז חיכיתי ואז הבנתיי שאחריי שלוש שניםם של חברותת שבחיים היא לא הבריזה לי הפעםם היא הבריזה לי..בטוחח הייתה לה סיבהה אבל כבר הרחתי שמשהו מסריח פה...
היא התקשרה אליי ואמרה.. אנ'לא יכולתי לבואא נסעתי עם אימא שליי לבית חוליםם לראות את סבתא שלי..{סבתא שלה הייתה באותו החודש בבית החולים..}
אני לא יכולתי לפקפק בכזה שקרר בקשר לבריאות של אחד מבני במפחה וגםם החברה הכי טופפה שלי... ברור שסלחתי ..אח"F זה חזר על עצמוו עד שיום אחדד קבענו ליסוע לחוף חלוקים בטבריהה...אני ראיתי מוניתת.. באתי לעלות עלייה כדי לבדוק עם היא נמצאת שםם ולא סתםםם הבריזה לי... פתאום... מה אני רואה?! את החברהה כי טופפה שליי מסתובבת עם אליאןן האוייבת הגדולה ביותרר שלנוו היא השלימה איתה ואל סיפרהה לי... היא הבריזה לי כדיי לעשותת שופינגג וזה היה המנהג שלנוו בכל יום שלישי לעשות שופינג יחד.!!! כל כךך נעלבתי לא האמנתי שחברהה כמוהה תוכל לעשותלי כזה דבר...!!!


חזרתי הביתה אימא שואלתת :"דניאל?! מה קרהה מתוקה?!"
עניתי בכעסס 😠 !!!:"שומדבר מיוחדד שיראל שוב לא יכלה לבוא כרגילל היא מבריזה לי.."
אימא:"את רוצה לדבר על זה,חומד?"
אני:"לא,אבל תודה בכל מקרהה אני מורידה את הבגדד והולכת לישוןן לילה טובב אימא.."
אימא:"לילה טובב מותק."
הלכתי לישוןן ואזז התעוררתי לצלילי הטלפון!!! מי בטלפון.. תנחשוו.. תגיבוו ואני אכתוב המשך..
נשמע יפה
תמשיכייי
אליאן מממ שם יפה אבל במקרה הזה היא רעה אזז פוייה לה..
יפהה סיפוררר מדהיםם תשימי המשךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אליאן מממ שם יפה אבל במקרה הזה היא רעה אזז פוייה לה..
יפהה סיפוררר מדהיםם תשימי המשךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איןן עליייךךך אתת בת שלייי
כן כן.. זו הייתה אליאןן בטלפוןן היא ביקשה סליחהה שלא סיפרה לי קודםם אבל ת'אמת אני סלחניתת אבל התלבטתי אם לסלוח.. כי החברה הכי אבל הכי טופפה איך הא יכלה לעשות לי את זהה סלחתי להה ואזז אליאןן גררה אותהה לשפלל המדרגהה החברהה המושלמתת שלי... אליאן שהיא הייתה אשפיתת בלימודיםם היה להה הכל מצויןן הדרדרהה ל:"כמעט טוב..,כמעט מספיק.." מ'זה!?!? הייתי חייבת לדבר איתהה... הלבושש המופנםם והסגור שלהה גם השתנה וכבר לא היה לה זמן בשביליי אבל הדברר הכי מגעיללש היא עוללה לי... היה.. שהיא ואליאןן תכננו לעשות לי משו!! אחרי שלושה חודשיםם שאליאן התדרדרה... נכנסתי לכיתהה אליאןן מסתכלתת לי בפניםם צוחקתת!!! ואחריי השיעור הראשון בהפסקהה היא מראה לכולםם תמונה שלי בעירוםם שעשויה ע"י גרפיקה ממחושבת.. אני לא האמנתיי עד כמה היא יכלה להדרדר בגלל אליאןן זה היה הדבר הכי משפילל שעשוו לי.. אבל אז חשבתיי להחזירר אבל לא לאליאןן אני יודעת שבתוךך אליאןן החדשה עדיין מסתתרת בפניםם אליאן שליי אליאן הישנה הטופפה והנחמדהה...חשבתי להחזירר לאליאןן אז ככה זו הייתה התוכנית!!...להחזיר לה באותו המטבעע גם אם זה יעלה לי כמה גרושים.. ותכננתי ל.... רוצים לדעת מה תיכננתי?!?


3 תגובות ויש לכם המשך... 😯
המשךךךךך
מה קרהה אתם לא אוהביםם את הסיפורר תגידו לי אם להפסיקק בקקשה אני חייבת לדעת אם להמשיךך או לא... 😢 😢 😢
זה סיפור?? זה נשמע לי בהתחלה כאילו את מספרת מה קרה לך ואת צריכה עזרה...
לא משנה בכל זאת..תמשיכי
מאמי להגיד לך ת'אמת.. הכתיבה שלך לא ממש טובה וגם הדרך שבה את מספרת את הסיפור.. ספרי אותו לאט ויותר מסודר
זה לא בשביל להעליב או משו הסיפור דווקא נשמע מעניין
יש מישהו שחושב כמוני?
אוהבתת..
למה להגיד דברים מעליביםם..
לא ננכון היא דווקא רושמת יאפהה מאודד
מה תכננת?
המשךךך
אודלייייייהה
המשך דחוףף!!!!!!
מתות עלייך אני &חן שווה שלנו המשך פשוט מהמם!
רוצות עוד כאלהההה מואאאההה ^_^ :wub:


KI:
אני וגלל שאגב היה הידידי הכי אלב הכי טובב שלי...!!!(חח..וגם הכי כוסון בשכבה..) תכננו ככה.. גם אליי הוא חבר הכי טובב של גלל אליאן הריי כל הזמןן אומרת שאלי חתיךך ושבא לה עליוו תכננו לעשותת ככה..אלי מבקש ממנה חברות..היא מסכימה הם ביחדד הוא בוגדד בה...איתייואזז היא רואה ונפגעתת שהוא בוגדד זהה ועוד איתי האוייבת הכי גדולה שלה..חיחיח 😁 אז זה התתחילל ביום שלישי ב3 לספטמברר בתחילת כיתה ח' אלי קובעע עם אליאןן ליד השכבה העליונהה מול אולם הספורטט הישן הם קבעוו היא חייכהה התלהבהה והוא נישק אותה ואמרה לה אליאן רוצה להיות חברה שליי..!? היא קפצה עליו שמחה..:"ברורר אלי שלי.." מה שהיא לא ידעהה שכל זה היה תרמית...חחח...אני וגל המחבלים האלה 😨 אחריי ארבעה ימיםם ב7 לספטמבר אני ואליי התחברנוו וחייכנו אחד אל השניי ליד שירותי הבנותת ותיכננו הכל בדיוקק כדי שהיא תגיע ותראהה אותנוו!!! היא צועקתת איךך יכולתת אלי!? הוא אמר:"אם כונפהה כמוךך באמתתת יכולתי.."כל השכבהה נחתכהה מצחוק!!!! והיא מושפלתת רצה אל הביתת שלה הבריזה משני השיעורים האחרוניםם ת'מאתת הרגשתי קצתת עוקץ בלב... כאילו לא הייתי צריכה לעשותת את זה!!!אח"כ אליאןן רצתהה להחזירר לי..!!! היא דיברהה עם ויקי חברה טופה שלה על איך לרמותת אותיי פתאום שיראל נכנסה ושמעהה הכלל .. היא אומרת:"זאתת אליאן האמיתית?!אליאן שחשבתי שאתת הייתה מתוקה ונחמדה.. ולא שקרנית ונוכלת.. אל תדברי איתי שוב לעולם!!"
שיראלל באה אליי ביקה סליחהה ואנ'לא יכולתיי שלא לסלוח לה היא הייתה החברה הכי טופפה שלי!!! אבל הבעיה שלי עכשיו היא איך אני מורידה את אליאן ממניי וגם לא היה נעים לי מה שעשיתי להה זה היה יותר מדיי מרושע!!!רציתיי לבקששש סליחה..!!!אז תיכננתי ללכת אלייה עם שיראלל אחר -הצהריים... אבל מה שבאמתת לא ידעתי אם באמת גם אליאןן מרגישה ככה ורוצה להלשיםם או שהיא עדין תמשיךך לעקוץץ אותנוו הנחשה הזאת....


המגיבות..:רוצות המשךך תגיבו!!!! 😊
למה אתן לא מגיבות?!?! יא'רעותת אתן לא אוהבוות את הסיפור שלי!? תגידו ואני אפסיק לכתובב ואפתח אשכול חדד 😢 😢 😢 😢 😢
זה משו מהמם הסיפור הזה חיים שלי את ..
אילנה& אודליה& חנושהה לובב יו בננות שליייי..!!!!
אין עליכן מואההה תגיבו אחיות שלי!!

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך