חנו'ש את כזאת נשמה!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי יפיופה שלי אני מתה עלייךך הכי שיש..
תגיבי לאילנושש אל תהיי רעה היא כתבה סיפור כל כך יפה כמוהה..
משעמם לי אני מגיבה לכולן עכשיו חחח רוצה אני יספר לך מה קרה למישפחה שלי??!!
QUOTE (נאפי @ 21/04/2005) ילדונות_17 הודיה את מדהימה תודה על הכל בובה תודה רבה רבה באמתת
את לא יודעת כמה אני מעריכה את זה ואותך בכלל!! אני מקווה שהכל יסתדר ויהיה
טוב והלוואי שהוא יבריא כי לא מגיע לו לסבול תודה בובה!
אין בעד מה אחות קטנה מושלמת שלי!!,
וכמו שכבר כתבתי לך ואני עומדת מאחורי מה שכתבתי לך,
אני תמיד אבל תמיד פה בשבילך!!,
אל תשכחי את זה אף פעם!!,
אני בטוחה שהוא יבריא!!,
בסופו של דבר הטובים תמיד מנצחים! 😉
מה קרה למשפחה שלך מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הייתה לנו תקופה שחורהה..!!
אבא שלי היה חולה קשה אישפזו אותו והוא ברח מבית חולים כי הוא לא רצה להישאר שם אחרי זה עשו לו צילום רנטגן וראו שיש לו גוש בראיות ואבא שלי לא מעשן בכלל אמרו שזה דומה לגידול סרטני וכשאבא שלי הבריא אמא שלי קיבלה התקף לב והיום יש לי אמא מחרסינה ואבא חרא שכל דבר שאני עושה מפריע לו זה נמאס אליי כבר..
וסבתא שלי מאשימה אותי שכולם חולים אצלנו.. 😢 😢 😢
ת'אמת כבר נמאס לי מזה..
מאמי קודם כל תרימי את הראש ברוך השם שהוא יצא מזה
ואמא שלך יצאה מזה ברוךך השםם
זה הכי חשוב!!
עכשיו הוא לא חרא מאמי תהיי בטוחה שהוא לא רוצה ברעתך
גם אם הוא עושה דברים שפוגעים בך הכל מאהבה
הוא דואג לך
וסבתא שלך לא צריכה להאשים אותך את בסך הכל ילדהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי שאת מעודדת אותי תאמיני לי אבא שלך יהיה בסדרר..
ואבא שלי פחחח הוא יותר גרוע מקרצייה הוא נג'ס וסתם מגעיל אליי טפיי עליו לא אכפת לי ממנו ואמא שלי כל הזמן בבעיות איתי היא מתייחסת אליי כיאילו אני ילדה קטנה היא לא מרשה לי לצאת עם חברות שלי בימי חול בחופש וזה לא הוגן היא רבה איתי על כל דבר קטן וזה לא נעיםם!!
עזביי נסחפתיי תגיבי לאילנה איזה רעה תגיבו בננות היא רוצה להפסיק לכתוב!!!
אני מתה עלייך בואי נתכתב משעמם לי וכבר לילה..
מאמי תדברי עם ההורים שלך על מה שמפריע לך
אני בטוחה שהכל יסתדר
חג שמח ושבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חגגגגג שמיייייחחחחחח!!
שבת-שילוםםםם 😊 😊 😊 😊
יאאאא נאפיייי
זה כל כך יפה!!
אני מקווה בשבילך שהכל הסתדר!!
תהיי חזקה ותיראה שהכל יהיה יותר טוב!!
אני פה בשבילךך לכלל מה שתירצי!!
אוהבת אותך הכי בעולם!!
ואל תשברי!!
הכל בסוף יהיה טוב!!!
+++~~~+++אומרים שהסוף תמיד טובב..ואם הוא לא טוב..זתו'מרת שזה לא הסוף+++~~~+++
אוהבת אותך פולל
בתאלושששששש
בתאלו'שש נשמה שלי תודה מתוקה חולה עלייך
מאמי והמשפט הזה באמת נכון תודה בוביתת
שיהיה לך חג שמח ושבת שלום
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנושששששששש מאמי שלייי
סורי שאני מגיבה קצת מאוחר הייתי בטיול 4 ימים.. ואני מנסה קצת להיתעדכן..
אזז ככה נשמתי:
כמו תמיד את והכתיבה שלךך הכי מושלמים בעולםם יפיופה שלייי 😊
ואל תדאגי מאמי הכל מסתדר בסוף כמו שבת-אלוש אישתי היפה אמרה..
הכל יהיה בסדר אל תדאגי נשמתי!!!
ואם את צריכה משו כל משו מתי שבא לך אני פה ויש לך ת'איסיקיו שלי והכל ומתי שבא לך בובה
לכולם יש תקופות קשות אבל בשביל זה יש חברות שיחזיקו לך ת'יד..חח גם דרך המחשב 😉
אוהבת'ך בלי סוףף אין עליך בעולם נשמתייי בובה שליי אין עליךך זכרי שאני פה בשבילךך (נו כבר אמרתי את זה.. אבל לא נורא שתזכרי טוב טוב טוב טוב 😉 )
בתאלושקהה נסיכה שלי תודה בובה אוהבת אותך הכי בעולם
אני מקווה שנהנת בטיול ואין לך על מה לבקש סליחה
תודה על הכל מאמי שלי מתה עלייך תמידד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אין בעד מה מאמי שלייי
מקווה שהצלחתי להעלות איזה חיוך קטן על הפנים המדהימות שלךך 😉
אם כן אז עשית לי את היום---->בעצם ת'שבוע נשמתיייי
אוהבת'ך הכי בעולםם חיים שלייי מואהההההההה ענקיתתתתת