לא יכולה יותר לראות אותך כך סובל,
בוכה וזועק לא מסוגל יותר!
אבא תהיה חזק, אני צריכה אותך כל כך,
אבא אני כאן, כדי לעבור את זה איתך!
אני לא אעזוב אותך לעולם,
אני חייה רק בשבילך!
אבא... כואב לך אני יודעת,
מזה אני אף פעם לא שוכחת!
שומעת שכואב, אתה סובל...
לא מסוגלת יותר, לא מבינה למה אתה נמצא בכזה משבר!
אלוהים בבקשה תראה את הכאב,
תעשה שלא יכאב לו יותר!
הוא מלאך לא מגיע לו לסבול כך!
באיש הוא לא פגע,
לכולם תמיד הוא עזר,
תתן לו כוח, כוח כדי להמשיך,
אסור לו לוותר, אסור לו להתייאש,
לא יכולה לראות אותו כך יותר! 😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יאאאאאאאא נאפי איזה עצוב זה
רואים שזה בא מהלב עם המון אהבה
מקווה שהכל יסתדר...
תודה רבה נשמה שלי
זה באמת בא מהלב 😢
אני כל כך מעריכה אותך ואת איך שאת מגיבה ומעודדת תודה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי מורני זה ממש חזק בעזרת השם הכל יסתדר נשמה שלי!
נאפי יפתי,
תזכרי תמיד שאני כאן בשבילך ולמענך!!,
ותמיד אשאר כאן בשביל כל דבר שאת רק צריכה!!,
אל תשכחי את זה אף פעם,
והנה המייל שלי: lvi_1@walla.co.il,
תמיד לשרותך בכל מצב!!,
את לא לבד,
עם את רוצה תכנסי עלי לפרטי או אפילו תשלחי לי הודעה במייל,
תספרי לי את כל מה שיושב לך על הלב,
ואני בשימחה אקשיב לך ואתן לך עצות,
או שעם צריך סתם אני אקרא את מה שעובר עלייך,
זה מאוד חשוב לשתף אנשים במצבים שבהם רע לנו באמת,
זה מקל עליינו מבפנים,
ועוזר לנו להמשיך הלאה,
הכל יהיה טוב,
אל תאבדי תקווה אף פעם!!!
מלאכית-ורודה מאמי תודה על הכל ובעזרת השם הכל יסתדר מתה עלייך!
ילדונות_17 הודיה את מדהימה תודה על הכל בובה תודה רבה רבה באמתת
את לא יודעת כמה אני מעריכה את זה ואותך בכלל!! אני מקווה שהכל יסתדר ויהיה
טוב והלוואי שהוא יבריא כי לא מגיע לו לסבול תודה בובה!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנו'שש נשמתי רואים שכתבת את זה מהלב...
אל תדאגי בובה הכל יסתדר בעזרת ה' .....!!
תידעי שאני פה בשבילך ת=מ=י=ד!!
כנסי אלי אם בא לך:326032179
מוואה ענקיתתת 😛
יאא... 😢
זה כ"כ עצוובב מקווה בשבילך שהכל יסתדר יפפה שליי....
.......
😢
HeNNNNNNN חנו'ש מלאכית שלי תודה על הכל לוב יו זה באמת מהלב
כי זה באמת מה שעובר עלי אבל אני מקווה שהכל יהיה בסדר שוב תודה בובית!
אילניתושקה מאמי תודה רבה רבה על הכל חולה עלייך!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני כל כך מצטערת שזה קורה לך באמת מקווה שזה יסתדר ועכשיו ירדו לי דמעות כי בדיוק רבתי עם אבא שלי לפני יומיים ואמרתי לו שימות והיום רבתי עם אמא שלי מצטערת שזה מה שקורהה מקווה שיסתדרר..
ורואים שזה מהלב מתה עלייך תהיי חזקה..
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=23073
כנסו לפהה שווה להגיבב פליזז תגיבוו נווו!!!!!!!!!!!!
חנו'ש בובה תודה על הכל מתוקהה
ותשלימי עם ההורים שלך חבל שתריבי איתם
הם רוצים רק לטובת הילדים גם אם לפעמים זה לא ניראה ככה
אני בטוחה שהכל יסתדר אצלכם בובה
ואני מקווה שאבא שלי בעזרת השם יחלים
תודה רבה בובה מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יווו מורני מאמי איזה עצוב זה 😢 ורואים שזה באמת בא מהלב יפתי
תהיי חזקה הכל עוד יסתדר מאמי שלי אל תאבדי תקווה בובה
ותדעי שאני תמיד אבל ת=מ=י=ד כאן בשבילך בכל מצב כפרע!
אוהבת אותך המון מאמי מוואההההההה
נשמה שלי תודה על הכל את כזאת מדהימה
חולה עלייך בובה אני גם מקווה שהכל יסתדר
בעזרת השם כי לא מגיע לו לסבול 😢
אוהבת אותך מלאכית ושוב תודה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורנו'שש יפתי אין על מה כפרה לוב יו 2 בובה
מוואה ענקיתתת 😛
בנות יפות שלי פליז תגיבו לאילנוש היא חדשה פה והיא כתבה סיפור היא ממש כותבת יפה פליזזז תגיבו לה יפיופות היא עבדה קשה על זה..
ונאפי אני מקווה שאבא שלך יחלים המשפחה שלי עברה כל כך הרבה דברים תגידי לי עם את רוצה שאני יספר..
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=23073
תגיבו לאילנהההה...