למה לשכב?!
מה כשאוהבים אחד את השני צריך כל היום לשכב!?!!?
זה בכלל לא ככה!
תודה בכל זאת בובה
אילנוש מאמי....
סליחה שלא הגבתי הרבה זמןן....
פשוט לא היתיי בבית..!!
מתה עלייך..בואנה הסיפורים שלך מושלמים כמוך..
יאללה שימי שימי המשך..!!
מחכות..!!!
כפרעלייך..
יפה יפה גדלצנו זיינת אותה הא?! 😉 שלמות שלייייי
אוהבת'ך פוללל
אילנוש&ויקוש&חנוש&אודלוש&ליטלוש=>אחיות לנצח עד הרצח..מה הבעיה?
שלא יהיה רצח אז אנחנו תקועות עם חנושש..!!!חחחחחחחחחחחח
מה עלייך יפיופה שלי
כשהיינו במסיבה של רותם... אלי הציע לי לרקוד סלוו אז אמרתי לו שרק אם יהיה שיר של פבלו..
והם שמו בשבילי שיר של פבלו... רקדנו..
הייתי עצובה לא יודעת למה..
אבל מה שידעתי שאני רוצה את פבלו פה איתי...
היה לי כזה חלום... אני רוצה את פבלו אני רוצה שהוא יגיד לי שהוא אוהב אותי..
אני מבטיחה לעצמי... ברגע שתיהיה לי הזדמנות אני אלך לפגוש אותו אבל אני יודעת שזה בחיים לא יקרה...
כל הערב חשבתי על פבלו... הלכתי לישון.. וחלמתי חלום.. אני רואה את פבלו שלי רואה אותו והוא אמר לי שהוא אוהב אותי 🙄
הייתי ממש רוצה לראות אותו במציאות...למרות שכבר ראיתי אותו וחיבקתי אותו... אבל הייתי אז ממש קטנה...
עוד שבוע יש לי יומולדת...
הלוואי שהוא יהיה איתי ביומולדת שלי הלוואי...
המשך קצר כי היו רק שתי תגובות..
תנו עוד תגובות!!
😕 קצר מידי המשך....
אני בסיפור שלי (האחד והיחיד) עשיתי המשך ארוך רק ל2 תגובות....
בבקשה 😁
פבלו פבלו משוגעת שליי מה את כל כך חולה על פבלו?!
ת'אמת לא ראיתי אותו הרבההה זמןןןן..!!!!
חחחחחח אלי הממזר..
תראי במה הוא זכה..
בך בילדהה שהיא אהבת חיי..!!!!!!!
אוהבת..
+^+^ח-נ-ו-ש-ה+^+^
ויקוש&אילנוש&אודליוש&טולטול&חנוש=מה אתן יכולות לעשות אתן תקועות איתי מסכנותתתת... 😁
יאאאאאא..... אילנה אני מרגישה מ'זה לא נעיםם כי במשך שלושה המשכיםם לא הגבתי 😢 😢 אבל תמיד קראתי אותם וזה מה שחשוב שכונלנו יודעות שאת המלכה שלנו פה בכתיבת סיפורי אהבה מה לא!?! ניראה יי אומרת שלא...
למה אני אעקם לה ת'פרצוףף...חחח... סתאאאםםם אוהבת'ך המון יאפפה שלי..!! 😍
אילנוש ס-י-פ-ו-ר מ-ו-ש-ל-ם..!!!!
כפרעלייך...שנה הבאה עם הוא יגיע אני את ואודללוש ניכנס לתא הלבשה שלו..חחח
מתה עלייך בובה שליי אוהבת'ך מלאא כוסיתתתת שליייייייייי
וזה שלא מגיבים בעיה ש~ל~ה~ם כי הם מפסידים סיפור של מ=ל=כ=ה.!!!!!
אז יאללה כתבי המשכיםם..!!!!וארוכיםם....!!!!!!!11
מואעעעע מתה עלייךךךךך
אילנוש&אודלוש&חנוש&ליטלוש=>הילדות הכי שוות שיש בעולםםם!!!
מתה עלייכןןן
חנוש..!!
אנחנו תקועות חזק הא?!חח מתה עליךךךך
וי'קולה הלוואי שהוא יגיע אמן!!
אני מתה עליו... וכל מי שיש לו בעיות עם זה הוא פשוט יכול לקפוץ לי!!!!
בנות עוד 2 תגובות ואני עושה המשך ארוך ארוך...
נכון מאוד אילנוש!!
ומי שיש לו בעיות איתך..יש לו בעיות איתי אז אל תתעסקו עם אילנוש שלי כי היא רק שליי!!!ומי שתעיז להעיר לה משהו לא במקום חבל על הזמןן!!!!!!
יאללה אילנוש נו איפה ההמשךך?!שימיי כבר!!!אני במתחח.........1!!!
אילנוש...אהובתי אוהבת'ך יותר מכול אחד בעולם!!
אילנוש&ויקוש&אודלוש&חנוש&ליטלוש=>חברות טובות ל~ע~ד
ממני שאוהבת אותך הכי בעולם ויקו'ש
בננותת
אני סוגרת ת'אשכול... כמעט כל הזמן אני בדיכי
אני יעשה סיפור חדששש אחרי שהתוקפה הזאת תעבור לי
ביוו'ש אוהבת אילניתו'שקההה
אילנושששששששששש........!!!!!!!!!!!1
שלאא תעזייייייי לסגורר ת'אשכוללללל
אילנוש יאללה מה קרה.??!!!!דברי איתי באיסי!!
תיזהריי ממנייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!
אני יחטוף אותך בלילהה.. 😨 חחחח תביניי לבד.. 😉