פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש לי... ((תגיבו פלייז))...

סיפור חדש לי... ((תגיבו פלייז))

✍️ אילניתושקה 📅 22/04/2005 00:23 👁️ 1,751 צפיות 💬 101 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 7
זה היומן הסודי של שלג בן גל!!!
כל הפותח כלב נובח... "הב הב"

היום היה היום הכי נורא בחיים שלי!
בסולם של אחת עד עשר, הייתי נותנת לו מינוס עשרים ושלוש.
אני שלג בן גל עשיתי מעצמי אידיוטית לפני כל הכיתה שלי.
כשאני אגמור לספר לך את כל הפרטים המגעילים, תבין למה אני כ"כ מתביישת אבל אולי כדאי שאני אתחיל בהתחלה, אני כ"כ שמחה שאני יכולה לספר לך הכל, יומן יקר .
כ"כ הרבה שנים אני כותבת בך שאתה כבר יודע עלי הכל.
במיוחד את הדברים החשובים באמת....
אתה יודע שאני בת 13 וחצי, ושאני הבת האמצעית במשפחה שלי..
אתה יודע שיש לי שניי אחים: שניר שהוא בן שבע עשרה, ואדם שהוא בן חמש עשרה
ושתי אחיות קטנות: חן- בת שמונה, ודנה - בת ארבע.
ומובן שאתה יודע שאמא שלי הייתה פעם אחות בבית חולים , ואבא שלי עובד בחברה למזון קפוא "הקפואים של מרום" מה עוד?
טוב, אתה יודע שהחברה הכי טבה שלי היא נופר פופובסקי, ושסבתא שלי היא האדם הכי חשוב בחיים שלי.
אלה הדברים העיקריים, אני חושבת...
העובדות הבסיסיות כפי שראפי טומסיס אומר.
ראפי התחתן עם סבתא שלי לפני שנה, ((והוא איש ממש נחמד)) אבל זה כבר סיפור אחר..
טוב, אז תשמע יומן יקר. אתה הרי יודע (יותר טוב מכל אחד אחר) כמה שאני והיסטוריה לא זה שני דברים שפשוט לא הולכים ביחד. בערך כמו ברוקלי וחמאת בוטנים..ולכן מה שקרה לי היום היה ממש נורא...
😕

אם אהבתם תגיבוו אם לא...
אז תרשמו ליי כדאי שאני אפסיק לרום אותתוו
תראו תראו נסיכה רושמת סיפור ואתם חוצפנים לא מגיבים יאאלה קדימה תגיבו לפני שלא היה טוב..
אילנושקיתת את רושמת מושלםםם
זה סיפור מ=ה=מ=ם
והיא עוד אומרת שאני רושמת יפה תראי איזה כישרון יש לך אהובתיי מתה עלייך חיים שלי את מואהההה
תרשמי המשךך למה רע לה??
ואני לקחתי את העמרי ואת לקחת את הבן גל חחחחחחחח
אני בת 8 רעה שכמותך חחחח מתה עלייך הכי בעולםםםם 😁 😛
ממש יפה!! תמשיכי מאמי..!!
ואל תתיבאסי..שימי עוד כמה פרקים ואז לאט לאט יצטרפו עוד קוראים..
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
ניראה סיפור יפהה
שימי המשךך בובה


מוואה ענקיתתת 😛
לא הבנתי מה בכלל מסופר?
אוהבת המונמון
בתXלוש
נשמע מעניין תמשיכי
הכל התחיל בשיעור היסטוריה, כשהמורה תלה על הלוח מפה ענקית, מלאה שמות ותאריכים, כולם נאנחו
כולם, חוץ מנופר החברה הכי טובה שלי, שממש שרופה על היסטורי. היא זוכרת תאריכים ושמות כל שאחרים זוכרים שמות של זמרים ולהקות..
נופר סובלת מדיסלקציה, וקצת קשה לה לקרוא אבל היא אשפית בשינון בעל פה.
לדעת, היסטורי זה ממש כיף, ואני פשוט לא מסכימה איתה. אני לא מסוגלת להבין, מה מי מעניינים כל האנשים האלה, מלפני מיליון שננה...
אבל נחזור למה שהיה בכיתה. הסתלכתי במפה, פיהקתי פעם או פעמיים והעפתי מבט לשעון. נשארה עוד חצי שעה עד סוף השיעור. איך אני אחזיק מעמד עד אז חשבתי, והרגשתי שאני נרדמת. ניסיתי ללהיראות ממש מורכזת אבל הרגשתי כאילו שמו לי מגנטים על העפעפיים...
שמעתי שהמוה מדבר על מלחמות האינדיינים, ופתאום אני מוצאת את עצמי שטה בדוגית בנהר בדיוק עקפתי שלע מסוכן ואז זה קרה....
"שלג! שלג בן גל!!"
הלב שלי קפץ מהמקום וכל הגוף שלי נפל קדימה וזה עוד לא הכל.. כשהתעוררתי פלטתי מן נחרה אוימה כזאת!
"חרררר!"
מצמצתי בעיני וכשפקחתי אותן ראיתי שכל הילדים מסתכלים עליי ולא רק מסכלים אלה גם מתגלגלים מצחוקק...
ויקי הבלונדינית היפה צחקקה עוד ועוד כמו חתלתול שחטף התקפת שיהוק...
{אני לא כ"כ אוהבת את ויקי.. וגם היא לא אותי.}
מלך, הליצן של הכיתה נער כמו חמור,
ואפילו לירן צחק.. הוא כיסה את פיו בידו והעמיד פנים שהוא סתם משתעל, אבל אני ידעתי את האמת
לירן הוא הילד היחיד בכיתה שלנו שאפשר להגיד שהוא נחמד...ואני בטוחה שהוא ריחם עליי אבל הוא בטוח לא ריחם עלי כמו שאני ריחמתי על עצמי באותו רגע.
הגעתי ללמסקנה שהחיים שלי הרוסים לגמרי...
כשהלכנו יחד הביתה נופר ניסתה לעודד אותי. "זה לא סוף העולם"
אמרה ודילגה על שלולית "הרבה ילדים נרדמים בכיתה"
"באמת?!"
טווב אולי לא הרבה אבל יש כאלה שזה קוה להם"
נאנחתי... ונזכרתי במבט שנעץ בי המורה להיסטוריה.
הוא נראה כאילו הוא נעלב ומאוכזב כאילו הוא באמת נפגעע....
"את יודעת מה אני חושבת?"הוסיפה " אם העבודה שתגישי בסוף השליש תיהיה ממש מצוינת הוא בטח ישכח מכל העניין"


אתן רוצות המשך?!?
תגיבוו....


חמוד ביותר...שימי המשך...
ואיי איזהה סיפורר מהמםםם
נוו תמשיכי!!!!
כן כן כולנו לא ממש מתים על ויקי... 😉
ההתחלהה ת'אמתת מהמת אבל מ'זה ההמשךך המשעמם הזה?! אפילו אני נרדמתי רבאק..חח.. מקווה שתוכלי למצאו המשךך יותר מעניין!!!אוהבבת הכי שיש בעולם!!! אודליה שלךך מושלמת מואהההההההההההה 😯 😛 😁 😊
הסכמתי איתה...
אבללל העבודה היא בעוד שישה שבועות!!
אני לא אספיק לעשות אותה והיא שליש מהציון שיהיה בתעודה!!
אוף 😠 למה היא הייתה חייבת להזכיר לי?!?
"זה יהיה ממש כיף" אמרה בעליצות! "אני מתוכוונת להתחיל כבר עכשיו ומה איתך?!?"
אה.. עוד לא חשבתי על זה.."
והרמתי את הצווארון של ג'קט הג'ינס שלי... כדי שלא ייכנס גשם...{הייתי בלי מטריה}
פתאום אני רואה את לירן עובר לידי {עם מטריה}
אמרתי לו" לירן נשמה בא לך ללכת איתי?"
הוא אמר "בכיף מותק בואי כנסי"
הלכתי אויתו עד לבית! הוא ליווה אותי איזה חמוד... 😁
לאחר שעתים מתקשרת אליי נופר ואומרת לי " שלג יא דפקנית אחת.." יאוו הרגדתי מ'זה לא נעים באותו זמן! נזכרתי שדפקתי אותה מסכנה...
"סליחה נופי פשוט לא שמתי לב שאת נשארת לבד"
.."באמת סליחהה הרגשתי חרא באותו זמן"
"בואי אני אפצה אותך" אמרתי...
"בואי לישון אצלי היום"
" סבבה"
הכל היה בסדר עד שהגענו לבית ספר..
ראיתי את ויקי .. לידה הייתה שירלי ט....
הם היו לבושות ממש יפה.. ראיתי שהן היו מהממות היא לבשה חצאית ירקרקה עם חולצה צהובה עם ציור של סנופי...
ממש קינאתי בה...
היא אומרת לי "הנה שני הקופות של השכבה..פע..."
אני ונופר נשארנו שותקות!
אבל שנייה אח"כ חן {חברה טובה שלי } באה והורידה אותה מהשערות אמרה לה " עכשיו תעשי פוזה של זונה וזדייני לנו מהעיינים!"
וואי איך אני אוהבת את חנוש כפרה עלייה.... המשכנו ללכת פתאום אני רואה את אלי.. {כוסון אחושרמוטה}
אמרתי לו שלום {בנשיקה}
והוא חיבק אותי...
ונופי אמרה לי שהוא הסתכל לי על התחת 😁
הייתי נבוכה...


רוצות המשךך??
תגיבו נשמותת 😎
ההמשךך הזהה היה הכי מעניין הרבה אבל הרבהה יותר מהשניי רק תדעיישהסיפורים שלך תמיד יהיהו מענייניםם!!! כי את מושלמתת וכל מה את שכעותבת מושלם כמוךךךךך מואה לא ביו יאפפה שליי 😁 😊 😂
ויקי הכלבהה כולנוו שונאיםם אותהה שתסתכל על עצמההה..
איזה גיבורהה אני משכתי לה בשיערותתתת..
אילנושש תעשיי המשךךך!!!!
אוווווווו אלי כוסון כוסון הא?!
חחחח המשךך בדחיפותתת

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך