QUOTE (love-to-love @ 12/05/2005) QUOTE (HILUSHA @ 12/05/2005) אם אתם מתנשקים בטוח יש בניכם משהו!
זה שקוףףף
אף אחת לא הייתה מתנשקת ככה סתם עם בן לבד 🙄
חחח חמודה..
חח שתגדלי תביני שלא כל פעם שמנשקים אוהבים...
הא כן?
אבל תלוי איזה נשיקה זאת הייתה נכון? צרפתית או סתם בפה לא?
ובן כמה אתה?
אחי..
אני לא בא לבאס אותך או משהו.
גם לי יש \ היה את זה...
אני קבטע עם מישהי.. ושאמרתי לה שאניא והב אותה היא אמרה שגם היא
או ששאלתי אותה מה היא מרגישה כלפיי.. היא אמרה שהיא אוהבת אותי..
אבל לדוגמא.. אתמול שהייתה לנו שיחה רצינית כזאתי בנושא.. שאלתי אותה מה את מרגישה כלפיי.. באמת .. היא אמרה שיש לה כלפיי משהו.. ומה שלפני זה היא אמרה שהיא אוהבת אותי
אני לא יודע אם אצלך זה אותו דבר..אבל אני רק אומר לך שאל תסמוך 100% על הדברים האלו..
סורי אם ביאסתי או משהו אבל זו המציאות שלי ואני חולק אותה איתך
תראה..זה באמת דיי קשה..ובאמת אי אפשר לסמוך 100% על כל מילה..
אבל לבנתיים אתה נהנה מהאהבה הזאת? אתה נהנה ממה שאתה מקבל ביחסים האלו!?
אז אל תדאג כ"כ הרבה אם זאת אהבה אמיתית או לא..
תעלה לעצמך את הביטחון!! למה אתה מפקפק בזה כ"כ???.
HILUSHA
לא משנה אם זה צרפתית או סתם בפה...לא תמיד שמתנשקים זה מאהבה..
-לולי