אני עכשיו בקטע עם מישהי....אמרתי לה שאני אוהב אותה והיא אמרה לי שהיא גם אוהבת אותי.... אבל לי אין ביטחון עצמי גדול אז אני לא ממש מאמין לה שהיא אוהבת אותי....איך אני יכול לדעת עם היא באמת אוהבת אותי או לא....? בבקשה תעזרו לי......
היי מותק!
תקשיב...קודם כל...אני מאמינה שאם היא לא היתה אוהבת אותך...היא לא היתה אומרת לך
את זה!..
דבר שני, אתה יכול לדעת לפי ההתנהגות שלה...איך שהיא מתנהגת אליך...דברים שהיא אומרת לך..או עליך... 😊
ו..תעלה קצת את הבטחון העצמי שלך!!..
יש מישהי שאתה אוהב..שאוהבת אותך!!..תשמח! 😊
מקווה שעזרתי..
אוהבת מלאאא....
מיכל
QUOTE (buster @ 18/04/2005) היי מותק!
תקשיב...קודם כל...אני מאמינה שאם היא לא היתה אוהבת אותך...היא לא היתה אומרת לך
את זה!..
דבר שני, אתה יכול לדעת לפי ההתנהגות שלה...איך שהיא מתנהגת אליך...דברים שהיא אומרת לך..או עליך... 😊
ו..תעלה קצת את הבטחון העצמי שלך!!..
יש מישהי שאתה אוהב..שאוהבת אותך!!..תשמח! 😊
מקווה שעזרתי..
אוהבת מלאאא....
מיכל
כמו שהיא אמרהההה
בכייף מותק!!
שמחה שהצלחתי לעזור 😊
אם אתה צריך עוד משהו..אני תמיד פה! 😊
מאמי אני מסכימה עם התגובה הראשונה
ודרך אגב כשאתה מסתכל לאנשים
שאתה מכיר ואיתם בקשר בעיניים
אתה יכול לראות אם הם באמת אוהבים או לא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תדע לפי איך שהיא מתייחסת אליך... מדברת איתך...מתקשרת אליך אולי...
יש לך מישהי שאוהבת אותך! אז יש לך סיבה ממש מוצדקת לאהוב את עצמך קצת יותר
.... פשוט תאמין אם היא אומרת כנראה שיש לה סיבה מצויינת לומר לך את זה!
צ'או מאמי
מאמי ביררת מה היא מרגישה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תראה לפי ההתנהגות שלה. אם היא אדישה אלייך מתיחסת אליך לא הכי יפה..
זה כבר סימנים שצריכים להדליק לך נורה אדומה..!
לא היא דווקא מיתיחסת אליי די יפה....רוב הזמן שאנחנו לבד אז אנחנו מיתנשיקים....האם זה אומר גם משהו?
זה יכול להגיד שני דברים או שהיא נמשכת אליך או שהיא אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם אתם מתנשקים בטוח יש בניכם משהו!
זה שקוףףף
אף אחת לא הייתה מתנשקת ככה סתם עם בן לבד 🙄
QUOTE (HILUSHA @ 12/05/2005) אם אתם מתנשקים בטוח יש בניכם משהו!
זה שקוףףף
אף אחת לא הייתה מתנשקת ככה סתם עם בן לבד 🙄
חחח חמודה..
חח שתגדלי תביני שלא כל פעם שמנשקים אוהבים...