תבין ילד שאותך אני אוהבת
תבין שבגללך אני נשברת
בך מאוהבת
אך לא מאושרת
רק מאוכזבת,
כל היום רק עלייך חושבת
מגיע הלילה וגם חולמת,
חולמת על אהבה שלא קיימת
תביט לי בעיניים
ותראה את הכאב
תיגע לי בלב
ותרגיש כמה הוא כואב
אל תשתוק ילד
תדבר תגיד מה שבלבך
אפילו עם לי זה יכאב
השתיקה שלך מכאיבה הרבה יותר
מכל דבר אחר.
תביט לי בעיניים
ותראה את הכאב
תיגע לי בלב
ותרגיש כמה הוא כואב
תבין ילד אותך אני אוהבת
כל היום רק עלייך חושבת
מדמיינת אותי ואותך
אך פתאום נזכרת שאני רק חולמת
בלבי יש אהבה
אהבה שאת לבי שברה
אהבה שרק אותך רוצה
אך אני יודעת שזו רק
עוד אשליה!!!
תביט לי בעיניים
ותראה את הכאב
תיגע לי בלב
ותרגיש כמה הוא כואב..
ואולה שתדעי ששמתי את זה רק בשבילך כי לא רציתי הוא לא יצא משהו
אני אראה לך מזה לא יצא משהו?!
זה מהמם!!
מתה עלייך מואהההה
מאמי שלי זה מושלםם אבל עצוב רצח
יש לי דמעות בעיניים תהיי חזקה יפתי
ותמשיכי לכתוב תמיד בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אולה תודה מאמי.. אבל אני עדיין חוזבת שזה לא משהו חח...
ונאפי מאמי תודה שמחה שאהבת....
😉 אין בעד מה יפתי ותתחילי להעריך את מה שאת כותבת
כי לא יעזור מה תגידי מושלם זה מושלם חח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😛 חחחח... טוב אני רואה שאי אפשר להתווכח איתכן על כלום
אז שיהיה....
ושוב תודה...
אי אפשר להתכחש למציאות יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שנשן..זה מהמם!
אין מילים לתאר..את כישרונית מאוד.
ובאמת כמו שנאפי אומרת תעריכי את מה שאת עושה.
מושלם..תמשיכי לכתוב [:
אוהבת,חן.
חן מאמי ממש תודההה..
אני שמחה שאהבתת...
ואני מעריכה את מה שאני כותבת אבל יש דברים שאני לא חושבת שהם יפים ויש דברים שכן
לא יווו מאמי שני
גרררררררררררר עלייך מזה לא יצא משהו?!?!,
אני אוכל אותך עכשיוווווווו,
זה מדהיםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
שיר פשוט מושלםםםםםםםםםם,
איזה כישרוןןןןןןןןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,
תמשיכי לכתוב תמיד והלך עלייך עם לא!!,
עם לא תמשיכי יהיה לך עסק איתי!!,
ואיתי לא כדי להתעסק!!,
גרררררררר 😉
חחח.. תודה נשמה...
ורק שלא יהיה לי עסק איתך
מעדיפהה לא לדעתת חח..
שמחה שאהבת מאמי
לאבב יוו שני
חחחחחח אין בעד מה יפתי!,
גמני אותך נישמתי 😉
😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח....
תודה רבה לכל שהגיב כי אני רואה שאין עודתגבות חחחחחח... 😁