וואיייייי שנשן מאמי את רוצה מכותתת????
בואנה זה יצא מושלםםםם מה זה לא אהבת?!
יאאא אני הורגת אותך עכשיו מאמי זה פשוט מדהיםםםם
יפתי זה מהמםםםם תמשיכי לכתוב יש לך טונות של כישרון בובה
ותתגברי עליו כבר עם הוא לא רואה מה הוא מספיד בעיות שלו!
אוהבת אותך מלאאא יפתי מוווואהההה
*מפסיד
חיחי סורי טעות שלי 😁
ושוב אני אומרת==>> מהמםםםםם
😊 שני הנה אני שוב כותבת לך ונדהמת מהשירים ה-מ-ו-ש-ל-מ-י-ם!!!! שלך...
כל שיר יותר יפה מהשני....חחחחחח חולה עליייך מאמו'ש שלי...
תמשיכי לכתובבבבבבבבב-בחיים אל תפסיקי!!!!!
השיר הזה כן עליו נכון??? (שמים לב)
חחח טוב שרופה עלייך כוסית שלי ביו'שששש
נתראה בשיר הבא....חחחחחחח
שלך יפיתו'שששששש!!! 😊
יפית נשמה שלי תודה מאמי
אני שמחה שאת אהבת ת'שיר...
מתה עלייך יפה שלי וכן זה עליו לצערי הרב חחח..
אמאאאא
מה זה הדבר המושלם הזזה?~!!
זה פשוט מדהיםםםםם
אין זה השיר הכי יפהה שקראתי אי פעםם!!
יש לך כישרון ענקי!!
אתחייבת לכתובב עוד מלאא כאלה!!
תפרסמי ספר שירים
!!
זה מהמםםם
אוהבתותך מלאא
בתאלושששש
שיר יפה רצחחח...אהבתי!!!
אין לך מה לחשוב שהוא לא משהו..כי הוא משהו משהו חחחחח
תמשיכי לכתוב שירים!!
חחח.. איזה הגזמה ספר שיריםםם
שמחה שאהבת...
והכנסתי לפה עוד שיר עם בא לך תקראי...
אוהבת המון המון שני
QUOTE (חל!ש @ 16/04/2005) שיר יפה רצחחח...אהבתי!!!
אין לך מה לחשוב שהוא לא משהו..כי הוא משהו משהו חחחחח
תמשיכי לכתוב שירים!!
חחח.. שמחה שאהבת מאמי..
ואני התייאשתי לא מתווכת יותרר השיר יפה חחח.....
אוהבת אותך המון המון שני
יוו שנקיי .. איזהה שיר יפה בוביתת!!!
אמרתי לך שיש לך כישרון!!
אוהבת עד אין קץ!! שלך חנושית!!!
QUOTE (המתוקה_שלך @ 16/04/2005) וואיייייי שנשן מאמי את רוצה מכותתת????
בואנה זה יצא מושלםםםם מה זה לא אהבת?!
יאאא אני הורגת אותך עכשיו מאמי זה פשוט מדהיםםםם
יפתי זה מהמםםםם תמשיכי לכתוב יש לך טונות של כישרון בובה
ותתגברי עליו כבר עם הוא לא רואה מה הוא מספיד בעיות שלו!
אוהבת אותך מלאאא יפתי מוווואהההה
וואי מאמי לא דמתי לב לתגובה סורייי
ואני הייתי רוצה להיתגבר עליו אבל אני לא מצליחה
ומי שמפסיד זה אני אני מפסידה ת'אהבה שאני הכי רוצה בעולםםםםם
שמחה שאהבת מאמי
ות' על התגובה המדהימה הזאתתת...
אוהבת מלאא מלאא שני
QUOTE (חמדהב @ 16/04/2005) יוו שנקיי .. איזהה שיר יפה בוביתת!!!
אמרתי לך שיש לך כישרון!!
אוהבת עד אין קץ!! שלך חנושית!!!
חחח... חנושית יפיופה שמחה שאהבת...