😁 היי שן!!!
מה המצבו'שששש???
טוב,רציתי לברך אותך כמו על כל אחד מהשירים והסיפורים המוכשרים והמהממים שלך!
אבל זה...זה השיר הכי מ-ו-ש-ל-ם שלך!
ממש ממש אהבתי אותו.....
תמשיכי לכתוב חחחח את עושה את זה הכי טוב שיש!
טוב,חולה עלייךךךךךךךךךךךךך מוווואה!
יפיתו'שששששש
אין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודהההההההההה יפית
ובפעם המאה שאני חוזרת על זה
הוא לא אוהב אותי
אז זה לא עלינוווווווווווווווווו
מקווה שהבנתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
😠 לאאאאאא אני לא הבנתי!
הוא כן אוהב אותך ואין על זה ויכוח!!!!!!
נמאס לי כבררר חחחחח מתי תקלטי שהוא אוהב אותך?!?!
ושהוא לא אומר כי הוא מתבייש בגלל.... את יודעת למה לפרט?!!?
ותפסיקי מאמו'שש...
מה את לא רואה שהילד חולה על התחת שלך???! 😯
הוא אוהב אותך ומת עלייך וזהו זה מה שחשוב!
ועכשיו את הבנת?!?!
טוב ביי מוווואההה יפיתו'שששששש
רק אל תהרגי אותייייייייייייייייייייייייייייי..
והוא לא וזהו זה מה שאת חושבת הוא אמר שלא
ואני מאמינה יותר למה שהוא אומר...
חחחח... תביני כבר אתתתתתתתת
יואו איזה מהמם...!!
פשוט מ=ו=כ=ש=ר=ת..!!!
יש לי דמעות בעינייים זה כזה יפה....
נ.ב
קוראים לי מאי ואני חדשה פה....אוהבתותך מווואאהההה 😉
קודם כל ברוך הבאאא...
אני שמחה שאהבת מאמי ותודה
לי קרואים שני נעים מאודדד...
אוהבת אותך המון שני
ומי אמר לך שמה שהוא אומר לך זה נכון???
אולי הוא סתם עובד עלייך.????
כל אחד חושב מה שהוא רוצה ואני חושבת ככה!
ואני ב-ט-ו-ח-ה שהוא אוהב אותך ושאם הוא לא היה פתי/פטי (איך שרק לא כותבים את זה)
הוא כבר ממזמן אבל ממזמן היה חבר שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל מה איכפת לך "בינינו" הוא זה שמפסיד הריי לא???!?!? 😊
טוב,אין לי מה להוסיף עוד....
"נאמר כבר הכל,אין לי מה להוסיף יותר..."
ביו'ששש מאמי
לאבב יוווו 😁
קודם כל גם עם זה היה נכון(למרות שזה לא)
אז זה ממש לא מה שחשוב כי הוא ואני לא יחד...
ואני מפסידה הרבה יותר אני מפסידה ת'אהבה שאני הכי רוצה בעולםםםם
ת' מאמי
לאבב יווו שניייי
שנינוששש איזה שיר מקסים!!
יש לך טונות של כישרון אל תפסידי אותו...
מתה עלייך ומחכה לעוד שיר/סיפור...
מואהההההה
ת' מאמי
ואני יסיים תסיפו השני וישר מכניסה סיפור חדש
😠 את יועת מה?!!?
לי אין עוד מה להגיד לך!!!!!!!!!
את ילדה נורא עקשנית ואת בחיים לא תשתכנעי שהוא כן אוהב אותך!!!
ואם הוא לא אוהב אותך אז מה כן????
את תראי שיבוא יום (ואולי כבר לא תאהבי אותו) ואת תראי שצדקתי על כל מה שאמרתי לך! 😛
ואז נראה אם תמשיכי עם העקשנות שלך חחחחח...
חולה עלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותפסיקי-זאתי לא סתם אשליה 😠 😠 ברור!?!?!?!
שוב יפיתו'ששש