שיר שכתבתי וזה כאילו בן בתת חוץ מזה שאני אמרתי שאני אוהבת הוא לא ממש אמיתי אלא מה שאני הייתי רוצה שיהיה
רציתי לומר לך שלוש מילים
שלוש מילים שישנו לנו ת'חיים
רציתי לומר אני אוהב
אך איני רוצה לגרום לך עוד לכאב
לך אמרתי שלוש מילים
שלוש מילים ששינו לי ת'חיים
אמרתי אני אוהבת
ועכשיו אני מאוכזבת
רציתי שתדעי שיש בי אהבה
רציתי שתדעי שאותך אני אוהב
רציתי שתדעי אך לא יכול לגרום לך לכאב
רציתי שתדע שיש בי אהבה,
רציתי שתדע שאותך אני אוהבת
רציתי שתדע אך עכשיו ליבי נשבר
אל תבכי ילדה עוד תשכחי
עכשיו תמשיכי ובלעדי
כי איתי רק תסבלי
אל תדאגי ילדה תהיה לך עוד אהבה
אל תגיד לי להמשיך
אותך אני רוצה ולא אחר
אתה זה שפוגע
אתה זה שאותי שובר
תבין ילד אותך אני אוהבת
ובלעדייך אני רק סובלת
את לא מבינה ילדה
איתי יהיה לך קשה
אוהב אך מפחד
תביני ילדה בשביל שנינו עדיף
שככה זה יישאר
אל תלך ילד בבקשה תישאר
למה את לבי כך אתה שובר??
תישאר ילד
כי בלעדייך אני לא שווה
תישאר בבקשה אל תלך
תביני ילדה אני הולך
בשבילך
ככה תהי מאושרת
ותפסקי להיות מאוכזבת
אל תגיד בשבילי
כי בלעדייך הלב שלי
יכאב
כי אותך הוא רוצה ילד תישאר
אל תלך אם אותי אתה אוהב
אוהב ילדה אך את לא מבינה
שאם נהיה ביחד לך יהיה כואב
הולך אך תזכירי שאותך אני אוהב





