חחחח תודה מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי מאמיייי יש לך כישרון ענקקק....אני מזה אוהבת לקרוא את מה שאת כותבתת...תמשיכי מאמיייי...
אוהבת המוןןןןןןןןןןןןןןן
מרינוששששששששש..!!!!
נ.ב.
אני ממש אוהבת את כל הקטע הזה של לכתוב שירים וכאלה...זה גם נראה לי לפעמים ממש רומנטי...אולי יש לך איזה משו בשבילי..כאילו אני וחבר שלי עוד מעט חודש ביחד והייתי רוצה להביא לו איזזשהו שיר מיוחד כזה...אז רק אם תוכלי לעזור לי אני ישמח מאודדד..
ביוש מתוקהההה...אוהבתת..!! 😊
מרינו'שש נשמה שלי תודה בובה מתה עלייך הכי בעולם
תודה מאמי את תמיד יודעת לפרגןן
והנה בובה משהו שכתבתי מקווה שתאהבי:
לוקחת דף ועט, על הכסא מתיישבת והמנורה כבר פועלת!
מנסה למצוא חרוזים כדי להראות לך רגשות אוהבים!
חושבת על מילים שיתאימו כדי לתאר את גודל אהבתי,
אני אוהבת אותך יותר מכל דבר בחיים!
אני נזכרת ומעלה זיכרונות על כל יום שאיתך יוצא לי להנות,
בכל פעם שאיתך אני נמצאת,
אתה גורם לי לתחושה טובה בלב!
תחושה שקיימת רק מתי שאני לצידך!
ניסיתי הרבה פעמים להסביר לעצמי את גודל התחושה,
אך לא הצלחתי להבין כי זו אהבה חלומית!
זוהי אהבה אחת למליון,
אהבה שבכל ילד וילדה חולמים עליה המון,
אך אהבה כזאת נמצאת רק אצלי ואצלך,
היא שלנו ולא תעלם אף פעם!
אז אני רוצה שתזכור שגם אם קשה ולא קל,
גם אם עצוב ומאוד קר,
גם אם כואב והמצב אכזר,
תמיד אני פה כדי לעודד ולתמוך מכל הלב... הלב שאותך תמיד אוהב!
אוהבת אותך לעולמי עולמים לא משנה מה יקרה אי פעם בחיים!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי זה מושלם כמו תמיד ובאמת עצוב
יש לך כישרון אדיר
את חייבת לעשות עם זה משהו
ודרך אגב גם מה שכתבת עכשיו מהמםם
תמשיכי לכתוב תמיד כי את מוכשרת בטירוףףף
לאבב יו שני
שנינו'ש מלאכית שלי תודה בובה אני מתה עלייך הכי בעולם
ואני אמשיך לכתוב מאמי לוב יוו
טניו'ש תודה בובהה מתה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אתת ממש מוכשרתת!
כמה כישרוןן ביילדה אחתת???!
את כותבת מדהיםם!
תמשיכי לחכתובב תמידד!!
איזו מתוקה תודהה בובהה
מתה עלייך יפתי ואני אמשיך לכתוב 😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*