רוצה לשלוח לו הודעה,
עומדת על שמו ויש הדגשה
אך משהו מונע ממני וידי חוזרת בחזרה...
רוצה לספר לו שאני אוהבת,
מתגעגעת וכל היום רק חושבת!
עזרתי אומץ והודעה לו שלחתי,
אך הוא לא התייחס ותגובה לא קיבלתי!
סימן הוא החליף חשב שאיני רואה
אך הוא לא מבין שאני כל הזמן לו מחכה...
אז קראתי לו את האווי
כי ידעתי שיש לו תוכנה שמגלה מי זה שמסתכל
פתאום תשובה לי הוא החזיר
ומרוב העצב אליו לא התייחסתי,
לו לא השבתי,
כי ממנו ממש נשברתי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוייא... עצוב בובה..
אבל יפההה
זה עליך?.. לא! נכון?!
*~ענבל~*
ענבלו'שש תודה נשמה שלי
וזה לא עלי מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה באמת עצוב!!
שמחה שזה לא עלייך!! חחח
את ממש מוכשרת!!
אוהבת המונים....
יאאא זה בדיוקק אבל בדיוק מה שקרה לי לפני כמה חודשים..
היום מי שאני אוהבת מחזיר לי הרבה הרבה הודעות... [[ ושימשיך ככה טפו טפו טפו]] 😁
גלושק'ה 😊
Gum איזו מתוקה תודה יפה שלי מתה עלייך 😉
גלוש_המושלמת מאמי אני שמחה שעכשיו הכל טוב 555!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ממש יפה מאמי... איזה מוכשרת הלוואי עליי..
תמשיכי לכתוב לנו הרבההה
אוהבת שנינו'ש
שניי איזו תגובהה יפהה תודה מאמי שלי חולה עלייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפייייייייייייייי אחות קטנההההההההההההה שלי,
א. התגעגעתי עלייך!!,
מוווווווווווווווואההההההההההההההההההההההההה
ב. זה פשוט מדהים!!,
ומזל שזה לא עלייך ושגם לא יהיה אף פעם חמסה חמסה חמסה,
את כישרונית ברמות מטורפות!!,
תמשיכי לכתוב לנו תמיד יפתי 😁
קודם כל נאפי כמו תמיד יצא לך יפה.. אפילו מושלם! 😊
וואי וזה כאילו נכתב עלייי וזה מה שקורה לי ברגע זה אבל העניין הוא שאני עדיין
בשלב שלא שלחתי לו תהודעה.. וכל דקה אני שמה תעכבר עליו ומתלבטת..
אבל לא! הבטחתי לעצמי ואני יעמוד על שלי..
ואני כל כך רוצה להגיד לו מה אני מרגישה ואין אין לי תאומץ!!!!
מקווה שאת לא בסיטואצייה הזאת זה חתיכת באסה...
ועוד אני יודעת שאם הוא לא ישלח לי הודעה אוליי כבר מחר הוא
יחזור לצבא ואז לא נדבר איזה שבועיים
אבל כמו תמיד אני יחכה ונראה מה יהיה ומקווה שאני יעמוד בהבטחה שלי לעצמי
יהיה טוב..
אוהבת המווווווווווווווווון
שלי! 😛
הודיה מאמי שלי גמני התגעגעתי אליך הכי בעולם יפתי לוב יו תמידד תודה על הכל
את מקסימה תמיד יודעת לפרגן טנקסס מאמיי
שלו'שש מלאכית שלי תודה בובה תהיי חזקה ואל תוותרי על האהבה שלך חולה עלייך הכי
בעולם את כזאת מתוקההההההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין על מה מאמי..
תמשיכי לכתוב... את כותבת מושלם
אוהבת המווווווון
שלי
חח לוב יו יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 11/04/2005) הודיה מאמי שלי גמני התגעגעתי אליך הכי בעולם יפתי לוב יו תמידד תודה על הכל
את מקסימה תמיד יודעת לפרגן טנקסס מאמיי
אין בעד מה חיים מדהימים שלי!!,
אני עושה את זה בכיף,
גמני אוהבת אותך תמיד יפתי!!,
אין עלייך מוווווווווואהההההההההההההה,
ומי שמדברת על פירגונים,
את תמיד מפרגנת לכל העולם והאחים שלו!!,
אין עלייך!!,
מטורפת עלייך אחות קטנה מושלמת שלי!! 😁
שלי יפתי אל תיהיה עצובה!,
תני חיוך כי הכל לטובה!!! 😉