בשביל הבננות המתוקות המשך[=
תקציר..
ואז הגענו לבית שלי והוא אמר לי שהוא ידבר איתי..
טוב הגיע הערב והנסיך היתקשר אליי..
הוא אמר לי שהוא הולך עם עופר(בן דוד של שירן) לים!
בעעע אני נכנסתי ללחץ כי עופר הריי רוצה אותי ורק שהוא לא ייקח אותו לבנות וזה..
הקיצר הוא אמר לי אני יתקשר אלייך אוליי אני יעבור להגיד לך שלום..
טוב עבר לו הערב ישבתי עם ידידים והיה ככה 5 בבוקר ו...
חיכיתי חיכיתי והוא לא היתקשר..
חשבתי לעצמי אוליי אני ישלח הודעה אוליי אני בעצמי יתקשר
אבל אמרתי לעצמי לכי לישון!
יום למחרת דיברנו חח הוא ניסה לעבוד עלייי בטלפון..
ואז הוא אמר לי שבסוף הם לא נסעו לים
ושהם ישבו עם ידידות עד איזה ארבע
והיה מזה צחוקים... 😉
אוקיי קבענו לנו שניפגש אני שירן שי ואור(האקס של שירן)
טוב אז הגיע הערב אני ושירן הלכנו לגן
וחיכינו להם איזה שעה..חח
ושירן התחילה להיתעצבן ואמרה אנלא מבינה את זה למה אנחנו מחכות להם..
אור הזה חייב תמיד לאחר לכל מקום..שירני היא טיפוס עצבני
בסוף הם באו.. 😁
אז ישבנו לנו ככה בשיא הפנאן ועישנו נרגילה..
וכל שנייה היה לשי טלפון ממידידה אחרת..
והוא כזה הרגיש לא נעים ממני אז כל פעם שהוא מנתק אז הוא עושה שתלך זדיין
או סעעעמאק שיגעה אותי.. ואני כזה בטח אתה אומר את זה עליי!
והוא חס וחלילה!
מפה לשם משם לפה ישבנו עד איזה שלוש ועברו לנו איזה חמש שעות כמו כלום!
טוב הוא היה צריך לחזור כי יום למחרת הוא עבד..
אחריי יומיים ניפגשנו שוב..
טיילנו בקניון והיה מזה כייף 😛
בדיוק רציתי לעשות פירסינג
ושי ידע שאני מזה רוצה לעשות
איזה מתוווווק הוא ניכנס איתי והחזיק לי תיד..
וניסה לשכנע אותי כשהוא ראה שאני פוחדת..
בסוףף אני והעקשנות שלי לא עשיתי
ואז נסענו למושב של שירן וישבנו שם
עם עופר אור ועוד כל מיני חברים שלהם והיה מזה צחוקים
כרגיל נרגילה וזה..
והיה לי מזה כייף עם שי אין מזה נהנינו..
ואז הוא קרא לי הצידה ונישק אותי..
כי הוא כיבד אותי ליד כולם 😊
ואז הוא שאל אותי אם סיפרתי לאמשלי עליו ואמרתי לו שעדיין לא
ואז חזרנו כזה אל כולם וישבנו עוד קצת והמשכנו לעשות צחוקים
ואז הבנתי שעופר נידלק על אחת הידידות של שי אלה שהם היו
אצלהן באותו לילה..
אז עופר הציע שניסע לשם..
הגענו אליהן ואנלא יכולה לתאר לכן את מה שהיה שם...
מחכה לתגוביות
אוהבת המווווון
שלי!
תתארי תתארי חחחח
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
ושוב בשביל הבננות החמודות שהגיבו..
תקציר...
ואז חזרנו כזה אל כולם וישבנו עוד קצת והמשכנו לעשות צחוקים
ואז הבנתי שעופר נידלק על אחת הידידות של שי אלה שהם היו
אצלהן באותו לילה..
אז עופר הציע שניסע לשם..
הגענו אליהן ואנלא יכולה לתאר לכן את מה שהיה שם...
טוב אז איך שהגענו שי ישר ירד מהאוטו ולא חיכה לי ולא כלום וככה גם כולם
אפחד לא היסתכל וראה ששי ושירן לא יצאו מהאוטו..
היסתכלנו אחת על השנייה ואיןןן מזה חטפנו עצבים..
בסוף ירדנו והלכנו איתם הגענו למדרחוב כזה והבנים נעמדו
עמדנו לידם.. איזה עשר דקות הם דיברו שם עם איזה חברה
כזה מחכות שהםיזיזו או משהו.. טוב קלטנו שהם בכלל לא
שמים עלינו 😠 אז היתעצבנו והיתקדמנו
וואלה אפחד מהבנים לא שם לב שנעלמנו להם..
ישבנו על מדרגות כאלה והשקפנו עליהם
אין אתם בהלם הם לא קלטו שאנחנו חסרות בכלל!!! 😯
טוב ואנחנו ממשיכות להשקיף אנחנו קולטות אותם
לוקחים כיסאות ויושבים להם בשיא הפנאן..
אני ושירן בהלםםםםםםםםם
אין מזה היעצבנו בסווף הם קלטו אותנו והם אמרו שהם "חיפשו אותנו"
טוב.. הלכנו לשבת באיזה גן שם..
ואז הידידות של שי באו..
אז אחת מהם מזה נמרחה על שי.. ואני כזה או. קיי....
ואז אני קולטת אותו מלטף לה תשיער וזה..
ואין כאילו הילד לא שם עליי לא מספיק הוא מתנהג ככה
לידי הוא אפילו לא שם עלייייי!
ואז מזה ניפגעתי ממנו אז לא היסתכלתי לכיוון שלו
כדיי לא לראות מה הולך איתו ואיתה
ואז שירן עושה לי יווואוווו שלי שלא תעיזי להיסתכללל
ואני כזה אל דאגי שירן אנלא מסתכלת
ואז כזה אחריי כמה דקות הוא קלט כניראה שהוא לא היה פסדר..
אז הוא קורא לי כזה ושולח לי נשיקה באוויר ואז כזה אנלא מתייחסת
ואז כנראה הוא שאל את שירן כשסיבבתי תפנים אם אני כועסת עליו
אז עשתה לו עם הראש שכן ואז הוא קרא לי הצידה
ואמר לי מה את כועסת עליי?.. אזאמרתי לו לא!!
ואין באותו רגע לא יכולתי לראות אותו
יכולתי לרצוח אותו על ההתנהגות הזאתי הייתי כולי עצבים
ואז הוא חיבק אותי ובא לתת ל נשיקה אז נתתי לו על הלחי..
ואז הוא אמר לי קרא משהו? אז אמרתי לו לא!
ואז הוא חזר לשבת עם החברים והידידות המרגיזות ביותר
ותבינו הוא אפילו לא פינה לי מקום להגיד הנה ששלי תישב לידי לא כלום!
והמשיך עם ההתנהגות שלו...
בסוף אני ושירן כבר לא יכולנו יותר לסבול את זה
ואמרנו לעופר יאללה תקפיץ אותנו הבייתה
והתחלנו ללכת.. תבינו הוא אפילו לא שם לב לזה..
פתאום אני שומעת צעקות מאחוריי אז עצרתי
חשבתי לפחות הוא יהיה ג'נטלמן בסוף.. יחזור איתי הבייתה
הוא בא לתת לי נשיקה בפה ואז הוזזתי אותו..
וזהו הדם עלה לי לראשש 😠
והוא אומר לי שלי מה קרה?!
ואני כזה כולי בעצבים חושבת לעצמי כן או לא כן אול לא
בסוף החלטתי שהספיק לי מה שהיה לי עם האקס שלי
ושאני לא צריכה אותו על הראש שלי
כי אם אני יתאהב בו זה סתאם סבל ואני לא צריכה עוד סבל..
אז אמרתי לו תשמע שי.. אנלא חושבת שזה יילך.. 😢 (באותו רגע הייתי חנוקה לגמריי..)
אם בא לכן על ההמשך אני מחכה לתגוביות 😘
אוהבת שלי!
מותקק תירשמיי המשךך ועכשיולמה אני מה במתח!! ייאלה אני מחכה חח!! אוהבת חנושית!
איכססססס איזה ילד מעצבןןןן בעעעע 😠
שימי המשךךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
ושוב לבננות החמודות
====>המשך
שלי יפה שלי למה כול כך קצר?
המשךךךך
בעעעעעע סורי
פתאום לא היה באלי כל כך להמשיך..
אני ימשיך מחר..
אוהבת
שלי!
פליז תמשיכי היוםםםםםםם!
זה כ"כ יפה
QUOTE פליז תמשיכי היוםםםםםםם!
זה כ"כ יפה
😊
מוואה ענקיתתת 😛