😉 אז למרות שלא הרבה הגיבו לי אני ימשיך... רק בשביל אלה שכן!
אז הסתכלנו אחד על השני ולאט לאט הוא היתקרב אליי
ונישק אותי 😁 והתנשקנו לנו ככה...
ואין זאת הייתה נשיקה חלומית.. מעולם לא נישקו אותי ככה
זה היה כל כך כייף שהשפתיים שלנו נגעו אחת בשנייה ולאט לאט
הלשון והוא היה כל כך עדין ומתוק... 😛 כשסיימנו להיתנשק הייתי ממש במבוכה
כי אני ממש לא מהבנות האלה שמחלקות ככה נשיקות הנשיקה הראשונה שלי
הייתה עם האקס שלי שהיינו יחד שנה וחצי וגם היא הייתה אחריי חודש..
ופתאום אני פוגשת בנאדם שמהתחלה נימשכתי אליו ולאופי שלו במיוחד..
וקורה בינינו דבר כזה אין זה כל כך מדהים מכדיי להיות אמיתי
וזה אחד הרגעים היפים שלי בחיים וזה רגע שאני יזכור כל עוד אני חייה
מעולם לא חשבתי שנשיקה יכולה להיות דבר כל כך כיפי.. כי עם האקס שלי זה היה דיי מגעיל
אבל הנה נוכחתי לדעת עד כמה זה כיפי ומדהים!
המשכנו לדבר ולתת עוד כמה נשיקות עד שכבר ממש הגיע הבוקר..
ורציתי כל כך לספר לשירן שכבר הייתה רדומה חח ולא ידעתי איך לעשות זאת..
אז תירצתי לו שאני עייפה ואז הוא חיבק אותי כאילו שנישן יחד..
חח והמטרה שלי הייתה ללכת לשירן ולספר לה.. אז אמרתי לו
אני הולכת לישון עם שירני..
והלכתי אלייה והוא נכנס לחדר שלו
ואז היתחלתי ללחוש שירן והיא לא קמה ואני חייבת לספר לה זה היה לי ממש תקוע
כמו לאדעת מה אז המשכתי בלחש להעיר אותה וכולי מתרגשת
עד שהיא עשתה לי טובה ובקושי פתחה תעיניים ואז אני לוחשת לה
ופוחדת ששי ישמע.."היתנשקנו!!!!!!!" והיא כזה "ידעתי ידעתי אין..אתם כאלה מתאימים!"
ואני כולי שמחה אין זה היה אחד הרגעים המיוחדים שלי..
ואז כזה אני באה לישון לידה ואני לא מצליחה להירדם ואני מדברת איתה..
והיא לא מגיבה חח היא חזרה לישון..
ואז הלכתי לאט לאט ששי לא ישמע תצעדים שלי..
החדר שלו היה פתוח אז היסתכלתי עליו
והוא היה כזה חמוד יש לו במיטה תכרית הארוכה הזאת העגולה.. מי שמכיר מבין
והוא חיבק אותה ואני יוואוווווו רציתי לקפוץ עליו ואמרתי לא שלי תתאפקי תני לילד לישון
חח הריי בגללי הוא לא ישן כל הלילה!
אז הלכתי לאט לאט לכיוון המחשב כדיי לנסות להעביר תזמן
ואז..
מחכה לתגובות..
אוהבת המווווווווווווון
שלי!
יאא איזה מדהיייים
המשךךך עוד היום!!!!
המשךךךך יפה שלי איזה מתוקה את חחח
בקשר לנשיקה ראשונה ...
אצלי זה דווקא קרה ממש מהר אבל עדיין ...
איזה מאמי
טוב רק בשביל 4 מתוקות אני ימשיך!!! 😁
אז הלכתי וישבתי ליד המחשב כדיי להעביר תזמן..
ופתאום אני מרגישה מישהו מחבק אותי ולא הבנתי..
חח הייתי בטוחה ששי נירדם אז אני מסתובבת ורואה אותו
אז אני עושה לו שיי סורי אם הערתי אותך..
אז הוא אומר לי מה פתאום אני מנסה להירדם ולא מצליח
אז צחקתי ואמרתי לו כה גמני
אז הוא כזה משך אותי ביד ועמדתי והוא חיבק אותי
והיתנשקנו ואז כזה נשכבנו על המיטה והיתנשקנו והיתנשקנו
חח ולא הפסקנו 😁
בסוף ניסינו להירדם ואולייי ישנו איזה חצי שעה..
ואז הוא העיר אותי וזה היה כזה כיייייף לקום מנשיקה שלו
ואז הוא בא לנשק אותי ואני אומרת לו איכססס
שי רק קמתי ולא צחצחתי שיניים אפילו ואתה מנשק אותי בעעעע
אז הוא אומר לי אז מה?! חח 😯
טוב ואז קמנו לנו והערנו את שירני ופתאום מהחדר של ההורים שלו יוצא חבר שלו
ואני כזה בהלם מה הוא עושה כאן?!
ואז הוא אומר לי מה לא ראית את עידן?!
הוא הלך לישון מזמן עוד שכולם היו כאן..חח סטלנית אני!
טוב אז שירן שי ועידן אכלו ארוחת בוקר ומשום מה הרגשתי מפוצצת..
ואז ישבנו כזה בסלון ראינו טלויזיה
אז כזה לא היתנשקנו לידם כאילו הוא לא ידע שדאגתי לספר
לשירן..
אז הוא החזיק לי תיד וליטף אותי כזה..
ואז הוא אמר יאללה צריך לנקות תבית..
ואז כל אחד עשה משהו אני ניקיתי תמראות 😊
אז הוא לקח אותי לחדר של ההורים שלו ואמר לי הנה תעשי ככה..
ואני צחקתי אמרתי לו מה אני לאדעת לנקות מראות שאתה מראה לי?!
ואז כזה הוא תפס אותי והתחלנו להיתנשק
ואז כזה עידן ניראה לי היתקרב אז הפסקנו..
והמשכתי בנקיונות חח והוא שטף תבית זה היה מצחיק...
ואז כזה בסוף הניקיון ישבנו לנו עייפים כאלה..
ואז הוא לקח ליתפלא ורם תמספר שלו ורשם שי המאמי
ואז כשהוא הלך רגע לחדר אז רשמתי לו תמספר שלי
ורשמתי שלי המאמי חח
טוב ואז חבר שלו בא להחזיר אותנו הבייתה
אז שירן וחבר שלו ירדו למטה ואז הוא נתן לי נשיקה על השפתיים 😁
ואז כשאני כבר באה לסגור תדלת הוא עושה לי רגע!!!!
ואני מה קרה?! אז הוא עושה לי אין לי תמספר שלך..
אז אמרתי לו יש לך.. אז הוא מסתכל בודק ומחייך
אז הוא אמר לי סבבה וחייכתי 😛
ואז אמרתי לו טוב אני הולכת ואז הוא עושה רגע חכי שנייה
אז הוא דיבר אם עידן.. ואמר לו שאם הוא הולך שישאיר תמפתח בארון..
ואומר לי יאללה בואי..
חח איזה מאמוש הוא בא להחזיר אותי!!!
ואז הגענו לבית שלי והוא אמר לי שהוא ידבר איתי..
טוב הגיע הערב ונסיך היתקשר אליי..
הוא אמר לי שהוא הולך עם עופר(בן דוד של שירן) לים!
בעעע אני נכנסתי ללחץ כי עופר הריי רוצה אותי ורק שהוא לא ייקח אותו לבנות וזה..
הקיצר הוא אמר לי אני יתקשר אלייך אוליי אני יעבור להגיד לך שלום..
טוב עבר לע הערב ישבתי עם ידידים והיה ככה 5 בבוקר ו...
מחכה לתגובות..
אוהבת המווווון
שלי!
איזה מהמםםםם
המשךךך!!!!!!!!!!!!
מושלםםםםם
שימי המשךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ה-מ-ש-ך!!!!!!!...
סיפור מושלםם..
אורוש.. 😊