היי..
מה שלומכם נשמות?!
טוב אז ככה...אני כתבתי לא מזמן שיר שעדין לא הלחנתי וזה לא השיר הראשון אבל זה שיר דיי יפה...שקוראים לו "אהבה אסורה"..הוא קצת עצוב אבל נראה לי נחמד.....מקווה שתאהבו.. 😉 ..חיחיח
אהבה אסורה/מרינה
את קצת עצובה-אני אותך מבינה
את מנסה-אך לא מצליחה
אותך הוא לא אוהב-הוא אוהב אותה
את תצאי מזה-אני מקווה
נשמה נשארה לבדה
את החצי השני איבדה
בחיפושיה-התאהבה..באהבה אסורה..!
היא לא ידעה-שהוא לא שלה
היא חשבה שהוא אוהב אותה
אך לבסוף התאכזבה
כשהבינה שהוא שייך לה..
נשמה נשארה לבדה
את החצי השני איבדה
בחיפושיה-התאהבה..באהבה אסורה..!
מקווה שאהבתםם...
אוהבת אותכםםם המוןןן...ותגיבווו זה ממש חשוב לי..חיחיח..תודה!! 😊
אנשים תגיבו לי בבקשההה זה נורא חשוב ליייייייייייייייייי...
אני רוצה לדעת מה דעתכםם..
פליזזז.. 😁
אחלה שיר !!!!!! 😊 יפה מאוד.. תמשיכי לכתוב..
זה על רקע אישי ?..
שירים סיפורים וכו' זה לפורום כללי.
אנא התאימי את ההודעות שלך למקומות המתאימים!
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
תודה חמודה....!!
לא זה לא על רקע אישי...ממש לא...זה פשוט בא לי לראש..😊
שיר יפהה
יש לך כישרון..
תמשיכיי לכתוב לנו...
מלא נכנסים ולא מגיבים?........😢
תגיבו בקשהההה זה נורא חשוב ליי...
שיר מושלם רצחחח..
ואני בטוחה שכשתלחיני אותו הוא יהיה מושלם פי מאה!
תודה מושלמת שלייייי......אוהבת אותךךךךך...!!!!! 😉
מיטו!!!!
את מקליטה תשירים שאת כותבת??
מיטו!!!!
את מקליטה תשירים שאת כותבת??
אממ...לא...כי אני לא יודעת איפה עושים את זה ואיךך...אבל הייתי רוצה... 😊
שיר פצצות אימצתי אותוו לאייסי שלי .. חח!!
סתםם אני יעשה את זהה רק באישורך..
וואי מלכה את בשיריםם תמשיכי לכתובב עוד.. אתת פשוט כישרונית!!!
ותאמתת מזהה היתחברתיי לשיר הזה שלך!!!!
אוהבת תמיד שלך!! חנוש!!!
יואווו תודה מאמיייי...!!
זה ממש נעים שאומרים לי את זה..
ואני יפרסם באתר הזה עוד שלושה שרים שכתבתי..מקווה שגם אותם תאהבו...חיחיחיחיח..
אוהבת אותכם המון נשמות שליייייייייייי..!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😊