ואיי מאמי שיר ממש מושלם!!!!
אהבתי !!!!
תתני לנושאים שלך כותרות עינייניות.
ערכתי לך את הכותרת.
להבא הנושא ינעל.
לודה,
מנהלת פורומים ראשית!
😊
יאאאאא מאמי שלי זה עצובב
אבל מושלםם מלא באהבהה אהבתי נשמתי
תמשיכי לכתוב תמידד
חולה עלייך בוביתתת
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי איזה שיר יפהההה...ח"ח על השקעההההההההההההה ועל הכישרוןןןןןןןןןןןןןןןן נשמתייייייייייייייייייייייייייייייייייייי תמשיכי לכתוב!
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאאאא
•נטע•
יואווו לא ראיתי את כל התגובות האלה..חיחיח...
תודה לכם נשמותת....
העלתם לי חיוך..חיחיחיח....
נאפי מאמייי אין עליך בעולםםם אני חולה עליך כ"ככככ...
ולכל השאר ממש תודה על התגובות המתוקות האלהה..~ 😊
שיר מהמם!!!!
תמשיכי ככה מאמי.....יש לך עתיד.....
גמני חולה עלייך נשמה שלי ואין בעד מה בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*