פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

+*-+*--0*9!ר חדש--*+-*+

✍️ נטי_טולי 📅 01/04/2005 20:49 👁️ 1,856 צפיות 💬 118 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 8
הייי מה המצב לכולם מקווה שחלק זוכרים אותי אז החלטתי לספר סיפור חדש...מקווה שתאהבו את הסיפור אם לא אז תגידו 😎

הוא ניכנס אלי לאייסי כמה פתאום אין לי מושג מי זה...הודעות מערכת "הנסיך שלך"
אני:מי זה?
טל:הנסיך שלך
אני:חחח..נו מי זה?
טל:טל ילד שאת לא מכירה והוא רוצה להכיר אותך...
אני:בן כמה?
טל:15 ואת?
אני:13 וחצי...מאיפה?
טל:טבריה ואת?
אני:ראשון
אחרי שתיקה קטנה..
טל:את פה עדין?
אני:כן...
טל:אה לא הבנתי מה קרה לא דיברת..יש לך תמונה?
אני:לא ולך?
טל:לא אבל בשבילך אני ישיג...
אני:חח תודה אז שיהיה לך תשלח לי...
טל:אין בעיה נשמה
אני:טוב אני צריכה ללכת..
טל:כבר....?
אני:מצטערת..ישר שאני אחזור אני ידבר איתך
טל:טוב אני פה מחכה לך..
אני:אל תחכה אני לא יודעת מתי אני יחזור ביי מאמי
טל:ביי נשמהה
יצאתי מאייסי ולא ניכנסתי...4 ימים...ואז ניכנסתיי
טל ישר שלח הודעה
טל:איך התגעגעתייייייי
אני:גם אני
(זרמתי איתו)
טל:אני לא מפסיק לחשוב עליך..
אני:גם אני...
טל:למה לא ניכנסת?
אני:הייתי עסוקה
טל:אהה טוב...יש לך חבר?
אני:לאא ולך?
טל:וואלה לא...אולי ניהיה יחד?
אני:ברורררר ברור
טל:תגידי למה הגעת הכי רחוק עם בן?




טוב עד לפה תגידו לי אם אתם רוצים המשך אם לא אני אפסיק
חולה עליכם
נטייייייייי 😊
נשמע מעניין שימי המשך
חח תודה על התגובה אבל אף אחד לא אהב כניראה אף אחד חוץ ממך לא הגיב אז לא משנה כבר תודה רבה לך מאמי


חולה עליך
נטי 😊
תמשיכי בבקשההה

בשבילי חחח.....
וככה שזה בהתחלה אין תגובות גם לסיפור שלי בהתחלה לא היו הרבה תגובות זה לאט לאט

את ממשיכה??? נכון???

חח תודה כפרע אז הנה קבלי המשך רק ב=ש=ב=י=ל=ך


טל:תגידי למה הגעת הכי רחוק עם בן?
אני:מה זה השאלות האלה?!
טל:טוב סליחה מאמי...פשוט סתם רציתי לדעת..
אני:טובב
טל:את לא עונה?
אני:לאאא
טל:טוב מאמי לא צריך...השגתי לך תמונה
אני:וואלה באמת?!
שלחח
טל:שניה
התקבלה התמונה
טל:נו איך?
שתיקהההה
טל:לא האהבת?
אני:לא הייתי פה אתה חמוד מאוד
וכן הייתי פשוט לא אהבתי ת'יופי שלו הוא לא היה כזה מכוער אבל לא כזה יפה...והרגשתי שאני אוהבת אותו
טל:לא האהבת נכון?
אני:למה לא?פשוט לא הייתי פה
טל:טוב מתי את מביאה לי לראות את הנסיכה שלי..
אני:אני יביא לך..אל תדאג נשמה שלי
טל:אני מת לראות אותך
אני:אל תצפה ליותר מדי
טל:סומך עליך...מה את אוהבת לעשות?
אני:כל מיני...לשמוע שירים לישון לאכול להיות עם חברות...ואתה?
טל:בערך כמוך...
אני:מתי הייתה לך חברה פעם אחרונה?
טל:לפני חודש...
אני:ולא ניפרדתם?
טל:כי הרגתשי שאנחנו לא מתאימים..
אני:אני מצטערת מקווה שתיהיה בסדר..
טל:אני בסדר יפיופה אל דאגי...
אני:טל אני כבר באה..
טל:אני מחכה לך
אני:חזרתי
טל:התגעגעתי
אני:חח איזה מאמי אתה
טל:את יותר..
אני:חולה עליך..
טל:אני חייב ללכת....אני אדבר איתך אחר כך
אני:טוב בהביי חולה עליך


אחרי חודש של שיחות כאלה...ושאני מכירה אותו יותר טוב

אני:טל?
טל:אה מאמי?
נטי:אפשר לדבר איתך רציני...?
טל:תמידדדד
נטי:אני..
טל:????
אני:מרגישה שאני אוהבת אותך לא יודעת איך זה קרה אבל אני לא מפסיקה לחושב עליך
טל:גם אני..מרגיש בדיוק כמוך
אני:אז למה לא אמרת?
טל:פחדתי שתתרחקי ממני...
אני:בחיים לא...
טל:אני רוצה לשמוע ת'קול שלך...
אני:קח ת'מספר הבאתי לו אותו
טל:אני כבר מתקשר
אני:טוב..


אחרי השיחה..
טל:איזה מאמי את
אני:תודה גם אתה...ומצחיק חחח....
טל:מאמי נדבר אחר כך אוהב אותך כבר בא..
אני:בה ביי יפוף

ושוב אחרי בערך חצי שנה של שיחות כאלה..ריבים צחוקים וכ"ו...

טל:אני רוצה תמונה שלך
אני:טוב אני אשלח לך
כל כך לא רציתי לשלוח
טל:אם את לא שולחת אז....
אני:אזזזזז.......??!?!


מקווה שהפעם יותר יגיבו ושאהבתם
מתה עליכם
נטי 😊

חחח.. מושלםםםפ
המשךך ומהר
מעניין!!!!
המשך!@!
אוווווווווווווווווווווווייייייייייייייי


אני חייבת המשךךךךךךךךךךךךךךך נשמההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אזז...?!
אז..?
נטיי איזה סיפור יפההה
את חייבת להמשיך

אוהבת*-*אולוש*-*
אזזזזזזזז?????????????
תמשיכייייי!!!!!!

אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
אז...???
מושלם בובה שימי המשךךך
המשך!
אז...??
ניראה סיפור יפהה
שימי המשךך


מוואה ענקיתתת 😛
תודה רבה לכולם על התגובות 😁 😁
אוהבת אותכם...!~!~!~!~!


טל:אם את לא שולחת אז....
אני:אזזזזז.......??!?!
טל:אז..לא יודע עדיף שלא נדבר...
אני:מההההה?!!?
טל:מה מה נטלי מה את רוצה אני מת לראות את מי אני אוהב
אני:בסדר אני ישיג...
טל:את זה אני שומע אלף פעם
אני:טוב...אז בוא נסיים ת'קשר
טל:סבבה בייי
אני:בה ביי מאמי

כל כך ניפגעתי אבל הראתי לו שסבבה הכל בסדר מבחינתי...הייתי אדישה למרות שהיה קשה

*+*אחרי שבוע*+*
הוא יתקשר
טל:חיים שלי?
אני:הלווו?
טל:נטלי?
אני:אה?
טל:את מזהה אותי?
אני:לא..
טל:את רצינית?
אני:לאא...מה אתה רוצה?
טל:אני מצטער..פשוט תביני אותי אחרי חצי שנה אני מת לראות אותך...
אני:בסדר אני ישיג לך
טל:נטלי אנחנו כבר חצי שנה בקשר..
אני:טובב אני אביא ך
טל:את אוהבת אותי?
אני:אממממ..
טל:את עוד חושבת!?
אני:אני אוהבת אותך הכיבעולםםםםם
טל:גם אני מלאך שלי
פתאום דפיקה בדלת...
אני:טל רגע
מי זה?!
אניייי..
כנסי
אורוש מה המצב יפופה?
אור:הכל טוב מה שכחת אותי?
אני:למה שכחתי?אני עסוקה סורי יפיופההה
אור:סולחת...מי זה בטלפון?
אני:טל?
טל:סוף סוף
אני:סורי מאמי...אני אדבר איתך עוד מעט
טל:טוב אוהב אותך ביי
אני:גם אני ביי

אור:מה גם אני.!מי זהההה..
אני:אור הכרתי מישהו דרל האייסי לפני חצי שנה את זוכרת שאמרתי לך על הילד הזה...שניכנס אלי בשם טל החמוד הזה..?
אור:אתם עדין בקשר...?
אני:כןןן ואני אוהבת אותתו
אור:טוב טוב
אני:מה טוב טוב?!
אור:אי אפשר לאוהב מישהו שלא מכירים...
אני:תאמיני לי שכן...
אור:טובב..והוא אותך?
אני:כן אוהב מאוד..
אור:שלחת לו תמונה..?
אני:עוד לא..
אור:למה לא?
אני:כי ככה אם הוא לא יאוהב את היופי
אור:בעיה שלו זו את לא מתאים לו שיפרוש כנפיים
אני:חח אהבלה..אבל הוא שלח לי
אור:ואיך הוא..?
אני:חמודד..
אור:תראי ליי
אני:הנה קבליי
אור:חמודד
אני:חחח אמרתי לך...

פתאום צעקה מלמטה...
נטלייייייייייי
פתחתי ת'חלון...
אביייייייייייייייייי
אבי:איך התגעגעתי אליך..
אביי הוא כמו אח שלי
אני:יאללה תעלה
אבי:לא בואי למטה
אני:אור אצלי...
אבי:טוב אני עולה...
הוא בא ועלה התחבקנו וזה....סיפרתי לו על טל הוא שמחבשבילו ולאבי הייתה חברה בשם שירן
הוא והיא עמדו להיפרד...והוא סיפר על זה לי ולאור...הייתי עצובה ממשבשבלו כי הוא אהב אותה...
אחרי כמה זמן הוא ואור הלכו אני ישנתי קצת...קמתי ניכנסתי לאייסי..
אני:טלללללללללללללל
טל:מה המצב יפיופה?
אני:חחח לא ראית אותי
טל:אני מתאר לעצמי שאת יפה
אני:כבר אמרתי לך אל תצפההה...
טל:טוב זה לא מענין אותי היופי שלך אני אוהב אותך
אני:אין לך מושג כמה אניי...ואין לי מושג איך כה זה יתגלגל...
טל:גם לייי...נטלי מאמי אני חייב לעוף לחדר כושר קבעתי עם חבר..
אני:טוב ממאמי דבר איתי שתחזור
טל:אל דאגי ביי אני אוהב אותך
אני:ביי חיים שלי..!מואההה
הוא חזר ודיברנו....למחרת היה בית ספר.. אז לא דיברנו ממש כי הייתי עייפה ואז התחלו המבחנים המסריחים האלה...למדתי...ולא היה ממש זמן לי ולטל לדבר...אזדיברנו ככה ככה...
*+*אחרי חצי שנה ועדין אין תמונההה*+*
טל:נטלי יאללה אני שלחתי לך מלא תמונות מה את לא חושבת שמגיע לי לראת אותך
אני:אני מפחדת....
טל:ממה בדיוק?
אני:שלא תאוהב את היופי שלי
טל:אבל אני אוהב אותך ומי שאוהב לא מסתכל על היופי
אני:נכון אבל בכל זאת...יודע מה סוף שבוע יש לך תמונה
טל:יששששששששששש....
אני:חחחח את שמח תיראה תקבל טרומאה..
טל:טוב טוב....

פתאום קיבלתי הודעה מילדה מהשכבה הינו חברות...פחות או יותר.. קראו לה עמית ואני כבר הייתי כיתה ח' הוא י'
עמית:נטלי מה המצב נשמה?
אני:הכל טוב מה איתך?
עמית:וואלה סבבה..מהעושה?
אני:סתם מתכתבתשומעת שירים ואת?
עמית:משתעממת...יש לך מישהו חמוד לשלוח לי?
אני:כןןן
שלחתי לה את טל...זאת היית טעות של החיים שלי
עמית:תודה...
טל לא ידע שאני שלחתי לה אותו הוא שכח מזה...
ואז הנה הגיע חופש...אחרי חודש של מבחנים איזה כיףףף
טל היה חולה לא ניכנס לאייסי 4 ימים...התקשרתי וזה..אחר כך הוא ניכנס לאייסי...ואני הצפתי אותו ישר ועוד לפני שהוא ניכנס כאילו שלא היה מחוברגם שלחתי
פתאום אני מקבלת ממנו הודעה...


לא תאמינו מה היה כתוב....אחרי שנה וחצי כימעט של קשר....זה היה כל כך כואב..


מקווה שאהבתם תרשמו תגובות...אוהבת אותכם
נטי 😊

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך