[B][אממממממ טוב היי היגעתי הנה דרך חברה שלי סנטנה
ואממ אני לא ממש יודעת איפה להתחיל אני בת 15 וחצי אני בכתה י'
בואו נתחיל בכתה ז'
היתי באיזה כנס של הביצפר ושם היכרתי מישהו ממש ממש חמוד וחתיך אבל אז לא היבנתי שם דבר מהחיים שלי
3 ימים היתי אם הבן אדם לא זזנו למתר אחד מהשני חוץ מלשירותים ולשינה
והוא אמר לי יום אחד שהוא רצה בלילה לעבור לישון איתי כי היה לו משעמם
שיחקנו ביחד במישחק בשם מג'יק מול איזה זוג טיפשים ורימינו אותם ......
ואז שכבנו של על מזרון וצחקנו ככה כמו בסרטים.......... ואז כשהיתה אמורה לבוא הנשיקה...
קמתי לא כי לא רציתי
פשוט לא היבנתי,
כשהינו מסתובבים שם בנות היו באות ומתחילות לדבר איתו כולם חשבו שיש לנו משהו כולם ידעו את זה!!!
חוץ ממני ביום האחרון שפחתי אליו מים בארוחת צהוריים והוא היתעצבן ותפס אותי וגרר אותי שם בכול המכנה
כשהוא מחבק אותי חזק ושפח עלי מים אחרכך אני רדפתי אחריו כדי להחזיר ולא היצלחתי וכולם ממש כעסו עלינו
ואז פיתאום נפל לי האסימון שאני מרגישה משהו וביקשתי ממנו שנדבר לבד היתחלנו לדבר ואז באו שתי בנות מהביצפר שלי ואמרו לו :
"נו תציע לה כבר חברות נו כבר"
הוא היתרגז והלך!!!
אני בכית המון!!!.
ועד אמצא ח' לא שחחתי ממנו ורק חיכיתי שיהיה עוד פעם כנס.
קצת אחרי תחילת ח' הלכנו לאיזה מקום כזה של מיתנפחים ופגשתי שם במיקרה חברה שלי שאז היתה בכתה ז' ואז היא היכירה לי את אחיה הגדול שהיה בכתה י'
היצור אחד המכוערים עלי אדמות הוא היה חזק וגמר את שתינו מכות שם ושנאתי אותו ואז הוא היצתרף לחוג תאטרון שלנו של ח'-י' בביצפר ויצא לי כול הזמן לשחק תחברה שלו ואת אמא שלו ושנאתי את זה
ופעם אחת המורה אמרה לנו לעבוד יחד והיתחלתי לעשות פרצופים מגעילים ואז מישהו אחר היצביע והיא היחליפה אותו ואני קפצתי מששבהגזמה והיתחלתי ליצעוק תודה ואז חברה של אמרה לי אחרי השיעור שהיתי גועלית והוא ממש ניפגע
הירגשתי חרא אם עצמי והלכתי וחיפשתי אותו כול ביצפר וביקשתי ממנו סליחה והוא אמר לי שזה בסדר והוא ממש לא כועס או משהו
ומהרגע הזה פיתחתי אליו רגשות בהתחלה זה לא היה חזק אבל אם הזמן זה ממש היתחזק וכבר שחחתי את זה מכתה ז'
ובתאטרון הימשכנו תמיד לעבוד ביחד הינו צמד ניפלא !!!
ופשוט לא קרה כלום רציתי אותו אבל פחדתי אחרי חצי שנה היבנתי שכניראה זה לא זה (ככה בסוף ח') ואמרתי שאין לי אליו יותר כלום אבל שיקרתי לעצמי!!!.......... כי כול כתה ט' עוד רציתי אותו וקיוותי שיקרה משהו ואף אחד אחר לא ניכנס לי לראש
ואז ככה באמצא ט'....
היחלטתי לצאת למסיבה כזאתי במועדון ........ממש פעם ראשונה !!!......ילדה תמימה בת 14 שאפילו לא היתנשקה!..... ושם ראה אותי איזה ילד ונידלק עלי
יום אחרכך הוא היגיע אליי לאי סי קיו והיתחלנו לדבר
ולאת לאת קלטתי תבן אדם ומי הוא ומה הוא ולא אהבתי את מה שגליתי בכלל הוא היה חבר של הבנים בשיכבה שלי
ששונאים אותי שינאת מוות מהיום הראשון של כתה ז'
לא היבנתי מה הוא רוצה ממני
והיחלטתי לנתק איתו את הקשר!!!.....
אבל זה לא עבר לי ככה בשקט הוא איים שהוא יפיץ תמונות שלי
כשזה לא עזר הוא איים שהוא יפיץ עלי שמועות
וכשזה לא עזר לו אז הוא איים שהוא יהרוג תידידים הכי טובים שלי
מהר סיפרתי את זה לאחי הגדול והוא הישתגע!!!...
ואז אמרתי לילד הזה שאם הוא ממשיך אחי ניכנס לעסק וזה לא כדי!
הוא היתחיל לפחד ולגייס חברים שלו ונהיה בלגאן אדיר!!
אני ישבתי בבית בוכה לא ידעתי מה לעשות......... ואז לא יודעת מאיפה זה בא לי אבל אמרתי.....
רוצים המשך תגיבו 😛 (סיפר אמיתי לגמרה)
זה מסופר מהר מדי
ולא הבנתי את הכל
אבל תמשיכי
נשמע נחמד
😕
גם אני לא הבנתי ממש
תמשיכי בכל מקרה 😊
אוהבת.. לילושית
תמשייייכיייייי אני חייייבת המשךךךךךך די אני מתה לדעת מה קורה....
😉 😉 טוב טוב מתוקות אני ממשיכה ואל תצפו לסיפורי איימים כי ס"כ זה רק החיים
טוב אז ככה אחרי שהמערכת איימים הזאתי חנקה את כול האזור היחלטתי להגיד ואמרתי...
שאם הוא לא מפסיק...
אני...
מיתאבדת .....
הוא נילחץ מאוד כי למרות כול העניין הוא היה דלוק עלי ואני כמו מפגרת גם חזרתי לדבר איתו והוא היבטיח לי להיתנהג כמו בן אדם
כמובן ששוב היסתבר לי שהוא סתם קקה של ילד והוא ככה אם כול אחת כימאת והוא סתם דביל שחושב שהוא לפחות הדבר הכי מדהים שנוצר......
ולאת לאת כבר למדתי להבין שהוא ככה מדבר רק באיי סי קיו ובחיים אין לו בייצים אפילו להגיד שלום
ואז היתחילו ההכנות להגת הסיום שנה באותו זמן היה לי מאוד חשוב להגיד לפעולות כדי שיתנו לי לצאת לקורס מדצים .....
באותו זמן גם נפל עליי איזה משהו גדול שהיתי צריכה להשקיע בו מאוד כדי שאני אקבל משהו שמאוד רציתי וגם רציתי להישתתף בהצגת הסיום שזה שהיתי מאוהבת בו הישתתף שם גם
את מה שהלך שם אני לא יכולה לצאר במילים ניזרקו שולחנות ריבים אם חברות אפילו הכי קרובות
היתמתטיות עצבים
ועוד מליון דברים כאלה מכולם ניסית להוציא את הטוב ביותר אבל הישפקשש לי הכול אבל למזלי אחרי כול הסיוט הזה היגיע הקורס מדצים שכול כך חיכיתי לו
ושם...
מיצתארת שזה לא ארוך ממש אני חייבת לעוף אני אמשיך בפעם אחרת אולי אפילו עוד היום אם יש לכם שאלות אל תתבישו לכתוב לי 😉
זה מסופר מהר מדי
אבל עדין אהבתי!
תמשיכי מאמי!!!!
טוב המשך.... אממ
אז איפה הנינו?
סוף ט' היה הדבר הכי נוראי שקרה לי ואז כשיצאנו לחופש יצאתי מבולבלת בטרוף ואז ממש מעט זמן אחרכך יצאתי לקורס מדצים אם עוד 3 ידידים
איך שהיגעתי לשם קלטתי שפשוט אין לי כוח לקשור חוטים וכאלה אז שיחקתי אותה הילדה כזה שעושה שיחות נפש לכולם
ותאמינו או לא זה עבד ילדה שרצתה לעזוב לא עזבה בגלל מה שאמרתי לה שכנעתי אותה להישאר
ואז אחרי שהמדריכה ראתה את זה היא שלחה אותי לילד אחר בקבוצה (להזכירכם לא היכרתי אף אחד אני לבד אם קבוצה של 22 איש שאין לי שמץ של מושג מי הם)
בקיצור אז עודדתי תילד הזה וצחקנו וכאלה היכנו עניינים ובלילה הוא אמר שהוא היה יוצא אם אחת כמוני
ולילה אחרכך גם ניסה לנשק אותי ואני כמובן סובבתי את הראש כמו שאני תמיד עושה
יום אחרכך בצוהוריים שמתי לי מזרון לישון
ופיתאם ראיתי תילד בקבוצה שיורד עלי כול הזמן ישן אליו
אז אמרתי לו לזוז אחרי ויכוח ארוך סיכמנו שנישן יחד
ואימצנו תהרגל הזה לכול השאר הימים פעם ראשומה ישני ככה סגורים אחרכך הוא היתחיל לשים ידיים סביבי
ולאת לאת זה היתפתח וגם היתחלנו לישון יחד בלילה וכאלה
אחרי ככה 6 ימים היתעלפתי מחוסר שינה
ויום אחרכך יצאנו כול הקבוצה לניווט
ודיברתי אם אחת הבנות ואמרתי לה שקורה לי משהו איתו אבל אני לא רוצה אותו אז היא אמרה לי "על מה את מדברת אתמול הוא היה אם מישהי אחרת,"
ניפגעתי בטרוף והיבנתי שאני לא יכולה לסמוך אליו יותר
היתרחקתי ממנו והיתי מגעילה אליו בטרוף אבל זה לא ממש עזר הוא הימשיך להתחיל איתי כזה ואמר לי שאני כוסית וכאלה.
היו עוד קבוצות חוץ משלנו קראו להם חוגים היה ככה מ1 עד 12 ואני היתי ב1 ולכול חוג היה איפיון
חוג 1 היו צימחונים
2 לא קשורים
3 נורמלים
4 חתיכים
5 לא יודעת
6 המופרעים
7 גם לא יודעת
8 כנ"ל
9 גם מופרעים
10 אלופי המורל
11 12 סתם כאלה מרוחקים
אז אני לחוג 4 לא היתקרבתי אמרתי שאם שם שם חתיכים אז סתם חבל כי הם בחיים לא ישימו עלי
ביום האחרון כולם בכו וניפרדו וכולם נתנו לכולם ליכתוב להם זוכרונות מחברת ואז בא אליי אחד מחוג 4 וביקש ממני ליכתוב לו טלפון וכאלה רשמתי לו תשם שלי את הטלפון פלאפון ומסינג'ר
ואז גם נתתי לו את המחברת שלי והוא רשם לי "לילדה הכי חמודה מחוג 1 היה לי כיף להיות איתך ולהכיר אותך מקווה שנישמור על קשר וחופש נעים
הוא ניראה טוב ונידלקתי על המראה שלו הוא היה גם קצת דומה לילד הזה שסיפרתי אליו מכתה ז' אבל לא חייתי באשליות וניסיתי לשכוח אותו כי למה שחתיך מחוג 4 ירצה אותי?
אהבתם?
רוצים עוד?
פשוט תגיד!!! 😉
אממ ורק תסבירו מה לא ברו אני יסביר לכם הכול אני מיתנצלת שאני כותבת ככה אני אם בעיות אם העניין של שגיאו כתיב פסיקים נקודות וכו' 😛 הזיכרונות שלי ככה מכתה ז-ט קצת פחות ברורים 😠 כי הם רחוקים ממני יותר 😕 ואני זוכרת פחות תיראו שזה ישתפר אם הזמן 😁 אבל עדיין תגידו מה לא ברור ואני אסביר לכם ביי מתוקים מתה עלכם תמשיכו ליקרא!!!! 😂
לא ממש הבנתי את הקטע עם החוגים!
אבל עדין אהבתייייייי!
טוב אני יסביר תעניין אם החוגים קורס מדצים מחולק ל3 מחנות
אורן
אלון
וברוש
לכול מכנה יש כבע בצבע שונה
אלון- ירוק
אורן-אדום
וברוש-ככול
כול מכנה מחולק ל12 קבוצות שניקראות חוגים כיאילו במקום להגיד קהבוצה אומרים חוג כול חוג זה 22 איש
שהם המשפחה שלך ל12 יום שאת נימצאת שם זה בנים ובנות מעורב ואיתם את עוברת איזה 12 פעולות ביום ....
ופשוט היתחלנו להמציא לכול חוג אפיון כי ככה כולם חשבו עליהם למשעל 6 תמיד נעשו כי הם עשו בעיות
אחד זה נחשב לחוג צימחונים אבל כול הבנים שם כימאת היו אוכלי בשר כאלה מהגרועים ביותר
ובחוג 4 פשוט היו פול בנים שווים
עכשיו היבנת???
אני מקווה שכן ואני ימשיך כשהיו דגובות...
ודרך אגב זה באמת קרה לי אני לא משקרת לא הימצאתי כלום
למה אתם לא מגיבים עד כדי כך זה משעמם??? 😢