יואווווו איזה זונה מיה! בא לי לתת לה כאפהההה! שתעזוב ת'ילדה!!!!! 😠 תמשיכי מאמיייי!! אהבתי ת'סיפורר ((:
אוהבת מלא, ניבו'ש 😊
איי ליייק איטט איזה יופי|!!!
המשך!!!! דחוףףף!
תודה על התגובותת
הנה המשךך
פרק 3:
"מחר אספר לכן את כל החדשות.."
בתום הלימודים כפי שמיה אמרה היא עקבה אחרי גלי . גלי לא הרגישה שעקבה אחריה. היא הגיעה לשכונת מגוריה הרחוקה בקצה העיר, נכנסה לביתה ולאחר כמה דקות אחדות יצאה. בידה החזיקה מזוודה קטנה. גלי המשיכה ללכת ומיה בעקבותיה. כמחצית השעה גלי הלכה ברגל. פנתה לדרום המרוחק , למקומות שמיה אף פעם לא הייתה. מיה הסתכרנה לדעת מה גלי עושה במקומות נידחים ועזובים כאלה.
אחרי כחצי שעה עצרה גלי בפתחו של מועדון חשפניות , שקירותיו נצבעו באדום עז. ערמות של אשפה היו מגובבים לאורך הקירות. פתח הכניסה היה מכובה בוילון שחור,וגלי נכנסה לשם. מיה הייתה מרוחקת מכדי לראות את גלי , רצתה לדעת מה היא עושה במועדון הזה. התקרבה והציצה פנימה. תרה במבטה אחרי גלי. המועדון היה חשוך והיא התקשתה לראות. נכנסה. גבר עם כרס שהיה מסריח מסיגריות ואלכוהול , חסם את דרכה. "לאן זה בובה ?" שאל. "אה ", מלמלה מיה.היא הייתה מבוהלת. "אני ... כלום.. רק רציתי לשתות קולה או משהו." ,אמרה "אם אפשר..".
" לא! כאן זה לא מקום לשתות קולה ילדה, תתחפפי מפה לפני שהנרווים יעלו לי לראש! " מלמל האיש.
מעבר לכתפו ראתה מלצריות בלבוש שפנפני מגישות ללקוחות.
" בבקשה.." אמרה. " אני מאוד צמאה תן לי להכנס.."
" בת כמה את?" שאל
שש עשרה .. רצתה לומר , אך למראה מבטהו אמרה :" עוד מעט שמונה עשרה .. עוד חודשיים... בערך.." נדמה היה למיה שהבחינה בגלי, והיא נכנסה פנימה כדי להיטיב לראות.אך הגברתן עדיין לא זז ממקומו וחסם את הדרך..
"שמונה עשרה אהה? את לא נראית.. אני נותן לך מקסימום 14!!" אמר
"טוב", נכנעה מיה. " אגלה לך את האמת.. מחר יש לחברה שלי יומולדת 18 וחשבנו אני וחברותי לעשות לה הפתעה במקום לא שגרתי.. ואיך שראיתי את המקום הזה נדלקתי.."
"כמה בנות אתן?" שאל.
"בערך 10" אמרה.
"ואת רוצה להזמין שולחן למחר בערב?"
" אם אפשר.." אמרה
"ואת בת שמונה עשרה, כמו שאמרת... עוד מעט?" הוא נסוג צעד לאחור. רצה להביט בה יותר טוב.
עכשיו מיה ראתה את גלי! לבושה כמו שפנפנה!. אז זה מה שגלי עושה אחרי הלימודים, חשבה מיה- היא עובדת במועדוני לילה מפוקפקים. חששה שהגבר יראה אותה וישר נסוגה. הגבר יצא בעקבותיה.
"את רוצה להזמין שולחן למחר או לא?!"
"בטח שרוצה" אמרה מיה!
"טוב אז את צריכה לשלם משו מראש."
"מצטערת אין עליי כסף. לא ידעתי שצריך לשלם מראש."
הגבר בחן אותה רגע קל. "בסדר " , אמר. " שיהיה במזל טוב לחברה שלך.." הוסיף והושיט לה את ידו. "עשינו עסק . מחר יחכה לכן שולחן."
"מחר בשמונה " אמרה.
"בשמונה " אישר. "אשמור לכם את הולחן ההכי קרוב לבמה. משקה ראשון על חשבוננו.."
"אז שלום" .. אמרה.
הגבר לא השיב לברכתה. הוא המשיך לעמוד בפתח. ובאיטיות חזרה מיה על עקבותיה. עלתה על אוטובוס שהביא אותה לביתה.
ולמחרת בבית ספר.......
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
המשך יבוא
תגיבוו 😍 😍 😍
יאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה אלללוווווווווווףף...
איזה כלבהההה.. בטח היא סיפרה לכווולם... איכככ זונננהההההה
יאאאא איזה סיפור מהמם!!!!1
המשך!!
מדהיםםםםםםם
שימי המשךך נשמתי
מוואה ענקיתתת 😛
אני ת=מ=י=ד מגיבה ומפרגנת.. וזה לא פייר שלא תפרגנו לי בחזרה..
יאללה תגובות זה לא עולה כסף..
חבל על הזמןן..זה הולך להיות סיפור מהמם..הוא כבר מהמם..תמשיכי אותו בבקשה..ויגיבו עוד אנשים אחר כך..מדהים באמת!!!..יש לך כישרון!! 😁
המשךךךךךךךךךך,
סיפור מדהיםםםםםםםםם
יאאא מאמי מדהיםםםםם נהדררררר מושלםםםם
שימי המדךךךך דחוףףףףף דחוףףףףף
חח קראתי את זה כבר.. נחמד..
משה יהלום הזה כותב ספרי נעורים טובים.. עם סופים מפתיעים..
מושלםם!!!
המשךךךךךךךךך
מווואאאה שלי!
אני דורשת המשךךךך..!!!!
חחח סיפור מדהיייייייים 😊
אוהבת.. לילושית