חחחחחח
אחד באפרילל.
סיפור מדהיםםםםםם
אהבתי.
והוא גם ממש ממש מעניין.
תמשיכי מאמיי
איך אהבתייייייייייי
מאמי תכתבי את ההמשך!
יאאאאא אהבתי רצחחח מאמי.. המשששךך..
יאא כמה תגובותת
איזה כיףף לי!!!
הנה מתוקותת שליי הנה ההמשךך
פרק2:
הכל החל לאחר חופשת הפסח, כאשר גלי , שהגיעה לכיתה, נראתה שונה מכרגיל.היתה יותר מסוגרת ויותר מרוחקת מתמיד. אם עד אז לפעמים עדיין דיברה עם חברותיה, והשתתפה בשיעורים, עתה ,כאשר פנו אליה מורים, מאז שהיא חזרה מהחופשה, היא הסתגרה בתוך עצמה. כמעט לא הכינה שיעורי ביתהייתה מפוזרת ועייפה. כל שעות היום הייתה עייפה. לפעמים הייתה נרדמת בשיעורים ולא הייתה מתרכזת בחומר. אם פנו אליה המורים שבאלות גלי לא ידעה לענות. הייתה מפוזרת ומבולבלת. היא אפילו לא זכרה את נושאי השיעור. תשובותיה המגומגמות עוררו צחוק לעגני. בעיקר מיה שהרבתה ללעוג לה.
מיה החליטה שעליה לנצל את מצבה החדש של גלי . נערה כמוה לא תרשה לעצמה להחמיץ את ההזדמנות ללעוג למישהי. באחת ההפסקות , כאשר הבנות התכווצו סביבה , כרגיל , אמרה מיה : "גלי , שתמיד חשבנו שהיא תמימה ולא מזיקה , נכנסה להריון . אני זוכרת איך אמא שלי התנהגה כאשר הייתה בהריון עם אחי דורי. היא התנהגה בדיוק כמו גלי . גם היא הייתה מנותקת ומבולבלת ומיואשת , ולא הבינה כלום ממה שקורה סביבה."
" אל תדברי שטויות גלי לא בהריון !" ביטלה צליל את דברי חברתה. "את סתם מדמיינת איך את יודעת שהיא בהריון? מה את יודעת שאנחנו לא יודעות?"
"אני לא מדמיינת כלום " , התעקשה מיה, "אני בטוחה שיש לגלי חבר סודי , ואני מוכרחה להכיר את הבן הטיפש הזה. אני לא מאמינה שמישהו התאהב בה!"
" גלי לא כזאת.. היא כל כך תמימה!!" אמרה צליל.
מיה צחקה בבוז ואמרה " גלי התמימה שלך לא תמימה כמו שהיא נראית", " אני בטוחה שהיא מסתירה משהו . אחרת איך היא תסביר שהיא מתנהגת בצורה כל כך מוזרה בזמן האחרון . אנחנו מוכרחות לגלות מה היא מסתירה ומי בטיפש שהכניס אותה להריון."
"מה כבר גלי יכולה להסתיר?! " אמרה צליל.
"את זה הייתי רוצה לדעת" אמרה מיה.
"אני בטוחה שהיא לא מסתירה כלום " , הבטיחה צליל. "אולי גלי קצת חולה ולכן היא מתנהגת ככה . בטוח שהיא לא בהריון!"
"ואני אומרת לך שאת טועה בגדול . גלי כ=ן בהריון . אני בטוחה שהיא מתעסקת כל הלילה עם החבר שלה." אמרה מיה.
" מאיפה את יודעת על החבר שלה??!?!?! " שאלה שני.
" טוב אני עוד לא יודעת כלום אבל אני מתכוונת לגלות ה=כ=ל!" אמרה מיה.
מיה הביטה סביבה לראות אם גלי מקשיבה לשיחתן.גלי ישבה במקומה, הרחק בקצי הכיתה, ראשה מונח על זרועותיה. כנראה שוב נרדמה..
"יש לי תוכניות! " לחשה מיה. " נעקוב אחריה ונגלה הכל."
"את השתגעת?!" צעקה צליל!.
" כך נוכל לגלות מה גלי מסתירה מאיתנו." הסבירה מיה.
" אותי אל תיקחי בחשבון !" אמרה צליל. "אני לא מתכוונת לבזבז את הזמן שלי על שטויות!!"
מיה הרצינה. "כבר היום אעקוב אחריה אחרי הלימודים ואגלה הכל! . מחר אספר לכן את כל החדשות"....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תגידו מה אתם חושבים על הסיפור?!
תגיבוו פליזזז
אוהבת מוצ'ווו מוצ'ווו 😍 😍 😍
מושלםםםםםםם המשךךךךךך דחוףףףףףףףף
זה מהממממממממממממם
מאמי שימי המשך ממש אהבתי
את הסיפור!
הסיפור ניראה יפההההה מאודד חחח
שימי המשךך נשמה
מוואה ענקיתתת 😛
המשךךךךךךך..!!!!!
סיפור יפהההההה
מואאאאהה שלי =]]
ווואוווו הסיפור מ=ש=ו=ל=ם
מאמי שימי המשך דחוףףףף כמה שיותר מהרררר
י-פ-ה
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
😂 ישש כמה תגובותת
חיחיחייי
אבל עוד 4 תגובות בידיוק יש המשךךך נשמות שליי
יאללה להגיב זה לא עולה כסף.. 😛 😛
חחח למה דווקא עוד 4?
ולמה זה חשוב לך ככה כשלא את כתבת את הסיפור..?
חמוד הסיפור.. 😊