אוקי אחרי תקופה לא קצרה שלא ביקרתי באתר השווה הזה חזרתי ו-ב-ג-ד-ו-ל!
אז ככה, נערה בת 17,
מבחנים, מתכונות, הכנות לבגרויות ובני..
אהבת חיי האחת, אהבת חיי הבלתי אפשרית.
אני לא אקדים את המאוחר, אני פשוט אתחיל להסריט לכם את הסרט שלי.
ררר, כולי רעדתי, לא הרגשתי טוב בכלל!
העיינים שלי אדומות, השפתיים יבשות
כולי לבנה וחיוורת, הראש מתפוצץ הבטן כואבת
הבחילה חוגגת!
התהפכתי במיטה שלי.
"נטעעע קומי קומי! מה קורה לך את רוצה לאחר בכוח!?"
אמא שלי צעקה ונכנסה לחדר, מסתכלת עליי ולא ראתה כלום בגלל החושך
"תקומי, באמת זה לא צחוק" אני שתקתי לא יכולתי אפילו לדבר
אמא פתחה את התריס, "יום יפה היום!" הצהירה
הסתכלה עליי כולה מבוהלת!
"ק.. ק... קרה מממ משהו?" אמרתי בגימגום קפאתי מקור..
"חמודה. ממ את מריגשה טוב!?" אמא מהירה למיטה ובדקה לי חום
הביטה עליי בעיינים ופה פעור,
"אמא, אני קצת לא מרגישה טוב, אפשר להישאר בבית?"
"לא! את לא נשארת בבית!" אמא ענתה לי
כעסתי אבל לא היה לי כוח לצעוק או להתעצבן או לריב איתה על זה
קמתי מהמיטה, הלכתי לשטוף פנים להתארגן בקושי
"בואי אני אקח אותך לרופא" אמא אמרה,
"בסדר.." עניתי
הגענו למרפאה, אני ואמא התיישבנו, היה שם אבא שהיה עם הבן שלו
גם הוא היה חולה.
אמא והאיש הזה דיברו
דיברו על ילדים קטנים וכשהם חולים, ואז כשהם גדלים הם עושים את ההורים שלהם עוד יותר חולים
אני הקשבתי בקושי, מדי פעם היו לי הזיות קלות.
אבל כל הזמן, ואת זה אני בטוחה שלא הזיתי
האבא הזה הסתכל עליי, הוא היה נראה די צעיר וגם נראה טוב אני לא אשקר
ובכל זאת..
הייתי עסוקה בלחשוב כל מיני מחשבות רק כדי לא להקיא עליהם כי הבחילה התגברה
"משפחת גולן.." אמרה הרופאה במבטא הרוסי שלה
"בואי חמודה, היה נחמד לשוחח" אמא אמרה לי ומיד פנהת אל האיש ההוא..
התיישבנו שם בחדר של הרופאה "אוקי אז מה הבעיה.. אני רואה שנטע קצת.. חיוורת"
הרופאה הביטה עליי בחשש, "כן הילדה קצת.." אמא התחילה לדבר כשפתאום!
מה מה מה קרה פתאום? אם זה ב-א-מ-ת מעניין אתכם רק תגיבו!
לוב יו אול!
וממש שמחה לחזור ולכתוב!
חחחחח מעניין מענייןןןןןן
ניראה סיפור יפהה
שימי המשךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛
QUOTE (HeNNNNNNN @ 31/03/2005) חחחחח מעניין מענייןןןןןן
ניראה סיפור יפהה
שימי המשךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛
😊
QUOTE (שנשןשנשן @ 31/03/2005) QUOTE (HeNNNNNNN @ 31/03/2005) חחחחח מעניין מענייןןןןןן
ניראה סיפור יפהה
שימי המשךך יפתי
מוואה ענקיתתת 😛
😊
😊 😁
המשששששששךך מאממיי.. מהררררררר
יאאא אני כול כך אוהבת תסיפורים שלך!!!=]
סיפור מושלם כמו תמיד.......
תמשיכייי
אוהבת המונים!!!!! 😍
כשפתאום! הקאתיייייי על השולחן של הרופאה
היא ממש נלחצה, אני ממש לא הרגשתי נעים
רצתי מהר מהחדר של הרופאה אל השרותים,
אמא רצה אחריי כולה מלאת דאגה של אמא פולנייה,
האבא הזה עם הילדים הסתכל עליי בדאגה, קלטתי את זה!
אחריי יצאה הרופאה כשהיא משתגעת, לא יודעת מה לעשות
כל המסמכים שלה הכל! פשוט הכל! נרטב והתלכלך, איכס!
הלכתי והקאתי עוד ועוד
שטפתי פנים טוב טוב וגם את הפה, אבל חשתי סחרחורת איומה
אמא תמיד ליטפה אותי ואמרה לי שהכל בסדר
ניסיתי לחייך למרות שההרגשה שלי לא הייתה הכי טובה...
אחריי כמה דק' שהייתי בשרותים חזרתי לשבת ב"חדר המתנה" בו מחכים לרופאה
האבא הזה קם והסתכל עליי בדאגה אותו המבט רק פחות מודאג
"הכל בסדר..?" הוא שאל
"כן כן.. הכל יהיה בסדר גמור!" אמא שלי ענתה כיאלו מנסה להתחמק
"זה בסדר" עניתי וחייכתי קצת..
אמא הביטה עלי ועליו וגם הוא החזיר חיוך..
"טוב בסדר! אני אביא לך לשתות משהו!" אמא אמרה כדי להעביר נושא.
אמא הלכה להביא לי לשתות, פחית של קולה, אומרים שזה עוזר
אבל כשהיא חזרה.. היא ראתה..
מה מה מה מה היא ראתה?!
שהיא הקיאה גם על הנעליים החדשות של אבא ושטפה בצונאמי אדיר את קופ"ח
חחחח
מהמםםםםםםם!!!
יאללה המשך דחווווף!~!~!
היא ראתה אותי שם
בקושי נושמת
יושבת על הכיסא כולי חיוורת ומתחילה להכחיל
האבא הזה שהיה שם עושה לי רוח עם איזה דף שהיה לו ביד
איו הפנייה או משהו,
אמא שלי זרקה את הפחית שתוך כמה שניות התחילה לפחות ככה זה נראה להשתולל
ואם מישהו יגע בה היא תתפוצץ..
אמא הביטה על האבא הזה במין מבט מוזר כזה
"לדעתי קחי אותה לבי"ח" הוא אמר
אמא הביטה עליו במבט של "אני לא צריכה שתגיד לי מה לעשות"
"אמא.." אמרתי "אני רוצה הביתה"
"בשום אופן!!" היא אמרה
"למה.?" שאלתי
"בואי, אני אקח אותך לבי"ח" היא אמרה
"עדיף שתזמיני אמבולנס" האבא הזה אמר
"אולי באמת! כדאי שאני אזמין לה אמבלונס!" אמא אמרה בכעס
אני הנכתי את הראש ועצמית עיינים
לדעתי נרדמתי.. שמעתי דיבורים עד שהיה שקט
כשהתעוררתי הייתי בבי"ח וליידי האבא הזה
"מה אמרו שיש לי?" שאלתי
"לא כ"כ ברור משהו בסגנון שפעת ודלקת ריאות.. זה באמת לא כ"כ ברור" הוא ענה
"ומתי אני אצא מפה?" שאלתי
"גם זה לא כ"כ ברור, כשתרגישי טוב, אני מבטיח!"
"חח כן אה..? בדרך כלל כשאנשים מרגישים טוב הם לא בבי"ח אין לך מה להבטיח" עניתי
הוא צחקק
"אז איך קוראים לך?" הוא שאל
"איפה אמא שלי?" שאלתי והתחמקתי מהשאלה
"אמא שלך הלכה להביא את אבא שלך בגלל שהאוטו לא היה איתו, הוא אצל חברה שלו
אז אמא שלך הלכה לקחת אותו במקום שהוא יסע באוטובוס/מונית"..
"אהה.. הבנתי.." אמרתי בשקט
"אז.. איך קוראים לך?"
"נטע.. ולך..?"
"לי רוני, נעים מאוד!"
לחץ לי את היד שהייתה מחוברת לכל מיני צינורות מוזרים.
"אז מה..? אמא שלך גרושה?"
"חח כן.. כבר לא מעט זמן.."
"ויש לה חבר?" הוא שאל
"לא.. אין לה.. אההה קלטתי אותך! נדלקת עלייה!"
אבל חוץ מלקלוט אותו קלטתי עוד משהו.. שאמא שלי.. עמדה שם מאחוריו
עם אבא שלי.. 😁
חיחיחי מעניין מה קרה אה..?
😁 ספור ממש יפה ........מאמי.....
כתבי המשךך משו....חחח
מווואה
חיחי... יפההה!!
המשךךך!~!~!
עוד תגובה אחת עוד המשך
ותגובה ממישו אחר לא מאלה שכבר הגיבו!