המשךךךךך!!
ממש אהבתי... :]]
חחחח ממש יפההה
תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
אמא עמדה שם והקשיבה..
ואני התחלתי לשחק קצת, זה שיעשע אותי..
"אהה אז אתה דלוק על אמא שלי!" אמרתי בקול שובב
"איך את מדברת!?" הוא ענה בכעס של צחוק
צחקנו, ואמא שלי נכנסה בצחקוק,
"אז מה..? אני רואה שהמצב שלך השתפר.." אמא אמרה לי בחיוך
אבא נראה קצת עצבני, כי זה היה נראה כאילו אדם חדש נכנס לאמא לחיים, למרות שאמא לא מכירה אותו
"חח אמא אני בסדר.. אבא!!! טוב לראות אותך!" אמרתי בחיוך
ואז רוני סובב את הראש חייך קצת התרומם ואמר
"טוב.. מאוחר.. אני צריך ללכת.."
"לא לא זה בסדר!!" אמא אמרה
"כן רוני.. תשאר.. אתה מצחיק אתה.." אמרתי..
רק אבא הביט בי ובאמא וברוני ולא ידע מה להגיד
"אז מה שלומך מתוקה..? אתה צריכה ש-אבא- יביא לך משהו..?" והוא הדגיש את המילה אבא
התחיל להיווצר מצב לא נעים, רוני קרץ לי כאילו שהוא הולך..
ואז קם מהכיסא, לחץ לאמא את היד, לחץ לאבא את היד
"תרגישי טוב מותק, היה נעים להכיר.."
"תודה רוני.. היה ס-ב-ב-ה" חייכתי, הייתי ממש מרוצה מהמצב,
סוף סוף אחרי 3 שנים אמא תכיר מישהו!!!
בן אדם צעיר ונראה טוב!, כמו שהבנתי הוא גם גרוש, עם ילד קטן ויפה
מתלבש טוב סימן שיש כסף, יותר מושלם מזה לא יכולתי לבקש! רק הקטע של האופי חסר..
הוא נראה תמים..
זה כבר עניין של אמא..
"נו אז מה מתוקה..?" אבא לחץ
"לא לא אבא! אני לא צריכה כלום.. תודה.."
אבא שלי בחיים לא היה אחד כזה..
לא צעיר, לא נראה טוב, לא היו לי אחים אף פעם כי הוא לא רצה עוד ילדים חוץ ממני
בקיצור אני פתאום מבינה את אמא..
אבא אמר שהוא ממהר, עשה טובה שבא, והלך..
"אמא!!!!" צעקתי..
"מה קרה!?!?" היא שאלה בבהלה..
"שכחנו משהו!!!"
"מה!??!" היא שאלה בלחץ..
הייתי כולי מודאגת..
מה היא שכחה...??
כל זאת תדעו.. אם תגיבו!
עוד תגובות אל תאכזבו...
אני אפסיק את הסיפור.. 😢
הקיצר החלטתי,
שמה-זה נמאס לי לכתוב ת'סיפור הזה
כי תכלס כשכותבים סיפור ל-2 אנשים זה ממש אבל ממש לא כיף
בקיצור כל הרעיון היה שרוני מתאהב באמא, האמא ורוני נהיים חברים אבל רוני ונטע מאוד מתחברים
וככה נטע מתאהבת בו ולאט לאט גם הוא מתאהב בה
וכדי לעצור את זה הוא עוזב את העיר ונפרד מהם וככה נעלם
נטע נכנסת לדיכאון ומ שמוציא אותה מהדיכאון הוא ידיד שלה
בסוף הם ניהיים חברים, רוני חוזר אחרי שנה וחצי בערך נטע שמחה אבל ממשיכה להישאר עם החבר שלה
אמא של נטע ורוני חוזרים להיות ביחד ואפילו מתחתנים וזהו..
ה-סוף..
דייי עד שעכשיו קראתי מאיפה שנעצרתי לקרוא..
אני רואה את הסיפור בכללי 😢
אופה... טוב טולי בכל זאת תמשיכיי..?!
סיפור ממש יפה.. תחשבי על זה...
אוהבת*-*אולוש*-*
אוףףף לא נווו תמשיכייייי למה הפסקתתתתת???????? 😢
פליזזז
מוואה ענקיתתת 😛
אוףףףףף... הרסת!!! היית יכולה להמשיךךך זה יפה! לוקח זמן למצוא קהל אבל הוא מגיעה בסוף.. 😢
אוףףףףףףףף למה???????
יאאאאאא איזה ביאוסססס
זה היה סיפור מהמםםםםםם
איזה רעההההה
תמשיכיייייייי
פליזזזז
איזה בזבוזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
זה היה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםם שחבל על הזמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
אבל תאמת...אני מבינה אותך אבל מזה מבינה גמני רושמת סיפור ואפחד לא מגיב וגם אני הולכת לעשות מה שאת עשית אבל בכל מיקרה הסיפור מהמם והרעיון של מה שיקרה גם מהמם!!!!!!!!!!!!
ויש פה לפחות 5 בנות שקוראות