"מה מיוחד כ"כ בנשיקה ולמה אומרים שזה אינטימי?
בשבילי זה כמו חיבוק
אני לא מייחס לזה חשיבות
אבל למה בנות כ"כ רגישות לדבר הזה??"
אני לא יודעת בכלל איך לענות לו..
מה להגיד?
זה תלוי..
כל אחד לפי ההרגשה שלו..
בשבילי זה כן חשוב..
אולי בשבילך זה לא...
זה גם תלוי באופי שלך..
מממ...
מוזר קצת!
תגידי מה שיש לך- שאין לך מה להגיד לו על זה.. חחח
גם לי אין על זה תגובה!
אני יגיד לך מה אני חושבת ותיראי אם זה מתאים לך
לדעתי נשיקה מיוחדת בגלל שהלשון של מישהו נכנסת לתוך הפה שלך
כאילו חלק ממך ממש מתמסר למי שאתה מתנשק איתו
מעבירים רוק אחד לשני וזה דבר ששייך לך אז אתה בעצם חולק אותו עם מישהו
בשבילי אישית גם חיבוק זה דבר מיוחד ומרגש
כשאני מתחבקת לא משנה אם זה עם ידיד או עם מי שאוהבים
אז אני מרגישה חום ותחושת אהבה ביטחון וכל זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בנים ובנות שונים בתכליתם... זה אחד ההבדלים בניהם
למרות שתמיד תמצאי יוצאי דופן לכאן ולכאן
מה הקשר?
גם אני יכולה לא לייחס שום משמעות לסתם נשיקה עם סתם מישהו..
אבל עם זה מישהו שיש לי רגשות אליו אז אני כן אייחס לזה משמעות..
אולי אותו דבר אצלו..
לדעתי נאפי צודקת..
כשאתה מקבל חיבוק זה גם מאהבה...
וגם כשאני מקבלת חיבוקק... אני מרגישה תתחושה הכי נעימה..
אהבה וחום..
אז שוב..
זה תלוי מה האופי שלך..
ואם את אוהבת ת'בנאדם שאת מתנשקת איתו
אבל הידיד שלי אומר לי שהוא לא מרגיש כלום, ולא רק בנשיקה, אלא גם בסקס וכאלו..
זה כמו להגיד שלום לאנשים לדעתו...
הוא לא מבין מה מיוחד בכך...
אני מתחרפנת ממנו.. אני מנסה להסביר לו אבל הוא עדיין מתווכח איתי ולא מוכן להרפות מכך!
זה כל אחד ואיך שהוא מרגיש...תמיד יש ת'בנים האלה שאפעם לא ירגישו כלום וזה.
זה תלוי כל אחד והחשיבות שהוא מייחס לזה..
אם הוא לא מרגיש כלום גם בסקס-->אז מתי הוא כן מרגיש?!
דוגרי תאמת...אני התנשקתי כבר די הרבה פעמים
הפעם הראשונה הייתה די מגעילה וככה עד הפעם הרביעית, הרביעית היא הייתה מהממת, היה לו תשפתיים הכי מושלמת שיש, ודוגרי כמה הכרתי את הבן, יום וחצי, כן כן יום וחצי,
תאמת זה היה טעות אבל הוא נישק אותי לא יכולתי להגיד לו לא...
אבל מזה משנה, רציתי את זה כי הרגשתי משו נראה לי...
אבל לא תמיד כשאני מתנשקת עם מישו אני מרגישה משו תאמת לדעתי נשיקה זה כלום..
תראו כבר התנשקתי עם בן שאני מכירה יום
זה די מפגר...
אני יודעת..
אבל..לא יודעת זה כולה נשיקה...
ואני הילדה הכי פחות שרמוטה שיש..אבל ככה אני חושבת...
למרות שעם אני מתנשקת עם הבן שאני רוצה או אוהבת זה הכי מדליק בעולם
למשל עכשיו אני נורא מבולבלת בגלל הבן אדם שהתנשקתי אותו זה שהכרתי יום
כי די הרגשתי אליו משו
אבל כולה יום
וזה דשי בעיה
חחח יאלה סיפרתי את סיפור חיי
בקיצור בשבילי..נשיקה זה כלום
אבל סקס זה כלום?--> טוב הבן אדם במצב קשה
ועוד משו, כשאתה מגיע לנשיקה צרפתית והתנשקת הרבה פעמים לדעתי אחר כך, זה נהיה סתם ולא חשוב, ועם אתה שוכב הרבה פעמים זה גם לא חשוב אחר כך,
כי אתה רגיל לזה, אז אולי גם אצלו זה ככה.
אבל לדעתי הוא פשוט אדם חסר רגשות.
QUOTE (gilimoran @ 31/03/2005)
ועוד משו, כשאתה מגיע לנשיקה צרפתית והתנשקת הרבה פעמים לדעתי אחר כך, זה נהיה סתם ולא חשוב, ועם אתה שוכב הרבה פעמים זה גם לא חשוב אחר כך,
כי אתה רגיל לזה, אז אולי גם אצלו זה ככה.
חרטוט
אני התנשקתי יותר מאשר את הבאת נשיקה בלחי לאימא
וכל פעם מחדש אני מתרגש כמו ילד קטן
גם אם זו מישי שהכרתי בדיוק 5 דק' קודם לכן במועדון
וגם אם זו מישי שאני מכיר בדיוק 15 דק' באמת או חובה
וגם אם זו מישי שאני אוהב
וגם אם זו מישי שאני חבר שלה טריליון שנה
נשיקה זו נשיקה
לא יעזור
זה הדבר הכי יפה בעולם
וגם כשאני רואה זוג מתנשק
אני מחייך
גם אם זה סתם
אני פשוט אוהב את זה
QUOTE (אשכנזי_כוסון @ 31/03/2005) QUOTE (gilimoran @ 31/03/2005)
ועוד משו, כשאתה מגיע לנשיקה צרפתית והתנשקת הרבה פעמים לדעתי אחר כך, זה נהיה סתם ולא חשוב, ועם אתה שוכב הרבה פעמים זה גם לא חשוב אחר כך,
כי אתה רגיל לזה, אז אולי גם אצלו זה ככה.
חרטוט
אני התנשקתי יותר מאשר את הבאת נשיקה בלחי לאימא
וכל פעם מחדש אני מתרגש כמו ילד קטן
גם אם זו מישי שהכרתי בדיוק 5 דק' קודם לכן במועדון
וגם אם זו מישי שאני מכיר בדיוק 15 דק' באמת או חובה
וגם אם זו מישי שאני אוהב
וגם אם זו מישי שאני חבר שלה טריליון שנה
נשיקה זו נשיקה
לא יעזור
זה הדבר הכי יפה בעולם
וגם כשאני רואה זוג מתנשק
אני מחייך
גם אם זה סתם
אני פשוט אוהב את זה
אמר אלי
חחח
יותר קל לשכוח דברים הם יכולים לנשק מישהי ואחרי שבוע לזרוק....
בנות אחרי שהתנשקו קשה לשכוח את זה ובייחוד מישהי שלא מתנשקת עם כל אחד...
אני עד היום זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי וזה דיי כואב להיזכר באקס שלך
שעדיין יש לך משהו אליך...
נשיקה מחזקת את הרגשות...
אההה וילד בסטייל י'רומנטיקן אהבתי את התשובה שלך...
כנ"ל אשכנזי כוסון
אני מכירה הרבה בנים שאומרים ככה..
ואין מה להגיד להם כ"כ .. רק שיהיה להם טוב.
כשתבוא המישהי שלא תיתן להם מהר את הנשיקה הם ירצו אותה עד מוות, וכשתיהיה בנשיקה הם ירגישו :] אוהוו כמה שירגישו ..
לא אמרתי שזה סתם או משו
רק אמרתי שזה כולה נשיקה,
ככה שיש כאלה שעושים מנשיקה סיפור שבשביל נשיקה צריך להכיר 3 חודשים זה מה שהתכוונתי...