פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי ידיד שלי שאל אותי משהו שמטריד אותי...

ידיד שלי שאל אותי משהו שמטריד אותי

✍️ baby_sister 📅 30/03/2005 21:48 👁️ 443 צפיות 💬 22 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 2
ומישהי שאמרה שנשיקה מחזקת את הרגשות צודקת!
כי אני הכרתי מישו כולה יום ולא הרגשתי אליו משו ואחרי הנשיקה כן הרגשתי
לדעתיי.. את בכלל לא צכה להתווכח איתו על זה.. אם זאת הדיעה שלו שיהיה לו בכיף.. את לא יכולה לשנות לו אותה.. רגשות זה משהו שיש לכל אחד.. אם הוא לא מרגיש כלום בזמן שהוא מתנשק או עושה סקס אז אולי אצלו הרגש לא ברמה כמו אצל רוב האנשים.. אבל כל אחד והרגשות שלו..
אני לדוגמא יתנשק עם מי שבא לי.. אם אני דלוקה עליו רוצה אותו אוהבת אותו.. אבל הנשיקה תהיה חשובה לי באותה מידה.. ותמיד בכל נשיקה אצלי יש איזשהו רגש... ככה אני.. מתרגשת מכל נשיקה.. חיבוקק.. וכו.. אז בקיצורר.. תגידי לו שאצלך זה שונה.. ולמה בנות מייחסות יותר חשיבות!? כי זה שתי מינים שונים.. והאופי גם שונה.. למרות שיש גם מלא בנות שלא מייחסות לזה חשיבות.. ואני מכירה המון כאלה..!!!
אז אי אפשר לעשות פה הכללות.. בקיצור כתבתי ספר כבר.. חיחייח.. מקווה שעזרתי..ביי'ושש...
QUOTE (NONICK @ 31/03/2005) יותר קל לשכוח דברים הם יכולים לנשק מישהי ואחרי שבוע לזרוק....
בנות אחרי שהתנשקו קשה לשכוח את זה ובייחוד מישהי שלא מתנשקת עם כל אחד...
אני עד היום זוכרת את הנשיקה הראשונה שלי וזה דיי כואב להיזכר באקס שלך
שעדיין יש לך משהו אליך...
נשיקה מחזקת את הרגשות...

אההה וילד בסטייל י'רומנטיקן אהבתי את התשובה שלך...
כנ"ל אשכנזי כוסון
חחח מה כבר הוא אמר?
"חחח, אמר אלי"

שיואו איזה רומנטיקן הוא אני בהלם

😊
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גם אני לא הבנתיי מה כבר הוא אמרר.. חחחחח...
שמעי אני הדבר הכי רחוק משרמוטה ואני רגשנית ברמות היתנשקתי אם 3 בנים בחיים שלי ורק אחד מהם היה חבר שלי וגם זה בקושי כי זה היה רק חודש ושבוע והיתנשקנו עוד אפילו לפני שהינו ביחד וזאתי אנשיקה הראשונה שלי ואני זוכרת כול פרט ופרט

השניים האחרים אני זוכרת בברור וכן זה הישפיע עלי למרות שכול מה שידתי עלהם זה את השם וגם זה רק של אחד
אני הירגשתי אם זה מאוד חרא והיה בזה המון למרות שלא היה לי קשר אלהם וחיבוק כן לדעתי הוא הרבה פעמים
הרבה מעבר לנשיקה וכשזה בא ביחד זה מושלם אני מיצתארת על הפלצנות אבל אני רק רוצה שתביני שאצל כול אחד זה שונה ולכול אחד יש חשיבות אחרת לזה אני לא יכולה לדמיין שאני אתנשק אם מישהו בלי שאנחנו מיתחבקים תוך כדי
ובקשר לידיד שלך אני לא רוצה להכליל אבל כניראה הוא בבעיה כי הוא עדיין לא מצא תאהבה שלו הוא עוד לא הירגיעש רגשות הכי קטנים אף פעם
ואם את שואלת אותי אולי הוא הומו ...
קצת קשה לי לדמיין פשוט שזה לא עושה לו כלום

מקווה שעזרתי לך חמודה 😉
QUOTE (baby_sister @ 30/03/2005) אבל הידיד שלי אומר לי שהוא לא מרגיש כלום, ולא רק בנשיקה, אלא גם בסקס וכאלו..
זה כמו להגיד שלום לאנשים לדעתו...
הוא לא מבין מה מיוחד בכך...
אני מתחרפנת ממנו.. אני מנסה להסביר לו אבל הוא עדיין מתווכח איתי ולא מוכן להרפות מכך!
מאמי רק דבר אחד יכול להראות שהידיד שלך לא מרגיש כלום לא בנשיקה ולא בסקס.. וזה שהוא לא היה מאוהב עדיין..

ברגע שהוא יהיה מאוד ויתנשק עם מישהי ויהיה לו הרצון והתחושות והפרפרים הטובים בבטן בגלל הנשיקה הזאת הוא ידבר אחרת.. הוא פתאום יבין מה באמת קורה לו ומה זו המשמעות של נשיקה..

לפי דעתי נשיקה זה דבר יותר אינטימי יותר מיוחד עם המון רגש לא נשיקה עם סתם מישהו כמו שכמה ממכן ציינו פה.. אלא להפך נשיקה עם מישהו שיש לך רגשות כלפיו יותר מזה עם מישהו שאת אוהבת..
זה משהו אחר זה משהו אולי ישמע לכם מופרך מידי אבל זה כמו משהו מושלם כזה!!
ואם זה מתלווה בחיבוק אז בכלל.. ויותר מזה עם זה עם ליטופים ואני לא מתכוונת לחירמונים להפך אני מתכוונת שמשחקים בשיער ומלטפים את הגוף לא בחלקים האינטימיים.. מקווה שהבנתם זה לפי דעתי משהו מושלם!!

ואשכנזי_כוסון אתה ממש צודק ואני מאוד מעריכה בנים כמוך!!

רק כדי שתדעו אני רק עם 2 בנים שבוא נגיד הרגשתי משהו אליהם התנשקתי.. וכל השאר היו ממש אבל ממש סתם!!
ואני לא חושבת שהנשיקות שהיו לי עם הבנים שלא הרגשתי אליהם כלום נחשבות אצלי!! כי זה באמת סתם!! אין להם משמעות!!
כל אחד/ת מתייחס/ת אחרת לדבר הזה שנקרא "נשיקה" יש כאלה שבשבילם זה כלום,
משהו חסר חשיבות,
ויש כאלה שהדבר הזה בשבילם מאוד חשוב,
יש ויש כמו בכל דבר,
בשבילי למשל נשיקה וחיבוק אלה דברים אשר יש להם משמעות רבה,
אני אישית מכירה הרבה בנים אשר יכולים להתנשק, להתחבק ולקיים יחסי מין עם כל אחת,
בלי להרגיש עלייהן כלום
חח אז הוא משהו מיוחד מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך