הספיור הזה מממש ממש מ מש יפה תמשיכי =]
"רן ענה: "נו באמת רק ל- 5 דק'..."
עניתי לו: "טוב נו.."
הלכנו לביקתה ו........................"
ההמשך-->
הלכנו לביקתה ו.. הוא שאל אותי:
רן:"תשמעי רציתי לשאול אותך..."
דנה: "מה רצית לשאול אותי?"
רן: "רוצה להיפגש?"
אני נדהמתי,אני לא מאמינה הילד הכי מקובל וחתיך בכיתה מבקש ממני לצאת איתי???
דנה: "ט-ו-ב...."
רן: "מה קרה?"
דנה: "כלום סתם..."
רן: "אז היום בשעה 15:00 ניפגש בקפה בר"
דנה: "טוב..אז ביי ביי"
רן הלך ואני הייתי המומה!!!
"דדדדדדדננננננננננננהההההההההההה" צעקה לי מיטל.
"איפה היית לעזעזל????" היא שאלה..
עניתי לה :"סתם רן הציע לי ללכת איתי היום בשעה 15:00 לקפה בר"
מיטל :" ממממממממההההההההההה????????????????????????????"
דנה: "כן כן..."
חזרתי הבייתה,ותתכנתי מה ללבוש..
לבשתי:
חולצה סגולה,אם מכנס ג'ינס,ועגילי עיגול גדולות..
הלכתי לקפה בר,ושם חיכה לי רן.
רן:"היי מה קורה?"
דנה: "סבבה..."
רן:"איזה יפה את"
דנה: "תודה גם אתה.."
הזמנו קפה אם 2 עוגיות שוקולד.
ואז הלכנו בסביבות 15:45 הוא לווה אותי הבייתה,ואמר לי "ביי"
גמני אמרתי לו "ביי ביי".
ואז בבוקר קמתי,התכוננתי לביצפר,אכלתי מהר ארוחת בוקר,ורצתי לביצפר...
ואז פיתאום ראיתי את רן אם....
ההמשך בקרוב-תכתבו עוד תגובות!!
עם!??!?!!@%@#$*&%$#! 😮
אם הוא עם מישי אחרתתת אני יתפרץ אליוו
חחח נכנסתי חזק לסיפור חחחחח 😛
תמשיכיי מהררררר פליזזזזזזזזזזזזז😉
אוהבת הכי בעולם מאמיייייייי
מואהההההההההה ענקיתתתתתתת
עם..?
מהמם
תמשיכיי,
אוהבת*-*אולוש*-*
"ואז בבוקר קמתי,התכוננתי לביצפר,אכלתי מהר ארוחת בוקר,ורצתי לביצפר...
ואז פיתאום ראיתי את רן אם...."
המשך-->
ראיתי את רן אם רעות,בהתחלה חשבתי שזה סתם שהם מדברים עד שהוא נישק אותה בפה!!
אני נדהמתי,התחילו לצאת לי דמעות מהעיניים והפס השחוק מתחת לעיניים התחיל לנזול,ורצתי אליי להגיד לו:
דנה: "רןןןןןןןןן אתה הילד הכי גועלי שיש!!!"
רן : "למה?? מה קרה?"
דנה: "מה קרה? מה קרה? אתה שואל מה קרה????"
רן: "כן מה קרה לך מאמי?"
דנה: "אתה לא רק מטומטם,אלה גם בגדן!"
רן: "מה יש לך מאמי?"
דנה: "על תקרא לי מאמי,העיקר אתה מתנשק צרפתי אם רעות. ואיתי אתה הולך לקפה בר ושואל אותי שאלות.
אתה לא מתבייש??"
רן התחיל להסמיק רצחחחחחח ואמר:
"זה הייתה סתם נשיקה בפה מה יש לך?"
דנה: "כן סתם.."
באתי אליי העפתי לו סטירה הכי חזקה שיכולתי והלכתי לכיתה..
הפסקתי לבכות,אבל הייתי עצובה.
כי הוא סתם הזמין אותי לקפה בר כדי לשאול שאלות ואז יאללה ביי ביי הלכתי אם רעות להתנשק צרפתי.
אז הגיע לו הסטירה,אפילו שלא הייתי מאוהבת בו אבל מגיע לו!!
הוא בא לכיתה והתקרב עליי,הוא הגיע לשולחן שלי ואמר:
"אני מצטער,תרצי להיות ידידה שלי לפחות?"
אני עניתי:
"לא..תחלום בחלומות הלילה שלך!!!!!"
הוא נעלב והלך לשולחנו.
אחריי חודשיים..
הייתי שוב שמחה ומספרת הכל למיטלוש המתוקה.
וכשהוא הסתכל עליי צחקתי,כי זה היה מזמן.
והבנתי שהמקובלים הם סתם מפגרים..
והייתי הילדה הכי מאושרת בעולם בגלל שהפתי לו ת'סטירה,והוא הבין שכעסתי.
הסוף!
סיפור יפהה ברמותתתתתתת ..........!!
שימי המשךךך
מוואה ענקיתתת 😛
זה הסוף 😁
בקרוב עוד סיפורון יפה...
ממני איבטוששש
אוף..פליזי תגיבו על הסוף של הסיפור,ואם אהבתם אותו!
לי יש רק 25 תגובות לכולם יש 170.. ומשהו :,(
בטח הסיפור שלי מ-כ-ו-ע-ר
טוב ביי ביי
מה זה הסוףףף......???
זה ממש קצר... חחח...
אבל היה ממש כייף לקרוא אותו בובה.!!
את כותבת יפהה!!!
תמשיכי לכתוב סיפורים =]
מווואאהה שלי!
חחחחחחח אופסס 😁 לא ראיתי ששמת את הסוףף חחח
סיפור יפהההה אבל למה כזה קצרצר?? 😢
תמשיכי אותוו פליזז חחח
מוואה ענקיתתת 😛
בקרוב "הפגישה הראשונה והאחרונה 2"