טוף,המצאתי סיפור מה זה יפה
ואני רוצה שתקראו אותו ותגידו אם הוא יפה ואם להמשיך..
--->
"דנה מתוקה,קומי היום זה היום הראשון בכתה ז' " צעקה אמא.
קמתי עייפה ורציתי לישון,אבל מה לעשות זה היום הראשון לבצפר
אז קמתי והלכתי לארון הבגדים והנעליים,כדי לבחור בגד לבצפר (ביום הראשון צריכים להיות יפים לא?)
אז בחרתי: חולצה ורודה,חצאית אם לב ורוד וקטן בצד,וכפכפי עקב.
הלכתי למטבח כדי לאכול ארוחת בוקר,ואמרתי לאמא "בוקר טוב"
היא אמרה לי: "בוקר טוב גם לך מתוקה,והתלבשת ליום הלימודים הראשון מדהים"
אמרתי "תודה"
ולקחתי ת'תיק והלכתי לביצפר.
בדרך פגשתי את...את...את... מיטל!!
החברה הכי טובה שלי,לא ראיתי אותה בחופש הגדול בכלל כי היא הייתה בחו''ל
"דנהההההההההההההההההה" היא צעקה "מיטלללללל" צעקתי לה בחזרה
ושאלתי אותה "איך היה בחו''ל?" היא ענתה "סבבה היה כיף"
ואז הלכנו לביצפר,והלכנו לכיתה שלנו,ישבנו זו ליד זו
ומאחורינו ישב...........
המשך בקרוב..
טוב אף אחד לא כותב תגובה אז בטח הסיפור מכוער ולא מעניין,אז אני לא ממשיכה
לכתוב אותו..
ביי ביי 😢
סיפוררררר מהמםםםםם תמשיכייייייי!!!!!!
סיפור מהמם תמשיכי... נראה הולך להיות מעניין?
אני אל רוצה להמשיך ת'סיפור,אפילו שאמרתם שהוא יפה
לדעתי הוא מ-כ-ו-ע-ר !!
אז סורי,אני אכתבו סיפור אחר ואפרסם פה..
ישב....?
בובה אל תדברי שטויות זה נשמע סיפור ממש יפה
אז בקשה תמשיכייי
אוהבת*-*אולוש*-*
מותקק הסיםור הממם תמשיכיי
למה את מפסיקה אותו....??? 😢
הוא ניראה סיפור יפההההה
שימי המשךך בובה
מוואה ענקיתתת 😛
בגלל שהגבתם ואמרתם שהוא סיפור יפה,אז אני ממשיכה..
בקרוב המשך.. 😉
חחחחחחח יששששש .... לפחות הצלחנו לשכנע אותה .. תני המשך בהקדם האפשרי.
"ואז הלכנו לביצפר,והלכנו לכיתה שלנו,ישבנו זו ליד זו
ומאחורינו ישב..........."
ההמשך:ומאחורינו ישב רן הילד הכי חתיך ומקובל בכיתה.
והוא התחיל לשאול אותי שאלות:
רן: "אז דנה ממצב?"
דנה: "בסדר ואיתך?"
רן: "ס2222ה,איך הייתה החופשה?"
דנה: "כיפית.."
רן:"טוב יאללה המורה רינת באה,נדבר בהפסקה.."
דנה: "טוב... ביי"
אני אמרתי למיטל "איזה מוזר זה,פתאום רן שם לב אליי ומתחיל לשאול אותי שאלות.
וגם רוצה לדבר איתי בהפסקה"
מיטל הייתה בהלם ואמרה: "מההה?? כיף לך מאמי"
שאלתי אותה :"למה???"
מיטל: "סתם כי הוא ילד חמוד,נחמד,חתיך,מקובל"
מיטל התחילה לחפור לי על איך שהוא חמוד ובלה בלה..
אמרתי לה: "טוב סבבה חפיף יאללה רינת באה ביי ביי"
עבר שיעור חשבון ועברנו לשיעור תנ''ך..שיעור תנ''ך נגמר והינה הגיעה הפסקת אוכל!!
רן פונה אליי ושואל: "אז איך היה השיעור??"
דנה: "משעמם,למה אתה שואל אותי שאלות??"
הוא הסמיק טיפה ואמר: "סתם מעניין אותי"
עניתי לו : "טובבבבבבבב איך שבה לך.."
ואז הוא ביקש ממני שאני אלך איתי לבקתה (בית כזה קטן שיושבים שם..)"
אמרתי לו: "סורי אני לא יכולה כי אני משחקת אם מיטל גומי"
רן ענה: "נו באמת רק ל- 5 דק'..."
עניתי לו: "טוב נו.."
הלכנו לביקתה ו........................
המשך יבוא... 😉