מאמינה מאמינה ולא מפסיקה להאמין
קרה לי לא פעם ולא פעמיים ואחרי שפגשתי תבנאדם האהבה רק גדלה!!
כמו שרובכם אומרים אפשר להכיר את האופי של הבנאדם באייסי וזה נכון רצחחחחח
את מתאהבת באופי שלו ולא ביופי..גם אם הוא נגיד שולח תמונה הוא משתנה והתמונה אולי לא הכי ברורה ודברים כאלה..ככה שהכי יוצא שאת מתאהבת באופי.
אבל אני לא ממאמינה שיכול לצאת מיזה משהו גדול...טוב אבל זה תלוי בשני הזוגות.