הדעות שלכם/ן מאוד חשובות לי,
אז ב' תצביעו בסקר
לדעתי אפשר לפתח רגשות אבל ממש להתאהב לא נראה לי
אי אפשר לדעתי אתה יכול לחבב אבל לא אלהוב להיות דלו לקנאות כשהוא או היא מספרת שמישהו אתחיל איתו/ה אבל ככה אם תימצא מישהו חדש תשכח לא היה ממש אכפת כי הוא היא רחוקים וקצת קשה
שמישהי מדברת איתי באיי סי לדוגמא זה יותר קל להכיר כי ככה יותר פתוחים, ופחות ביישנים..
וככה אפשר הכיר את הצד הכי טוב של הבןון אדם.. ולפעמים תצד הכי אפל..
אבל אני מאמין שמקשר ביי סי יכול להיתפתח משו גדול!!!!!!!
כי אהבה נמצאת בכל דרך ובכל מקום!
גם אני מאמינה.
זה כאילו שאתה מתאהב באופי של הבן-אדם.
גם אני מאמינה!!
וקרהה ליי... חיחי..
אפשר להתאהב באופי בקלות... 😊
חח אפשר.. אבל למה מתאהבים?
כי באיסיי.. זה זה זיבול שכל.. כל אחד מראה ת'טוב שבו.. וגם עם אין ת'טוב...
באיסי זה נראה כאילו הוא מושלם.. והוא היחיד.. ורואים ת'צד הטוב שבו..
והאופי.. אופי זה הדבר האחרון..!! כי אופי ואני יכולה להתערב איתכם על מה שאתם רוצים..
זה לא האופי שלה\ו..
אי אפשר להכיר ת'בנאדם דרך המחשב.. כי זה נראה יותר מדיי טוב.. 😉
אבל אנשים!! אהבה וירטואלית או לא.. בהצלחה לכם 😊
(דעתי האישית,ואני קצת סוטרת את עצמי אבל.. אני אישית לא מאמינה.. כי זה יותר מדיי טוב..
אבל.. גם לי הייתה אהבה וירטואלית.. אז ככה.. שחיים שלכם!! אהבות שלכם!! מאחלת לכם ב=ה=צ=ל=ח=ה 😊 )
MoR
לדעתי זה אפשרי ועוד איך אפשרי
כי באהבה כזאת מתאהבים במי שהוא ולא באיך שהוא
כלומר באופי שלו ולא ביופי שלו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחתי לשמוע את דעתכם/ן בנושא,
ת' לכולכם/ן על התגובות ועל ההצבעות בסקר,
להפתעתי למרות שלא ממש האמנתי שיש כזה דבר אהבה וירטואלית אבל אני בעצמי בימים אלה מאוהבת במישהו אהבה וירטואלית,
מאוהבת או לא לא יודעת,
אבל הוא נתקע לי בראש בזמן האחרון,
ורק אליו אני חושבת,
יהיה טוב,
ת' עוד פעם,
אוהבת את כולכם/ן,
מוווווווואהההההההההה
שלכם/ן...
הודיה לוי 😉
אפשר יפה מאוד להכיר את הצד הלא טוב של הבנאדם
וחוץ מזה בהנחה שאהבה וירטואלית לא נשארת יותר מידי זמן וירטואלית מכירים את כל הבנאדם ואז מתאהבים
לא לפני לדעתי
זה לא קשור רק ליופי זה פשוט אחרת כשרואים אחד את השני ואיך מתנהגים
יש הרבה בצורה החיצונית שלנו חוץ מהיופי
ראיתי תמונה שלו,
ויש לו אופי מדהים
כשזה עובר לך על הבשר כמה פעמים את מאמינה בזה..
בדוק בדוק בדוק עליי..!!
עכשיו אני מאוהבת וירטואלית.. גרררר.. מעצבן!! 😊
אני מאמינה.. בן-דוד של אמא שלי התכתב עם מישהו באינטרנט הם התאהבו נפגשו התאהבו עוד יותר וברוך השם היום היא בהריון! 😊 ..