זה בטח פליפה!!!
שימי מאמי המשך דחוף..אוהבת חן.
מי זה?!?!?...תמשיכי בבקשה ת'סיפור היפיפה שלך!!..אני מאוד אוהבת אותו...את מאוד מאוד מאוד מוכשרת!!!.. 😁
הייייייייייייייי להתעוררררררר שימי המשך
ילה בועיייייייייייייייייייי
-ת-א-ו-מ-א-מ-ו-ש-!!! 😂
בובתילי איזה סיפור מהמם אמאלהההה חיחי מבוסס על סיפור אמיתי? 😉
כפרוני עליך ירשת את הכישרון בכתיבה מאחותך (אני) חח הלא מבינים שאת יותר גדולה 😂
קיצור יפה שליייי חייב המשך חייב!!!!
יאלה חברה זרקו רספקט=נטלי ברון=ה-דבר=כל השאר=עבר 😊
צ'או לינדה מיה
הגר דריי הנסיכה 😊 =תאומאמוש (:
המשךךךךךךךךךךךךך????????.........
😢
מה עם המשך?
אל תנטשי אותנו [=
אוהבת,חן.
תודה לכולם על התגובותת חח מצטערת שנטשתי ככה פשוט היה לי טיול שנתי ומלא דברים.. החיים קשים 😢
אם מישהי רוצה להמשיך תסיפור אז בקשההה בכיף..
מואאההה
חח למה אפחד לא ממשיך תסיפור?
כי אנחנו רוצות שאת תמשיכי!😢