בטח היתנשקו!!!!
תמשיכי סיפור מושלם1!!
דפקתי בדלת ולא ענו לי.. פתחתי את הידית וראיתי אותם.............
בתנוחה כזאת שלא משאירה מקום לדמיון!! הוא שוכבת במיטה עם בגדים והוא עליה!! "אהה סליחה אני מפריעה לכם?" "מה את עושה פה??" "כן.. באמת מה את עושה פה? את לא רואה שאת מפריעה?"
חח בטח להמשיך!!
סיפור מושלם!!!!
אוהבת המונים 😍
תמשיכי מאמי! נראה סוףףףףף
יפה שלייייייי סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
חעחע מתה עליך פוצץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ בובה שקסית שלייייי יאללה נדבר כבר בועייייייי חיחיח
הוא הסתכל עליי במבט עמוק והתקרב אליי.. כבר היינו ממש צמודים ואיכשהו הגענו למצב שאנחנו עומדים ומתחבקים.. ואז........
זה קרה! התנשקתי עם הילד הכי יפה בעולםםםםםםםםם!! התנשקנו איזה 5 דקות בלי הפסקה זה היה פשוט מושלםםם אף אחד לא נישק אותי כמוהו... אחרי הנשיקה לא היה מה להגיד.. אז המשכנו כרגיל שיחקנו מריו במחשב רבנו מכות ועלינו לישון ביחד במיטה וחצי של אח של חן.
"יעלללל יעלוש קומייי את תאחרי לבצפר" "מההה? מה ב..צפ..ר?" בקושי הצלחתי לדבר מרוב עייפות "חח סתםם זאת חןןן יאללה כמה זמן את יושנת היום יום שבתת" "איפה פליפה?" "הלך מזמןןן הוא השאיר לך מכתבב הוא על השידה קחי אותוו אחרי זה יאללה תתלבשי תאכלי ונצא להסתובב קצת".. "טובו'ש" לקחתי תמכתב שמתי אותו בכיס צחצחתי שיניים שטפתי פנים התלבשתי אכלתי ואז יצאנו להסתובב..
פתאום הרגשתי סחרחורתת כזאת ועייפות כבדה נפלה עליי.. אמרתי לחן שאני מוותרת על הסיבוב ואני הולכת הביתה להשלים שעות שינה
חזרתי הבית ועוד לפני שהספקתי להיכנס "יעלללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איפה הייתתתתת??" "אה אמא ישנתי אצל חן" "איזה חן??" "מה איזה חן נו זאתי שהיתה חברה שלי השלמתי איתה.." "אה יופי אני שמחה אבל למה לא הודעת?" "כי את היית מתעצבנת על זה שהערתי אותךך וידעתי שתסכימי גם ככה" "טוב נו שלא יקרה יותר!" "טוב אימו'ש יפה שלי" "חח חנפנית יאללה לכי לישון את ניראת עייפה" "חח טוב.." עליתי לחדר שמתי פיג'מה ופתאום העייפות עברה לי.. תמיד זה ככה! ישבתי במחשב וראיתי הודעות.. לא משהו מיוחד מה קורה ועוד..
חיפשתי את פליפה בחיפוש והוספתי אותו.. חיכתי שיאשר אותי. פתאום הפלאפון צילצל.. "אוף מי זה כבר יכול להיות" עניתי.. "הלו?" "אהה מה קורה יעל?" "פסדר שורדת..מי זה?" "שירן חחח את לא מזהה אותי יא זונע?" "יאאא שירנוש לאן נעלמת לייי כחבונה קטנה?" "אני.. חח אני באילת איזה כיף ליי" "מהההה ממתי את כבר שם? ולמה לא הודעת לי קודם?" "כי רק היום נסעתי עם דודים שלי ואיך שהגעתי את הראשונה שהתקשרתי אליה מואה" "אהה חיחי אז טובוש תהני יפה שלייייי תקני לי משו יפה" "חחח ברורררר מושלמת יאללה הלכתי לבריכה קצת להשתזף בועיי" "בועיי מותק לאב יו" אחרי השיחה עם שירן הרגשתי חזקה מתמיד, פתאום היה לי חשק לצאת.. החלטתי להתקשר לקארין
0552687913 "הלו?" "הלו קארין.. מה קורה בובה מה עושה?" "יעלושששששש בובה מושלמת שליי אני פה אצל אבי ואת?" "אה אני בבית משתעממת כמה דברים יש לי לספר לךךך" "חחח בואי לפה וספרי" "חח טוב אני בדרך בועיי" "בייוש" פתחתי ת'ארון הוצאתי גופיה שחורה, ג'ינס בהיר של לי קופר, נעלי בובה צהובות, חגורה צהובה.. זה היה מזה פ33ה ביחד.. התלבשתי, שמתי צללית צהובה בכל העין ומסקרה שעושה ריסים עגולות רצחח, סומק ורוד שמתאים לשיזוף שלי, בושם (אסור לצאת בלי בושם מהבית!!) החלפתי את העגיל באף לפרח קטן צהוב ויצאתי.. כמה בנים שאני לא מכירה שרקו לי והשאר שמכירים אותי החמיאו לי על ההופעה.. הייתי כל כך מאושרת וכנראה הפגנתי את זה כלפיי כולם.
נזכרתי בנשיקה שלי ושל פליפה כבר חשבתי שזה היה חלום.. מעניין למה הוא לא יתקשר אליי.. מעניין מה הוא עושה עכשיו אוףף אני מתגעגעת אליו.. הגעתי לאבי אמרתי לו ולקארין שלום וישבתי איתם "חח יא שמניםם מה עשיתם עד עכשיו?" "אממ יעל יש לנו משו לספר לך" "מה? ספרו נו" "אנחנו חברים 😊 " "יאאאאאאאאאאאא איזה כיףףףףף שעוווים שליייי מואה מזל טוב" "חח תודה ימתוקהההה" התחבקנו שלושתינו "אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד!" חח איזה מושפעים אנחנו.. "ואיי יעל את ניראת טוב מתמיד!" "חח נכון? כולם אמרו לי" "יאא בואי בואי ספרי לי מה היה עם אהובך החדש" "חח טוף" הלכנו לגינה ישבנו בשמש וסיפרתי לה הכל.. היא היתה המומה בקשר לחן במיוחד!! היה צחוקיםם איתה ועם אבי, הצטלמנו מלא תמונותת שרנו השתוללנו וחזרתי הביתה.. פתחתי תאיסיקיו וראיתי הודעה מפליפה, הלב שלי פעם בחוזקה וכולי רעדתי, פתחתי תהודעה:
"פליפה אהובי: יעל.. קראת תמכתב?"
ואז נזכרתי שהמכתב שפליפה רשם לי נישאר אצלי בכיס..
פתחתי אותו ולא האמנתי למה שרשום בו............
רוצים המשכון? תגידו יסס חח אבל תגיבו לפחות שיהיה יותר מ-3 תגובות כי מזה שווה לספר את זה למישהו אחד ? :-/
לאב יו בועייייי
מה היה כתוב?
סיפור מהמםםם
תמשיכיי דחוףףף
אוהבת*-*אולוש*-*
תמשיכייייייייייייי בובי
😉
ואז נזכרתי שהמכתב שפליפה רשם לי נישאר אצלי בכיס..
פתחתי אותו ולא האמנתי למה שרשום בו............
"שמעי יעל שכחי ממה שקרה בבית של חן.. אני לא רוצה שתיפגעי ואני רוצה שנישאר ידידים ביי"
לאאאאאאאאאאא אלוהים למה הנסיך שלי לא אוהב אותיייי למההה?? כל כך נפגעתי..
נכנסתי אליו להודעה ורשמתי לו: "מההה? איך יכולת לעשות לי דבר כזה אותי אף פעם לא מנצלים הבנת??"
באתי לשלוח ומייד התחרטתי! הרי אם אני יראה לו שנפגעתי ככה הוא יחוש רצחח.. מחקתי ורשמתי מהתחלה:
מא!ה2ת 2[ס*ך: "אה סבבה מאמי חח תאמת גם בשבילי זה היה סטוץ ולא יותר.."
פליפה: "אה חח יופי סבבה רצח כפרה עליך.. יאללה זזתי לאכול ביי"
מא!ה2ת 2[ס*ך: "בייושש 😘 "
ירדו לי דמעות מהעיניים.. חשבתי לעצמי אולי אני יוכל להשתמש בשלומי כדי שהוא יקנא!!
מא!ה2ת 2[ס*ך: שלומי כפרה??
שלומי: אה?
מא!ה2ת 2[ס*ך: מה קורהה מאמיי שלי?
שלומי: הכל טוב מה איתך נשמה?
מא!ה2ת 2[ס*ך: התגעגעתי רצח בובייי 😘
שלומי: גם אני נשמה. בא לך להיפגש?
חחחח ידעתי שהוא יחזור אליי כמו כלב.. טוב נו אחרי מה שהוא עשה הוא הבין מה הוא הפסיד!! כבר לא הרגשתי אליו כלום וגם רציתי להחזיר לו על הכול אז..:
מא!ה2ת 2[ס*ך: בטחחחחח ואני צריכה לדבר איתךך בוא אליי עוד רבע שעה טוב?
שלומי: טובב 😊 ביי
מא!ה2ת 2[ס*ך: בעייי
בנתיים שינתי קצת את הפרטים של האיסיקיו ושמעתי שירים.. עוד לא עברו 10 דקות וכבר דפיקות בדלת, הלכתי לבדוק מי זה וזה היה שלומי, פתחתי את הדלת אמרנו שלום ועלינו לחדר שלי..
בדיוק כשנכנסנו התנגן לו שיר ברקע "לילות קסומים יהיו לנו ולא נחלוק אותם עם אף אחד אף אחדדד" של שראל
זה היה השיר שלנו כי בשיר הזה היתה הנשיקה הראשונה שלנו
פתאום הכל חזר לי ורץ לי בזיכרון כמו סרט ונזכרתי בכל מה שעברנו ביחד
זלגה לי דמעה וכנראה ששלומי קלט אותה..
"יעלוש מה קרה יפה שלי..?" ניגב לי את הדמעה
"לא כלום מאמי.. פשוט נזכרתי במשהו..אני... פשוט.. לא כלום"
"תגידי לי מה עובר עליך אני רוצה לדעת"
"שלומי רק שתדע.. אתה היית האהבה הראשונה שלי ואני נורא נפגעתי ממך"
"אני מצטער על כל מה שהיה יפה שלי! תני לי הזדמנות אני מבטיח לך שזה לא יקרה יותר!"
פתאום כבר לא רציתי להתנקם.. הרגשתי שאני דלוקה עליוו ומצד שניי מה שהרגשתי לפליפה, הייתי כל כך מבולבלת!
"תיראה אני.. אין לי דאך להגיד לך את זה אניייי.."
"סתמי יא שמנה" הוא התקרב אליי ונישק אותי נשיקה קטנה בפה.. הוא התחיל עם הצרפתית ונשך אותי נשיכה קטנה כמו שהיה עושה לי כשהיינו חברים.. זרמתי אותו.. לא יכולתי לסרב ליופי הזה ולרגשות שהיו בי.
"למה זה..?" "מה למה זה?" "למה נישקת אותי שלומי?" "אני אוהב אותך" "אבל אני.. אני.." "את מה?" "אני אוהבת מישהו אחר!" "ראיתי את העצב עולה על הפנים שלו.. "אה.. מצטער" "לא אל תצטעררר אני גם מרגישה אליך משהו!!" "את מי את אוהבת?" "את החדש.. פליפה" "ידעתיייי אין זה היה שקוףףף" "חח כן אה..." "כן....טוב אני הולך ביי" סיבבתי אותו ונתתי לו צרפתיתתת ששיתקה אותו.. הוא היה המום לכמה שניותת ואז הוא זרם איתי
הכל היה טוב ויפה עד ש..........
עד ש.....????????..... 😮
כפרה אני אוהבת ת'סיפור ש'ך..תמשיכי אותו פליזזזיי!!!
אני ימשיך יפות שליי אבל אני צריכה שיגיבו עוד לדעת אם בכלל קוראים תסיפור.. 😢
סיפור סוףףף מהמםםם
תמשיכיי!!!!
עד ש.........??
סיפור מושלם ברמוותת
המשךךךךךךךך