אוקיי הנה עוד שיר שכתבתי בבקשה תגיבו.....
פעם הייתה ילדה
שהכל היה לה
היא חיכתה רק לאהבה
יום אחד הנסיך שלה הגיע
טותו נסיך שאת ליבה שבר
מאותו יום הכל השתנה
לילדה היה הכל
חוץ מממה שהיא באמת רצתה
חוץ מאהבה, אהבה שלה היא כל כך
זקוקה
הוא היה מביט בעינייה
היא הייתה שבורה ועצובה
האם ראה את הכאה שבענייה??
היא הלכה נשברה
אינה רוצה יותר באהבה
כי עכשיו היא פגועה
הוא לא מבין כמה לו היא זקוקה
אותה ילדה רק לאהבה שלו חיכתה
אך אינו אוהב האם זאת האמת???
הילדה עצובה ושבורה
נשבעה שאהבה בה
לא תפגע עוד לעולם
ככה היא הלכה שהתקווה כבר נגמרה
הוא שבור מבפנים
אך לא יכול לעשות דבר
רואה איך היא הולכת
רוצה לצעוק אך אינו מסוגל
האהבה רק פגעה באותה ילדה מסכנה
אינה רוצה לאהוב שוב לעולם
והוא, הוא עכשיו לבד מחכה רק לשובה
של אותה ילדה
יאאאא שנינו'ש איזה יפהההה בובההה
יוו ממש ממש יפה אהבתי רצחחח
יש לך טונות של כישרון מאמי תשמיכי לכתוב מאמו'ש
QUOTE (המתוקה_שלך @ 26/03/2005) יאאאא שנינו'ש איזה יפהההה בובההה
יוו ממש ממש יפה אהבתי רצחחח
יש לך טונות של כישרון מאמי תשמיכי לכתוב מאמו'ש
תודה
לאב יו בובה
אמאא איזה עצובב זה משדר כל כך הרבה כאבב
אני מקווה שזה לא מדבר עלייך
אבל אם כן אז תהיי חזקה ואל תאבדי תקווה
הכל יסתדר בובה
ותמשיכי לכתוב כי יש לך כישרון
יצא מדהיםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תודה מאמי.....
חלק מדבר עליי וחלק לא...
שתהיי בטוחה שהחלק הזה של הוא אוהב אותי ולא אומר לא נכון
אני חושבת שזה פשוט מה שאני מקווה
ובערך כל השאר נכון....
ושוב
תודה בובה
שנינוש מצ'וגעת שליייי
איזה מהמם זההה
וגם עצוב באותו הזמןן
יש לך פול כישרון
אוהבת*-*אולוש*-*
תודה
משוגעת מספר 1חחחח...
איזה שיר מושלםםםםםם,
אין עלייך ועל הכישרון שלך יפתי!!,
תמשיכי לכתוב לנו תמיד,
לאב יו מווווווואהההה
אין בעד מה נישמתי 😉 ,
לאב יו 2!!! 😁
וואוווווווו שני כל שיר שאת כותבת יותר יפה מהשני..... מתי תביני כבר שאת צריכה להוציא ספר של שירים רק על.........!!!! יש לך את זה באמת תנצלי את זה עד הסוףףףףףףףףףף בשביל מה את יושבת ומשקיעה כל כך הרבה זמן?????? 😠 באמת מאמי אין דבר שיותר ישמח אותי חוץ מלקרוא ספר שאת כתבתתתת
חולה עלייך ואין כמוך בעולם הזה מווווווואהההההההה יפיתו'שששששששש 😁
QUOTE (3BOOM @ 26/03/2005) וואוווווווו שני כל שיר שאת כותבת יותר יפה מהשני..... מתי תביני כבר שאת צריכה להוציא ספר של שירים רק על.........!!!! יש לך את זה באמת תנצלי את זה עד הסוףףףףףףףףףף בשביל מה את יושבת ומשקיעה כל כך הרבה זמן?????? 😠 באמת מאמי אין דבר שיותר ישמח אותי חוץ מלקרוא ספר שאת כתבתתתת
חולה עלייך ואין כמוך בעולם הזה מווווווואהההההההה יפיתו'שששששששש 😁
חחחח.. גם אני מתה עלייך מאמי
ואני לא יוציא ספר את סתם מגזימה....
מואאה ענקיתתתת
מאמי קודם כל אין בעד מה
תהיי חזקה ותלחמי על האהבה שלך
אסור לך להתייאש בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*