QUOTE (נאפי @ 26/03/2005) מאמי קודם כל אין בעד מה
תהיי חזקה ותלחמי על האהבה שלך
אסור לך להתייאש בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין לי על מה להילחם הוא לא אוהב אותי...
אז מה!! אז את ככה מתייאשת ומורידה את הראש?!
מה קרה לך תרימי אותו ותחייכי הכי יסתדר בובה
כמה שקשה לך וכואב זה בסדר אני מבינה אותך
אבל אוסר לך לוותר
תתקרבי אליו לא יודעת מה תעשי אבל תלחמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הלוואי והייתי יכולה
ותאמת כן כבר התייאשתי
אסור לך מאמי כשאת מוותרת
את רק מכאיבה לעצמך יותר
את רק סובלת בינתיים
בובה אני בטוחה שאם באמת תרצי יש לך
את הכוח והרצון להלחם!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אין על מה להילחם כי הוא לא אוהב אותי
מה אני לא יכולה להכריח אותו לאהוב
ברור שאת לא יכולה להכריח אותו
אבל את יכולה לנסות לגרום לו להתאהב בך!
יש על מה להלחם מאמי!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני כבר נשברתי
ותאמת נמאס לי להיפגעעע
היא מכניסה את עצמה לדיכאונות כי הוא אוהב אותה מאוד וכולם אומרים לה את זה אבל בגלל שהוא מקובל אז הוא חש ת'צמו מעל כולם אבל הוא טועה ו-ב-ג-ד-ו-ל וגם היא קצת סתומה כי יש מיליוןןןןןןן בנים שרוצים אותה והיא לא........ למרות שגם הוא אוהב אותה אבל הוא מפסיד בעיה שלו שני את לא יכולה כל החיים לבכות בגללו את לא חושבת????????
אני יודעת שזה קשה לך אבל אם הוא מפחד זאת בעיה שלו לא שלך...מאמו'ש....
כבר נמאס לי לראות אותך סובלת בגללו יום אחד אני י-ה-ר-ו-ג אותו!!!! 😠
QUOTE (3BOOM @ 26/03/2005) היא מכניסה את עצמה לדיכאונות כי הוא אוהב אותה מאוד וכולם אומרים לה את זה אבל בגלל שהוא מקובל אז הוא חש ת'צמו מעל כולם אבל הוא טועה ו-ב-ג-ד-ו-ל וגם היא קצת סתומה כי יש מיליוןןןןןןן בנים שרוצים אותה והיא לא........ למרות שגם הוא אוהב אותה אבל הוא מפסיד בעיה שלו שני את לא יכולה כל החיים לבכות בגללו את לא חושבת????????
אני יודעת שזה קשה לך אבל אם הוא מפחד זאת בעיה שלו לא שלך...מאמו'ש....
כבר נמאס לי לראות אותך סובלת בגללו יום אחד אני י-ה-ר-ו-ג אותו!!!! 😠
חחח...
יפיתוש איך אני אוהבת את הדימיונות שלך
זה לא נכון הוא לא אוהב אותי........
וגם לי נמאס כל היום לבכות בגללו אבךל מה אני יעשה זה לא שאני שולטת בזה
וכשאת ככה מוותרת ומתייאשת לא יותר כואב לך?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כואב לעי אבל מה אני כבר יכולה לעשות
לא לוותר מאמי את לא צריכה להכריח אותו
לאהוב אותך כי זה לא אפשרי
אבל את יכולה יותר להתקרב אליו
יותר לדבר איתו וכל זה!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
זה לא דימיון אל תעשי ממני משוגעת (אני לא חולמת על זה ואח"כ אומרת לך חחחחח.... הבנת?) מה את לא זוכרת ביום שני??? שהוא בא כזה לתמר ואני לא יגיד בשביל מה ואז הוא אמר לך:"שני תזוזי בבקשה" זה כזה ברור עובדה שהוא אףףףף פעם לא פוגע בך ולא כלום מה את לא רואה??? את לא רואה שהוא חולה על התחת שלך?????? 😮 😮 😮 😮 😮 😮 ?????
יפית שתהיי בריאה זה לא אומר כלוםםם
ומה לא ראית שאחר כך הוא התעצבן וזרק עליי משהו???
אותו דברררררררררר
ונאפי
תודה אבל אני לא חושבת שאני מסוגלת
שהוא יפגע ביי
למה שהוא יפגע בך?! את מתקרבת אליו בסך הכל
את לא מכריחה אותו לעשות לך משהו!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*