אגב אם בא לך להמישך לדבר הינה----->>>
233240224 😛
חחח.. תודה מאמי
ובאמת חשוב לי התגובות
אני בטוחה שהשירים שלך גם יפים..
ובטח שבה לי להמשיך לדבר אחר כך אני ישלח לך בקשה לאישור כי עכשיו אני לא מחוברת
תודה שוב מאמי.
QUOTE (המתוקה_שלך @ 26/03/2005) חיחי אני הגבתי.. אגיב שוב עם בא לך..
השיר לא יפה הוא מ=ה=מ=ם בובה! 😊
טנקס בובה
חופשי נשמה אני ישמח לשמור איתך על קשר!!!
חוץ מזה אל תחכי יותר מידי לתגובות כי גם אם אנשים לא מגיבים זה לא משנה כל עוד את חושבת שהשיר יפה! 😛
+++דודוש חיים שלי אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך+++
QUOTE (מעיינוש16 @ 26/03/2005) חופשי נשמה אני ישמח לשמור איתך על קשר!!!
חוץ מזה אל תחכי יותר מידי לתגובות כי גם אם אנשים לא מגיבים זה לא משנה כל עוד את חושבת שהשיר יפה! 😛
+++דודוש חיים שלי אני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךך+++
תודה בובה
אין בעד מה מותק 😉
אנשיםםםםם תגיבוווווווווו
QUOTE (המתוקה_שלך @ 26/03/2005) אין בעד מה מותק 😉
אנשיםםםםם תגיבוווווווווו
חחחח...
איזה מתוקההה
נוו אז למה את חושבת הכינוי שלי??!!
חחחחחחח סתם סתם מאמי בצחוקקק
QUOTE (המתוקה_שלך @ 26/03/2005) נוו אז למה את חושבת הכינוי שלי??!!
חחחחחחח סתם סתם מאמי בצחוקקק
אני בטוחה דבגלל זה הכינוי שלך חח....
ובבקשה בובה
גם עלייך
לאב יוו בובה
ובאמת תודה על הפירגון
חיחי אין על מה יפה שלי חולה עלייך מואההה
QUOTE (המתוקה_שלך @ 26/03/2005) חיחי אין על מה יפה שלי חולה עלייך מואההה
גם אני עלייך
מואההה ענקית
חיחי מאמי בא לך לדבר באייסי? אשמח להכירך יותר לעומק 😉
חחחחחחח בנות עם ראש כחול (אולה למשל) לא לזה אני מתכוונת...
חחחח סתם סתם מתוקות חולה עלייכן מואהההה
בובע עם בא לך האייסי שלי 304973892 כנסי נדבר קצת.. 😊