תגובות לה לה לה...
לא כל כך קשה להגיבב
טוב אני רואה שאין תגובות בכל זאת תודה למי שהגיב
בקשה...
חח סתם
אוהבת המוןןן*-*אולוש*-*
חח שוב בקשה...
סתם סתם..
אוהבת *-*אולוש*-*
חחחחחחחחח...
ובפעם השלישית תודה
חחח טוב נגמור עם זהה
אין על מה....
אוהבת המוןן*-*אולוש*-*
חחח....
טוב מה את רוצה נראה לי שאת היחידה שהגבת חחחח
את ואולי עוד 1 או שנים
אז אני מודה לכן
שהגבתן
חחח מאמי מה את רוצה שנגיב?
חיחי אני הגבתי.. אגיב שוב עם בא לך..
השיר לא יפה הוא מ=ה=מ=ם בובה! 😊
אני רואה שמזה חשוב לך התגובות אז הינה
ה
ש
י
ר
פ
ש
ו
ט
מ
ה
מ
ם
גם אני כותבת שירים אבל שלי לא יוצאים כזה יפה בובעעעעעעע
בכל אופן תמשיכי לכתוב
אוהבתותך -מעיינו'ש 😁