הנה עוד שיר ששכתבתי בבקשה תגיבו
חלומות מתגשמים אם עליהם נלחמים זה מה שאמרו לי אותם אנשים
אך זה רק 1 מעוד אלף סיפורים
חלומות אומנם יפים אך הם לא מיצאותיים
החלום לי שלי זה אתה
להיות איתך
לאהוב אותך
לחבק אותך
ושככה זה ישאר לעולמים
אך אין על מה להילחם כי אותי אתה לא אוהב
כבר נשברתי
נפגעתי
ובכיתי
איני יכולה עוד הלב שלי כבר כואב
אז אם כל הכאב שבליבי אני יודעת
שהחלום הזה לא התגשם ולנצח אותי יאכזב
אני חושבת שהגיע זמן להמשיך ובלעדייך
בלי התקווה
בלי האשליה
רק אני ואהבה , אהבה הגדולה שאני מרגישה אהבה ראשונה
אהבה כואבת אהבה שאותי רק שוברת
אז בפעם האחרונה אני רוצה שתדע
שאהבתי היא באמת גדולה ובכל יום יותר ויותר
כל מילה שאמרתי אלייה התכוונתי
בשום דבר לא שיקרתי
אומנם נשברתי
אך לא הפסקתי
לאהוב אותך
איני מצליחה ואני באמת רוצה
עכשיו אני ממשיכה אך תזכור שנשארה בי עוד אהבה
שגם היא ממרחק היא עדיין גדולה
אז תהייה מאושר ילד
והלוואי שפעם תבין כמה אותך אני אוהבת
ומכל הלב לך מאחלת מישהי שאותך תואהב ולך תדאג
ובעיקר שתעשה אותך מאושר
כל הזכויות שמורות לשני!!!!!!!





