כמו ששמתם לב כבר מעל 45 גולשים מגיעים למפגש הפורום שאירגנו בחופש הגדול ,
אנחנו מעריכים שיש עוד גולשים שרוצים להגיע אך עדיין לא יצרו קשר או חיכו שיהיה מספיק גולשים .
המפגש יהיה בערך בתחילת חופש פסח
בסביבות הצהריים (2-3)
בערך במקום מרכזי בת"א שקל להגיע אליו (לפרטים עליי לפרטי)
בכל אופן אשכול זה נפתח במיוחד עבורם
מי שנרשם כבר נא לא להגיב כאן לשם הסדר הטוב .
תודה , אחראית הפגישה gilimoran 😊
פליז בעזריאלייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
כן באמת הכי טוב בגג של עזריאלי..
מי שרוצה שיכנס לאיסיקיו שלי:
331-489-431
אלה שהגיבו כאן וכתובים כבר ברשימה הקודמת האם לא קבלתם הודעה לגבי המיקום ?
אני ישמח לדעת מתי הפגישה...
QUOTE (Danuna @ 29/03/2005) אני ישמח לדעת מתי הפגישה...
גם אני!
אני וליטל באות בטוח..!! =]
רק תודיעו פררטיים מדוייקים.
גם ממש חדשים יכולים לבא? מה בידיוק נעשה? איזה שעות זה יהיה כמה כסף להביא וזה..?
לדעתי זה מממש נחמד שעושים פגישת פורום והכל אבל למה צריך להירשם? למה גם המנהלים צריכים לבוא? כאילו אין לי בעיה איתם או משו אבל בכל זאת /=..
מקווה שמישהו יענה לי, כי זה באמת מעניין אוותי לדעת.
המשך יום טוב..
בי.
נראה לי שגם ני יצטרף... למיצ צריך לפנות..?
SEXYmen, אתה צריך לדבר עם מורן..
**מישהו יכול לענות לי?/=