אני יכול לבוא, ורוצה, אבל אני רק איזה חודש באתר לא מכיר ממש הרבה אנשים.. זה יהיה פאדיחה להיות שם לבד
לי זה נשמע סבבה..
רק חבל שאין לי מה לעשות שם..
כי נראה לי הרוב יהיו 14-16.. חח.. ואני 17 וחצי .. חח :]
אולי תכינו רשימה של מי שבא? טבלה כזו.. עם כינוי, שם, גיל, ומאיפה הם בארץ..
יכול להיות מעניין