QUOTE (חולה על **** @ 23/03/2005) סתכלי הודיה מאמי,
אני מסכימה איתך שמראה זה כמובן לא הכל,
אבל זה קובע בהחלט!
כל מצב לגבי מה שאמרת על בצפר
לנו עדין אין חולצה אחידה רק משנה הבאה,
אבל עם החוקי לבוש שלנו גם כמעט שאי אפשר להראות כמו בן אדם!
וואלה את צודקת,
גמני לא אצא עם מישהו שדומה לצרות שלי,
אבל בכל זאת לדעתי אופי תמיד גובר על היופי,
וואלה?,
כיף לכם,
למה איזה מין חוקי לבוש יש לכם?,
אצליינו לפני שהיה ת'תלבושת אחידה,
הבנות היו יותר נדפקות מהבנים,
אני אפרט לך בקצרה למה,
*אסור ללבוש גופיות בקיץ
*אסור ללבוש חצאיות מיני או ג'ינסים גזרות נמוכות
*אסור ללבוש מכנסיים קצרים
*אסור ללבוש קפקפי אצבע
*******************************************
וזה רק חלק מאוד קצר ממה שהיה לנו לפני ששמו לנו ת'תלבושת אחידה,
עכשיו ביטלו לנו הכל לגבי הבגדים והנעליים ונותר לנו רק דבר אחד,
תלבושת אחידה!!
---------------------
אשמח לראות את תשובתך,
לגבי השאלה שלי,
"למה איזה מין חוקי לבוש יש לכם?"
שלך תמיד,
הודיה לוי 😉





